eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćDostawa szaf w zakresie 2 (dwóch) części: Część nr 1 - Dostawa szaf ubraniowych drewnianych 2-drzwiowych WP1-58, Część nr 2 - Dostawa szaf odzieżowych metalowych 2-drzwiowych WP2-34.



Ogłoszenie z dnia 2022-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa szaf w zakresie 2 (dwóch) części: Część nr 1 - Dostawa szaf ubraniowych drewnianych 2-drzwiowych WP1-58, Część nr 2 – Dostawa szaf odzieżowych metalowych 2-drzwiowych WP2-34.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 261181536

1.5.8.) Numer faksu: 261181607

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/32wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Wojskowa Jednostka Budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa szaf w zakresie 2 (dwóch) części: Część nr 1 - Dostawa szaf ubraniowych drewnianych 2-drzwiowych WP1-58, Część nr 2 – Dostawa szaf odzieżowych metalowych 2-drzwiowych WP2-34.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-adaddedc-43b8-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00408006

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00086277/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.20 Dostawa szaf ubraniowych drewnianych, szaf na odzież metalowych, podnóżki biurowe, stoły i szafki warszt., krzesła, stoły, stoły składane, szafki gosp., stojaki ak. dla Sekcji Infrastruktury.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00375848/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/52/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 311931,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Część nr 1 - Dostawa szaf ubraniowych drewnianych 2-drzwiowych WP1-58;
Szafa ubraniowa drewniana 2-drzwiowa WP1-58
Istotne warunki wykonania:
1. Szafę wykonać zgodnie z przedstawionym rysunkiem.
2. Szafę wykonać z płyty wiórowej o gr. 18 mm laminowanej w kolorze Dąb Jasny (odcień do uzgodnienia z Zamawiającym – przed zawarciem umowy z Wykonawcą). na cokole wys.70mm zaczopowanym i skręconym do ścian bocznych.
3. Wysokość szafy liczona łącznie ze ślizgaczami.
4. Wszystkie krawędzie laminować doklejką PCV o gr. 1 mm i o kolorystyce zgodnej z zastosowaną płytą (odcień do uzgodnienia z Zamawiającym – przed zawarciem umowy z Wykonawcą).
5. Tylną ścianę wykonać z płyty pilśniowej lakierowanej białej o grubości 3,2 mm.
6. Na drzwiach mocować uchwyty dwupunktowe mocowane w dwóch punktach /wzór do uzgodnienia z zamawiającym/.
7. Drzwi mocować na 3 zawiasach puszkowych metalowych nawierzchniowych o < 110° Ø 35 mm.
8. Wewnątrz szafy osadzić półkę mocowaną na 4 podpórkach metalowych.
9. Wewnątrz mocować drążek metalowy na wieszaki.
10. W dolnej części szafy wykonać ruchomą szafkę z dwoma szufladami ( widoczna na rysunku).
11. Ruchoma szafka z dwiema szufladami (zgodnie z zamieszczonym rysunkiem) wykonana z płyty wiórowej o grubości 18 mm laminowanej w tym samym kolorze co szafa ubraniowa WP1-58, wszystkie krawędzie laminować doklejką PCV o gr. 1 mm i o kolorystyce zgodnej z zastosowaną płytą, szuflady wyposażyć w prowadnice z pełnym wysuwem z funkcją dociągu, osadzone na metalowych prowadnicach i teleskopowych łożyskach. Prowadnice muszą być wyposażone w stoper zapobiegający samoczynnemu wysuwowi. Na dolnych płaszczyznach ścian bocznych, osadzić po dwa ślizgacze meblowe mocowane dwupunktowo.
Wymiary: wysokość – 400 mm, szerokość – 430 mm, głębokość – 500 mm.
12. Na prawych drzwiach od wewnątrz mocować wieszak na krawaty.
13. W prawych drzwiach mocować zamek patentowy meblowy.
14. Na lewych drzwiach mocować 2 zasuwki meblowe.
15. Na dolnych płaszczyznach ścian bocznych, osadzić po dwa ślizgacze meblowe mocowane dwupunktowo.
16. Na boku z prawej strony od góry przy tylnej ścianie znakować WP1-58-22

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 19276,22 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Część nr 2 – Dostawa szaf odzieżowych metalowych 2-drzwiowych WP2-34. Szafa na odzież metalowa WP 2-34
1. Wymiary: wysokość 1850 mm, szerokość 800 mm, głębokość 520 mm.
2. Szafa 2-drzwiowa na nóżkach /wysokość nóżek 50 mm/ zakończone plastikowymi nakładkami (mają chronić podłoże w pomieszczeniu przed uszkodzeniem), przedzielona przegrodą stalową. Korpus szafy wykonany z kątownika gorąco-walcowanego 25x25x3 i teownika 30x4 oraz blachy stalowej o grubości minimum 1 mm. Szafa ma być wyposażona w półkę z blachy stalowej mocowana 300 mm od góry i w drążek na ubranie wykonany z rury stalowej ø15-16mm mocowany (przyspawany) pod półką. Krawędzie drzwi obramowane kątownikiem gorąco-walcowanym 25x25x3. W drzwiach szafy mają być wykonane otwory wentylacyjne pozwalające na obieg powietrza w szafie. Drzwi przystosowane /każde oddzielnie/ do zamykania na kłódkę /ø otworu na kłódkę 10 mm/. Na boku prawej strony od góry przy tylnej ściance należy wykonać trwałe oznakowanie ( WP2-34-22 ) o wysokości liter 15 mm (niedopuszczalne naklejki). Powierzchnie zewnętrzne i wewnętrzne powinny być wykończone starannie i estetyczne. Całość pomalowana farbą proszkową w kolorze jasnoszarym (RAL 7035). Szafy powinny być zmontowane, gotowe do użytku zgodnie z ich przeznaczeniem. Minimalny okres gwarancji na w/w sprzęt powinien wynosić 2 lata. Dostarczony sprzęt powinien być oznakowany kodem kreskowym zgodnie z Decyzją Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie Wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do Resortu Obrony Narodowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 292655,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22865,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25947,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22865,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CADABRA TOMASZ PRZYBYŁ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6222230436

7.3.3) Ulica: ul. Południowa 58

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22865,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 318365,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318365,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 318365,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MALOW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8441849438

7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 114A

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 318365,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.