Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00352901/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace restauratorskie obiektów wchodzących w skład Zespołu Pałacowo-Parkowego w Zbójnie - etap III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zbójno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910867341
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zbójno
1.5.2.) Miejscowość: Zbójno
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-645
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 542801921
1.5.8.) Numer faksu: 542801921
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bip@zbojno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbojno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_zbojno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace restauratorskie obiektów wchodzących w skład Zespołu Pałacowo-Parkowego w Zbójnie - etap III2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63d7a1e0-2326-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00407992
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018961/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Prace restauratorskie obiektów wchodzących w skład Zespołu Pałacowo-Parkowego w Zbójnie - etap III
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00352901
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPF.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie projektu i przeprowadzenie prac konserwatorskich wraz z nadzorami obejmujących odrestaurowanie wnętrza lewego skrzydła oraz centralnej części zabytkowego pałacu wchodzącego w skład Zespołu Pałacowo-Parkowego w Zbójnie wraz z adaptacją na potrzeby biblioteki.
Zakres inwestycji obejmuje:
a) roboty zabezpieczające: przed rozpoczęciem prac budowlanych należy:
- zabezpieczyć (ewentualnie zdemontować) elementy historyczne, które mogłyby zostać uszkodzone na etapie prowadzonych prac rozbiórkowych/budowlanych/ konserwatorskich/restauratorskich;
- zabezpieczyć stolarkę okienną i drzwiową, która została dotychczas wymieniona;
- zabezpieczyć ściany zewnętrzne budynku (szczególnie w obrębie naroży) przed uszkodzeniem, zabrudzeniem;
b) roboty rozbiórkowe w zakresie: wtórnych podziałów przestrzeni ściankami działowymi wykonanymi w różnych technologiach, skucie tynków, rozebranie podłóg, rozebranie drewnianego stropu nad parterem, rozbiórka pieców kaflowych, demontaż pozostałości po instalacjach wodnych, kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania oraz elektrycznej – w zakresie całego budynku pałacu;
c) roboty budowlano-konstrukcyjne w lewym skrzydle oraz centralnej części zabytkowego pałacu:
- zaplanowano wymianę stropu drewnianego nad parterem na strop monolityczny zapewniający odporność pożarową zgodną z przepisami w tym zakresie,
- wykonanie nowych nadproży nad otworami drzwiowymi wewnętrznymi (ewentualnie naprawa, wzmocnienie
istniejących nadproży);
- wykonanie szybu windy pomiędzy piwnicą a pierwszym piętrem;
- zaadaptowanie części pomieszczeń piwnicy na kotłownię (pomieszczenie techniczne) mieszczące urządzenia z zakresu centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, ewentualnie wentylacji;
d) roboty w zakresie branży sanitarnej w lewym skrzydle oraz centralnej części zabytkowego pałacu
na poziomie parteru wraz z kotłownią z wykonaniem przejść instalacji na poziom pierwszego piętra (przewidzieć szachty instalacyjne w celu umożliwienia prowadzenia dalszych prac restauratorskich
na poziomie pierwszego piętra):
- wykonanie instalacji wodnej w zakresie zimnej i ciepłej wody użytkowej;
- wykonanie instalacji wodnej na cele ppoż;
- wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej;
- wykonanie instalacji centralnego ogrzewania;
- wykonanie instalacji wentylacji;
- montaż urządzeń i armatury co i cwu;
- ewentualna przebudowa przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego;
e) roboty w zakresie branży elektrycznej w lewym skrzydle oraz centralnej części zabytkowego pałacu na poziomie parteru wraz z kotłownią z wykonaniem przejść instalacji na poziom pierwszego piętra (przewidzieć szachty instalacyjne w celu umożliwienia prowadzenia dalszych prac restauratorskich na poziomie pierwszego piętra):
a. wykonanie instalacji elektrycznych zewnętrznych:
- przygotowanie budynku do zmiany przyłącza energetycznego z linii napowietrznej na złącze kablowe podziemne,
- instalacja odgromowa,
b. wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych:
- oświetlenie podstawowe ogólne,
- oświetlenie nastrojowe dodatkowe,
- oświetlenie podkreślające architekturę budynku dodatkowe,
- instalacja siłowa,
- gniazd wtykowych 230 V (ogólnego przeznaczenia i dedykowanych),
- gniazd wtykowych 24 V,
- oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
- odświetlanie znaków informacyjnych,
- instalacja uziemiająca i połączeń wyrównawczych,
- ochrona przepięciowa,
- instalacja elektryczna do podłączenia wentylacji,
- instalacja elektryczna do podłączenia urządzeń technologicznych,
- instalacja alarmowa,
- instalacja integrująca inteligentne rozwiązania smart (ogrzewanie, światło, alarm, CCTV),
- instalacja audio wraz z systemem nagłośnienia ogólna,
- instalacja video (rzutnik, ekran wysuwany),
- instalacja systemu monitoringu CCTV,
- instalacja SSP (system sygnalizacji pożarowej) i SAP (system alarmu pożaru).
f) prace konserwatorskie i restauratorskie podłóg, ścian i stropów:
- wykonanie nowych tynków na ścianach i sufitach w oparciu o zaprawy konserwatorskie,
- przywrócenie detali architektonicznych w oparciu o program prac konserwatorskich,
- wykonanie nowych podokienników wewnętrznych drewnianych w oparciu o program prac konserwatorskich,
- przeprowadzenie prac malarskich w oparciu o badanie malatury,
- kompleksowe wykonanie prac konserwatorskich w obrębie drewnianych schodów głównych i w lewej klatce schodowej,
- kompleksowe wykonanie prac konserwatorskich w obrębie podłóg drewnianych sali głównej w oparciu o program prac konserwatorskich oraz wykonanie nowych podłóg w pozostałych pomieszczeniach, nawiązujących estetyką do podłogi sali głównej,
- kompleksowe wykonanie prac konserwatorskich w zakresie drzwi wewnętrznych nadających się do konserwacji i wykonanie pozostałych drzwi wewnętrznych jako nowych – spójnych z zachowanymi historycznymi drzwiami, w oparciu o program prac konserwatorskich.
Przedmiot zamówienia określony został w programie funkcjonalno-użytkowym oraz przedmiarze robót. Przedmiar robót stanowi element pomocniczy przy określeniu ceny. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji, nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej.
Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi towarzyszące realizacji robót, w szczególności: koszty uzyskania niezbędnych opinii i uzgodnień, zużycia wody i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego.
Zobowiązuje się Wykonawcę do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie na terytorium Polski. Wykonawca przed rozpoczęciem robót musi przedstawić inspektorowi nadzoru inwestorskiego do akceptacji wszelkie dokumenty dopuszczające materiały i urządzenia do zastosowania w budownictwie na terytorium Polski. Produkty przemysłowe muszą posiadać ww. dokumenty wydane przez producenta, a w razie potrzeby poparte wynikami badań wykonanych przez laboratorium posiadające odpowiednie uprawnienia. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia ma prawo żądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentów dopuszczających wyrób do stosowania w budownictwie oraz protokoły z przeprowadzonych badań typu wyrobu. Materiały budowlane nie spełniające powyższych wymagań nie zostaną dopuszczone do użycia w ramach zamówienia.
Po zakończeniu budowy należy przedstawić w formie wykazu – certyfikaty i świadectwa jakości, atesty lub równoważne na wbudowane materiały budowlane.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453100-8 - Roboty renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3060000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4637432,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3060000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jardej sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5030084990
7.3.3) Ulica: 1 Stycznia 13
7.3.4) Miejscowość: Kowalewo Pomorskie
7.3.5) Kod pocztowy: 87-410
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3060000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popiełuszki 8 w Kątach Wrocławskich
- "Przebudowa holu głównego Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych"
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO MOJE BOISKO - ORLIK 2012 PRZY UL. OSIEDLE WYZWOLENIA W TURKU
- "Remont skrzydła zachodniego i południowego budynku Muzeum przy ul. 3 Maja 19. Etap VI."
- Remont pomieszczenia łaźni w pawilonie A w Areszcie Śledczym w Poznaniu
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.