Ogłoszenie z dnia 2022-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00375848/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa szaf w zakresie 2 (dwóch) części: Część nr 1 - Dostawa szaf ubraniowych drewnianych 2-drzwiowych WP1-58, Część nr 2 – Dostawa szaf odzieżowych metalowych 2-drzwiowych WP2-34.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 261181536
1.5.8.) Numer faksu: 261181607
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/32wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa szaf w zakresie 2 (dwóch) części: Część nr 1 - Dostawa szaf ubraniowych drewnianych 2-drzwiowych WP1-58, Część nr 2 – Dostawa szaf odzieżowych metalowych 2-drzwiowych WP2-34.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-adaddedc-43b8-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00408006
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00086277/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.20 Dostawa szaf ubraniowych drewnianych, szaf na odzież metalowych, podnóżki biurowe, stoły i szafki warszt., krzesła, stoły, stoły składane, szafki gosp., stojaki ak. dla Sekcji Infrastruktury.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00375848/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/52/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 311931,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Część nr 1 - Dostawa szaf ubraniowych drewnianych 2-drzwiowych WP1-58;Szafa ubraniowa drewniana 2-drzwiowa WP1-58
Istotne warunki wykonania:
1. Szafę wykonać zgodnie z przedstawionym rysunkiem.
2. Szafę wykonać z płyty wiórowej o gr. 18 mm laminowanej w kolorze Dąb Jasny (odcień do uzgodnienia z Zamawiającym – przed zawarciem umowy z Wykonawcą). na cokole wys.70mm zaczopowanym i skręconym do ścian bocznych.
3. Wysokość szafy liczona łącznie ze ślizgaczami.
4. Wszystkie krawędzie laminować doklejką PCV o gr. 1 mm i o kolorystyce zgodnej z zastosowaną płytą (odcień do uzgodnienia z Zamawiającym – przed zawarciem umowy z Wykonawcą).
5. Tylną ścianę wykonać z płyty pilśniowej lakierowanej białej o grubości 3,2 mm.
6. Na drzwiach mocować uchwyty dwupunktowe mocowane w dwóch punktach /wzór do uzgodnienia z zamawiającym/.
7. Drzwi mocować na 3 zawiasach puszkowych metalowych nawierzchniowych o < 110° Ø 35 mm.
8. Wewnątrz szafy osadzić półkę mocowaną na 4 podpórkach metalowych.
9. Wewnątrz mocować drążek metalowy na wieszaki.
10. W dolnej części szafy wykonać ruchomą szafkę z dwoma szufladami ( widoczna na rysunku).
11. Ruchoma szafka z dwiema szufladami (zgodnie z zamieszczonym rysunkiem) wykonana z płyty wiórowej o grubości 18 mm laminowanej w tym samym kolorze co szafa ubraniowa WP1-58, wszystkie krawędzie laminować doklejką PCV o gr. 1 mm i o kolorystyce zgodnej z zastosowaną płytą, szuflady wyposażyć w prowadnice z pełnym wysuwem z funkcją dociągu, osadzone na metalowych prowadnicach i teleskopowych łożyskach. Prowadnice muszą być wyposażone w stoper zapobiegający samoczynnemu wysuwowi. Na dolnych płaszczyznach ścian bocznych, osadzić po dwa ślizgacze meblowe mocowane dwupunktowo.
Wymiary: wysokość – 400 mm, szerokość – 430 mm, głębokość – 500 mm.
12. Na prawych drzwiach od wewnątrz mocować wieszak na krawaty.
13. W prawych drzwiach mocować zamek patentowy meblowy.
14. Na lewych drzwiach mocować 2 zasuwki meblowe.
15. Na dolnych płaszczyznach ścian bocznych, osadzić po dwa ślizgacze meblowe mocowane dwupunktowo.
16. Na boku z prawej strony od góry przy tylnej ścianie znakować WP1-58-22
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 19276,22 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Część nr 2 – Dostawa szaf odzieżowych metalowych 2-drzwiowych WP2-34. Szafa na odzież metalowa WP 2-341. Wymiary: wysokość 1850 mm, szerokość 800 mm, głębokość 520 mm.
2. Szafa 2-drzwiowa na nóżkach /wysokość nóżek 50 mm/ zakończone plastikowymi nakładkami (mają chronić podłoże w pomieszczeniu przed uszkodzeniem), przedzielona przegrodą stalową. Korpus szafy wykonany z kątownika gorąco-walcowanego 25x25x3 i teownika 30x4 oraz blachy stalowej o grubości minimum 1 mm. Szafa ma być wyposażona w półkę z blachy stalowej mocowana 300 mm od góry i w drążek na ubranie wykonany z rury stalowej ø15-16mm mocowany (przyspawany) pod półką. Krawędzie drzwi obramowane kątownikiem gorąco-walcowanym 25x25x3. W drzwiach szafy mają być wykonane otwory wentylacyjne pozwalające na obieg powietrza w szafie. Drzwi przystosowane /każde oddzielnie/ do zamykania na kłódkę /ø otworu na kłódkę 10 mm/. Na boku prawej strony od góry przy tylnej ściance należy wykonać trwałe oznakowanie ( WP2-34-22 ) o wysokości liter 15 mm (niedopuszczalne naklejki). Powierzchnie zewnętrzne i wewnętrzne powinny być wykończone starannie i estetyczne. Całość pomalowana farbą proszkową w kolorze jasnoszarym (RAL 7035). Szafy powinny być zmontowane, gotowe do użytku zgodnie z ich przeznaczeniem. Minimalny okres gwarancji na w/w sprzęt powinien wynosić 2 lata. Dostarczony sprzęt powinien być oznakowany kodem kreskowym zgodnie z Decyzją Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie Wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do Resortu Obrony Narodowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 292655,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22865,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25947,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22865,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CADABRA TOMASZ PRZYBYŁ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6222230436
7.3.3) Ulica: ul. Południowa 58
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 63-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22865,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 318365,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318365,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 318365,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MALOW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8441849438
7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 114A
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 318365,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Przebudowa mostu drewnianego przy Nowej Bramie Lubelskiej w Zamościu
- Dostawa materiałów budowlanych dla 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu do miejscowości Zamość, Lublin, Chełm, Hrubieszów, Jawidz na 2025 rok.
- Dostawa produktów leczniczych
- Remont pokrycia dachowego na budynku Akademii Zamojskiej przy ul. Hrubieszowskiej 24 w Zamość
- Dostawa podłoży mikrobiologicznych, odczynników chemicznych, wzorców, testów, surowic i materiałów pomocniczych
- Budowa parkingu ogólnodostępnego przy ul. Orlej w Zamościu
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do Gminnego Klubu Dziecięcego w Suścu w ramach projektu pn. "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby utworzenia Gminnego Klubu Dziecięcego w Suścu"
- Budowa podwójnej kancelarii leśnictwa Bobrówka i Tarnawa wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz zagospodarowaniem terenu na dz. nr 7120/12 obręb 00075 Wystok, jednostka ewidencyjna 055 Torzym
- "Zakup wraz z dostawą oraz montażem wyposażenia dydaktycznego pracowni specjalistycznych w ramach realizacji projektu związanego z utworzeniem i funkcjonowaniem BCU w Skarżysku-Kamiennej"
- Sprzedaż i sukcesywne dostawy wraz z montażem mebli biurowych do sekretariatów i gabinetów dyrektorskich
- Budowa szatni na boisku sportowym na os. Borek w ramach 8 edycji Programu "Szatnia na Medal"
- POPRAWA DOSTĘPNOŚCI DO EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ POPRZEZ ZAKUP DOPOSAŻENIA DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY BOJANÓW
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.