Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00390934/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-01
- 2024/BZP 00397195/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-04
- 2024/BZP 00425252/01 - Wynik z dnia 2024-07-23
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usunięcie i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wojkowice
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257541
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego
1.4.2.) Miejscowość: Wojkowice
1.4.3.) Kod pocztowy: 42-580
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: m.koltun@wojkowice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wojkowice.bip.net.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00407985
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-11
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00390934
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 112 ustawy.
1. Zdolność do występowania w obrocie prawnym
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2. Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów.
2.1. Wykonawca musi posiadać wpis do Rejestru Działalności Regulowanej prowadzonego przez Burmistrza Miasta Wojkowice, o którym mowa w art. 9b i następne ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz.U. z 2024r. poz. 1315 ze zm.) na kody odpadów objęte zamówieniem.
2.2. Wykonawca ma posiadać ważne dokumenty upoważniające go do realizacji usługi, takie jak:
- pozwolenie zintegrowane dla instalacji przetwarzania (unieszkodliwianie D10 lub odzysk w procesie „R”)
lub
- zezwolenie na przetwarzanie (unieszkodliwianie D10 lub odzysk w procesie „R”)
lub
- zezwolenie na zbieranie i przetwarzanie odpadów, które spełnia wymagania określone w art. 41 ust. 5 ustawy o odpadach.
3. Zdolność techniczna i zawodowa
3.1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie co najmniej jedną usługę, polegającą na odbiorze i zagospodarowaniu (w tym przekazaniu do zagospodarowania) niebezpiecznych odpadów wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane;
3.2. Wykonawca musi dysponować osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia:
a) co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania pojazdami wskazanymi w punkcie 3.3.,
b) co najmniej jednym doradcą ADR (przewozu towarów niebezpiecznych) posiadającym świadectwo doradcy ADR w zakresie transportu drogowego odpadów niebezpiecznych, o którym mowa w art. 42 ust. 1 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych.
3.3. Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia tj. co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbioru odpadów niebezpiecznych.
UWAGA:
W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu spełniania warunku udziału w postępowaniu, zobowiązany jest wykazać udział tych podmiotów w wykonaniu zamówienia.
4. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
5. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Po zmianie:
Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 112 ustawy.
1. Zdolność do występowania w obrocie prawnym
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2. Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów.
2.1. Wykonawca ma posiadać ważne dokumenty upoważniające go do realizacji usługi, takie jak:
- pozwolenie zintegrowane dla instalacji przetwarzania (unieszkodliwianie D10 lub odzysk w procesie „R”)
lub
- zezwolenie na przetwarzanie (unieszkodliwianie D10 lub odzysk w procesie „R”)
lub
- zezwolenie na zbieranie i przetwarzanie odpadów, które spełnia wymagania określone w art. 41 ust. 5 ustawy o odpadach.
3. Zdolność techniczna i zawodowa
3.1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie co najmniej jedną usługę, polegającą na odbiorze i zagospodarowaniu (w tym przekazaniu do zagospodarowania) niebezpiecznych odpadów wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane;
3.2. Wykonawca musi dysponować osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia:
a) co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania pojazdami wskazanymi w punkcie 3.3.,
b) co najmniej jednym doradcą ADR (przewozu towarów niebezpiecznych) posiadającym świadectwo doradcy ADR w zakresie transportu drogowego odpadów niebezpiecznych, o którym mowa w art. 42 ust. 1 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych.
3.3. Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia tj. co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbioru odpadów niebezpiecznych.
UWAGA:
W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu spełniania warunku udziału w postępowaniu, zobowiązany jest wykazać udział tych podmiotów w wykonaniu zamówienia.
4. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
5. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia zostanie wezwany do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:
1. W celu wykazania spełnienia warunku z pkt 3.2. rozdziału VI SWZ:
1.1. Zaświadczenie o wpisie do Rejestru Działalności Regulowanej prowadzonego przez Burmistrza Miasta Wojkowice;
1.2. Dokument potwierdzający uprawnienie do świadczenia usługi zgodnie z wykazem określonym w pkt. 3.2.2. SWZ.
2. W celu wykazania spełnienia warunku z pkt 3.3.1. rozdziału VI SWZ – wykaz wykonanych usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie.
UWAGA.
Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
3. W celu wykazania spełnienia warunku z pkt 3.3.2. rozdziału VI SWZ – wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za projektowanie oraz kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
4. W celu wykazania spełnienia warunku z pkt 3.3.3. rozdziału VI SWZ – wykaz pojazdów, dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
Po zmianie:
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia zostanie wezwany do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:
1. W celu wykazania spełnienia warunku z pkt 3.2. rozdziału VI SWZ:
1.1. Dokument potwierdzający uprawnienie do świadczenia usługi zgodnie z wykazem określonym w pkt. 3.2.2. SWZ.
2. W celu wykazania spełnienia warunku z pkt 3.3.1. rozdziału VI SWZ – wykaz wykonanych usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie.
UWAGA.
Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
3. W celu wykazania spełnienia warunku z pkt 3.3.2. rozdziału VI SWZ – wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za projektowanie oraz kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
4. W celu wykazania spełnienia warunku z pkt 3.3.3. rozdziału VI SWZ – wykaz pojazdów, dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-07-15 10:00
Po zmianie:
2024-07-22 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-07-15 10:30
Po zmianie:
2024-07-22 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-08-13
Po zmianie:
2024-08-20
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie
- Usunięcie i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych
- Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych - POWTÓRKA
- Likwidacja wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Zduny w 2024 roku.
- SUKCESYWNY ODBIÓR, TRANSPORT ORAZ UTYLIZACJA ODPADÓW MEDYCZNYCH i NIEBEZPIECZNYCH
- Usługi związane z odbiorem odpadów w 2025 r. - zamówienie udzielane w częściach.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.