Ogłoszenie z dnia 2023-09-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00345166/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych
w ramach zadań inwestycyjnych pn. „Osiedlowy ogród na Pruślinie dla małych i dużych artystów” oraz „Ogród na Pruślinie zaprasza seniorów”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO OSTRÓW WIELKOPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855512
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Powstańców Wielkopolskich 18
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umostrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umostrow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-904f9628-32b8-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanychw ramach zadań inwestycyjnych pn. „Osiedlowy ogród na Pruślinie dla małych i dużych artystów” oraz „Ogród na Pruślinie zaprasza seniorów”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-904f9628-32b8-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00408052
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049030/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.22 Nadzór inwestorski w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Osiedlowy ogród na Pruślinie dla małych i dużych artystów" oraz "Ogród na Pruślinie zaprasza seniorów"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00345166
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRM.RZP.271.34.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2503,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych polegających na wykonaniu niwelacji części obszaru, wykonaniu nawierzchni utwardzonych (scena, chodnik i podjazd), nawierzchni z piasku, siłowni zewnętrznej, elementów małej architektury, wykonaniu dwóch latarni, kamery monitoringu, systemu nawadniania oraz pochylni dla osób niepełnosprawnych.
2. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim opisane są w następujących dokumentach:
1) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 7,
2) Projekt zagospodarowania terenu – załącznik nr 8,
3) Projekt techniczny instalacje elektryczne – załącznik nr 9,
4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – architektura krajobrazu – załącznik nr 10,
5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – instalacje elektryczne – załącznik nr 11,
6) Przedmiar robót – załącznik nr 12,
7) Przedmiar robót – załącznik nr 13.
3. INNE WYMAGANIA I UWAGI.
1) Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej.
2) Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski.
3) Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części ze względu na potrzebę kompleksowej realizacji całości zadania. W zakres przedmiotowego zadania wchodzi pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego. Biorąc pod uwagę faktyczny zakres nadzoru, dzielenie zamówienia na zamówienia dotyczące poszczególnych branż jest nieuzasadnione i powodowałoby komplikacje na etapie wykonawczym, a w niektórych przypadkach uniemożliwiałyby wykonanie przedmiotowego zadania. Zakres zamówienia obejmuje nadzór wielobranżowy, który wzajemnie się uzupełnia. Tym samym
z inżynierskiego punktu widzenia nie jest możliwy podział zamówienia na osobne etapy tak, aby nie powodować komplikacji oraz błędów w realizacji zamówienia. Przedmiot zamówienia może być wykonany w całości przez MŚP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Inżyniersko-Budowlanych MAGNUS MT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222829771
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INŻYNIERSKO-BUDOWLANYCH MAGNUS MT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) za rozpoczęcie usługi uważa się dzień podpisania umowy,
2) za zakończenie usługi uważa się dzień podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót. W przypadku przedłużającej się procedury odbiorowej termin zakończenia usługi ulega przedłużeniu do czasu podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót.
3) zamawiający przystąpi do odbioru końcowego w terminie do 14 dni od daty zgłoszenia zakończenia robót przez wykonawcę robót budowlanych.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Usługa odbioru, transportu oraz zagospodarowania odpadów o kodzie 170904
- Nadzór autorski, serwis oraz dostawa licencji systemu informatycznego AMMS/Infomedica
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski.
- Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej E95 dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wlkp.
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - część 2
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji umożliwiających realizację zadania dla budowy obwodnicy Swarzędza etap 3 na odcinku od DK nr 92 do ulicy Cmentarnej w Jasinie.
- "Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu podczas realizacji inwestycji polegającej na rozbudowie Zespołu Szkół Budowlano- Drzewnych w (...) część nazwy" - postępowanie nr PIM/12/24/ZP55/2024-399
- Pełnienie kompleksowego i wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Jaworzynie Śląskiej
- Pełnienie kompleksowego i wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Ziębicach".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.