eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wierklaniecBudowa ul. Szymborskiej w Nakle ¦l±skim



Og³oszenie z dnia 2023-09-21


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa ul. Szymborskiej w Nakle ¦l±skim

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¦WIERKLANIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258983

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. M³yñska 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wierklaniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-622

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@ugswierklaniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-swierklaniec

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ul. Szymborskiej w Nakle ¦l±skim

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-50a3cca9-56e7-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00407883

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00030215/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.9 Budowa ul. Szymborskiej w Nakle ¦l±skim

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami mo¿e siê odbywaæ wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±, to znaczy:
• poczt± elektroniczn± na adres e-mail: barbara.drozdziel@ugswierklaniec.pl oraz kancelaria@ugswierklaniec.pl lub
• poprzez platformê przetargow± pod adresem: https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Ofertê nale¿y z³o¿yæ wy³±cznie poprzez platformê przetargow±.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy z³o¿yæ ofertê zobowi±zany jest zapoznaæ siê z instrukcjami u¿ytkowników Platformy przetargowej dostêpnymi pod adresem https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptowaæ regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostêpny pod adresem: https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
Z³o¿enie oferty poprzez Platformê przetargow± oznacza akceptacjê regulaminu.
Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy przetargowej wskazane s± na stronie internetowej Platformy przetargowej pod adresem: https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacja zawarta w rozdziale 34 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja zawarta w rozdziale 34 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.271.2.9.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji pn. "Budowa ul. Szymborskiej w Nakle ¦l±skim". Zamówienie obejmuje:
1.1. Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem zgody w³a¶ciwego organu (pozwolenie na budowê / zg³oszenie robót niewymagaj±cych pozwolenia na budowê) oraz wszelkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnieñ oraz opinii, niezbêdnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego - w oparciu o obowi±zuj±ce przepisy, poprzedzone sporz±dzeniem koncepcji rozwi±zania sytuacyjnego i konstrukcyjnego drogi
1.2. Wykonanie robót budowlanych wraz z niezbêdn± infrastruktur± towarzysz±c±, w oparciu o dokumentacjê wykonan± przez Wykonawcê, obejmuj±c± w szczególno¶ci:
a) budowê w³±czenia do drogi krajowej DK78 ul. G³ównej w Nakle ¦l±skim,
b) budowê w³±czenia do drogi powiatowej 3242S ul. Lasowickiej w Nakle ¦l±skim,
c) budowê drogi (jezdni, chodnika, poboczy itd.),
d) budowê zjazdów,
e) budowê skrzy¿owania z drog± gminn± ul. Jutrzenki,
f) budowê w³±czeñ z dróg prywatnych,
g) budowê systemu kanalizacji deszczowej,
h) budowê o¶wietlenia drogowego,
i) budowê kana³u technologicznego,
j) realizacjê oznakowania drogowego,
k) wycinkê drzew koliduj±cych z zagospodarowaniem pasa drogowego wraz z realizacj± nowych nasadzeñ.
l) budowê kanalizacji sanitarnej.
£±czna d³ugo¶æ drogi - ok. 1520 mb.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e:
1. w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej 1 projekt budowy lub przebudowy drogi o d³ugo¶ci co najmniej 1.000 mb,
2. w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej 1 projekt sieci kanalizacji sanitarnej o d³ugo¶ci co najmniej 500 mb,
3. w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ jedn± robotê budowlan± odpowiadaj±c± swoim rodzajem i wielko¶ci± robotom stanowi±cym przedmiot zamówienia, tj. wykona³ budowê lub przebudowê drogi o d³ugo¶ci co najmniej 1.000 mb
Uwaga! Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sumowania do¶wiadczenia. Warunek posiadania do¶wiadczenia musi zostaæ spe³niony w ca³o¶ci przez Wykonawcê (lub jednego z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê) albo przez podmiot, na którego zdolno¶ci w tym zakresie powo³uje siê Wykonawca.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug lub robót wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, nale¿y wykazaæ us³ugê lub robotê, w której Wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³.
4. Dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami o ni¿ej opisanych kwalifikacjach do projektowania i kierowania robotami budowlanymi:
- co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej,
- co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ,
- co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ,
- co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do
kierowania robotami w zakresie drogowym - osoba ta na etapie realizacji umowy bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika budowy,
- co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ - osoba ta na etapie realizacji umowy
bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika robót,
- co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ - osoba ta na etapie realizacji umowy bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika robót.

Wykonawca mo¿e wykazaæ dysponowanie osobami posiadaj±cymi inne wa¿ne uprawnienia budowlane odpowiadaj±ce swym zakresem uprawnieniom wy¿ej wymienionym, które: zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, pod warunkiem, ¿e osoby nimi siê legitymuj±ce s± zrzeszone we w³a¶ciwym samorz±dzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa lub
spe³niaj± warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane.
Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie uprawnieñ do projektowania i kierowania robotami budowlanymi oraz ³±czenie rodzajów uprawnieñ (warunek zostanie zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e dysponowanie osob± posiadaj±c± uprawnienie w wiêcej ni¿ jednej wymaganej bran¿y).
Wszystkie w/w osoby musz± pos³ugiwaæ siê jêzykiem polskim w mowie i pi¶mie lub w przypadku braku znajomo¶ci jêzyka polskiego, Wykonawca zobowi±zany jest na w³asny koszt do zapewnienia t³umacza jêzyka polskiego w celu sta³ego t³umaczenia w kontaktach pomiêdzy Zamawiaj±cym a personelem Wykonawcy.
Wymieniony powy¿ej sk³ad personelu Wykonawcy nale¿y traktowaæ jako
minimalne wymagania Zamawiaj±cego i nie wyczerpuje on ca³o¶ci personelu
niezbêdnego dla rzetelnego wype³nienia obowi±zków Wykonawcy.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia:
a) o¶wiadczenia wykonawcy o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia:
a) wykazu us³ug wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy,
b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Okres 5 lat, o którym wy¿ej mowa, liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert,
c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Zamawiaj±cy wymaga wadialnego zabezpieczenia oferty.
1. Wadium w wysoko¶ci 100.000 z³otych nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymywaæ nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ.
2. Wadium mo¿e byæ wniesione wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek bankowy: Bank Spó³dzielczy w ¦wierklañcu nr rachunku: 47 8467 0001 0000 0026 2000 0003 z tytu³em „Budowa ul. Szymborskiej”.
4. Wadium wnoszone w postaci niepieniê¿nej nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± przez Platformê przetargow± - w wydzielonym, odrêbnym pliku. Nale¿y przekazaæ orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ nastêpuj±cych zmian umowy:
Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:
udokumentowanego opó¼nienia w dostawie niezbêdnych materia³ów,
konieczno¶ci pozyskania dodatkowych dokumentów lub wykonania decyzji administracyjnych lub postanowieñ wydawanych przez organy i instytucje, które nie zosta³y przewidziane w dokumentach zamówienia, w tym w PFU,
wyst±pienia si³y wy¿szej - rozumianej jako zdarzenie nadzwyczajne, zewnêtrzne, niemo¿liwe do przewidzenia i zapobie¿enia, którego nie da³o siê unikn±æ nawet przy zachowaniu najwy¿szej staranno¶ci, a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy,
wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie przedmiotu umowy
których Zamawiaj±cy dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci± nie móg³ przewidzieæ (uzasadnione wstrzymanie, zawieszenie, przerwa w realizacji inwestycji) i nie wynikaj±cych z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy,
konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 3 Pzp,
konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych niezbêdnych do wykonania i ukoñczenia przedmiotu zamówienia, a nie bêd±cych wynikiem zaniechania lub niew³a¶ciwego dzia³ania Wykonawcy,
konieczno¶ci wykonania robót zamiennych niezbêdnych do wykonania i ukoñczenia przedmiotu zamówienia, a nie bêd±cych wynikiem zaniechania lub niew³a¶ciwego dzia³ania Wykonawcy,
zawieszenia przez Zamawiaj±cego wykonania robót,
innych okoliczno¶ci, których ¿adna ze stron nie mog³a przewidzieæ w chwili zawierania umowy, a które uniemo¿liwiaj± terminowe wykonania prac,
braku mo¿liwo¶ci wykonywania umowy z uwagi na okoliczno¶ci zwi±zane z zapobieganiem przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19 lub innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych,
wyst±pienia odmiennych warunków geologicznych, terenowych, wodnych, ¶rodowiskowych ni¿ przyjêto w dokumentacji (w tym inne kategorie szkód górniczych, kategorie gruntu, ska³, kurzawka). Termin zakoñczenia robót mo¿e zostaæ przesuniêty o czas trwania przerwy w robotach wskutek wyst±pienia wskazanych okoliczno¶ci, co wymaga udokumentowania stosownym wpisem do dziennika budowy,
wyst±pienia niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów w stosunku do danych wynikaj±cych z dokumentacji projektowej, co spowodowa³o wstrzymanie wykonania robót, konieczno¶æ zmiany dokumentacji projektowej lub wykonanie robót dodatkowych lub zamiennych.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-11 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-11 08:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-09

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamówienie nale¿y zrealizowaæ w terminie do 18 miesiêcy, ale nie d³u¿ej ni¿ do 30.04.2025 r., z zastrze¿eniem terminów po¶rednich:
a) do 30.06.2024 r. – wykonanie dokumentacji projektowej i obowi±zków, o których mowa w § 3 ust. 12 projektu umowy,
b) do 28.02.2025 r. - wykonanie robót budowlanych, o których mowa w § 3 ust. 13 projektu umowy,
c) do 15.04.2025 r. - wykonanie dokumentacji odbiorowej, o której mowa w § 3 ust. 19 oraz przeprowadzenie czynno¶ci odbiorowych, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 1.4 i ust. 2 projektu umowy.
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany terminów, o których mowa w punktach b) i c), przy czym realizacja robót budowlanych nie mo¿e przekroczyæ terminu 30.04.2025 r.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.