Ogłoszenie z dnia 2022-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00377353/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-04
- 2023/BZP 00314916/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowywanie i dostarczanie posiłków na potrzeby Przedszkola Gminnego w Kramsku w okresie 1.11.2022 r. – 31.07.2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE GMINNE W KRAMSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301469474
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konińska 20
1.5.2.) Miejscowość: Kramsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-511
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgkramsk@kramsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przedszkolekramsk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-kramsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowywanie i dostarczanie posiłków na potrzeby Przedszkola Gminnego w Kramsku w okresie 1.11.2022 r. – 31.07.2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f01897e9-43f7-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00408063
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00364625/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa cateringu dla dzieci w Przedszkolu Gminnym w Kramsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00377353/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PGK.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dostarczanie posiłków na potrzeby Przedszkola Gminnego Kramsku w okresie 1.11.2022 – 31.07.2023
Wielkość przedmiotu zamówienia wynosi:
a) śniadania – 17 460 porcji;
b) obiady – 18 000 porcji;
c) podwieczorki – 13 500 porcji.
Wielkość przedmiotu zamówienia jest szacunkowa, a Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia maksymalnie o 30% lub zwiększenia maksymalnie o 20% wielkości przedmiotu zamówienia, w tym poszczególnych posiłków a prawo to nie może stanowić podstawy do kierowania wobec Zamawiającego roszczeń, w tym finansowych ze strony Wykonawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
55521100-9 - Usługi rozwożenia posiłków
55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna "Razem do sukcesu"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652988147
7.3.4) Miejscowość: Kramsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "RAZEM DO SUKCESU"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "RAZEM DO SUKCESU"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31950000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-11-01 do 2023-07-31INNE PRZETARGI KRAMSK
więcej: przetargi KRAMSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4",
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby organizacji wydarzeń realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie - postępowanie nr 5
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie zapewnienia posiłków dla placówek oświatowych na terenie Gminy Zbuczyn
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie zapewnienia posiłków dla placówek oświatowych oraz Dziennego Domu Senior+ w Zbuczynie
- Kompleksowa organizacja i obsługa czterech 2-dniowych spotkań stacjonarnych w ramach projektu "Sieć dostępności cyfrowej wsparcie systemowego wdrażania dostępności cyfrowej w podmiotach publicznych"
- Catering dla pacjentów WOTUiW w Toruniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.