eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WejherowoModernizacja budynku Powiatowego Zespołu Szkół Policealnych w Wejherowie



Ogłoszenie z dnia 2024-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Powiatowego Zespołu Szkół Policealnych w Wejherowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZESPÓŁ SZKÓŁ POLICEALNYCH IM. ZDZISŁAWA KIETURAKISA W WEJHEROWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221943390

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 586722544

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik.gospodarczy@medyk-wejherowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk-wejherowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-11d7580e-1117-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku Powiatowego Zespołu Szkół Policealnych w Wejherowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11d7580e-1117-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408089

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068241/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja budynku Powiatowego Zespołu Szkół Policealnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00321777

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Nr postępowania: PZSP.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja budynku Powiatowego Zespołu Szkół Policealnych w Wejherowie.
2. Ze względu na specyfikę działania obiektu prace mogą się rozpocząć nie wcześniej niż 24.06.2024 r., tj. po zakończeniu roku szkolnego.
Rozpoczęcie prac w wyznaczonym terminie nie zakłóci organizacji pracy w szkole,
w szczególności nie zakłóci prowadzenia zajęć dydaktycznych.
3. Ze względu na specyfikę działania obiektu wszystkie prace wewnątrz budynku muszą zostać wykonane do 31.08.2024 r., tj. przed rozpoczęciem roku szkolnego.
Pozostałe prace : do 3 miesięcy od podpisania umowy
Zakres prac:
IZOLACJA ŚCIAN FUNDAMENTOWYCH:
- ostrożne wykopanie i przechowanie roślin ozdobnych rosnących przy elewacji frontowej,
- rozebranie nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej wraz z obrzeżami w zakresie niezbędnym do odkopania ścian piwnic i fundamentowych,
- demontaż opaski z otoczaków (do ponownego ułożenia),
- rozbiórka betonowej studzienki piwnicznej i nawierzchni betonowej przed wejściem do budynku,
- oczyszczenie i uzupełnienie spoin ścian piwnicznych i fundamentowych (poniżej terenu),
- wykonanie tynków zwykłych kat. II ścian piwnicznych i fundamentowych (poniżej terenu),
- wykonanie izolacji poziomej ścian piwnicznych i fundamentowych metodą iniekcji krystalicznej,
- wykonanie 2 x izolacji pionowej ścian piwnicznych i fundamentowych (poniżej terenu) z dyspersyjnej masy asfaltowo-kauczukowej z gruntowaniem podłoża emulsją asfaltową,
- wykonanie izolacji cieplnej ścian piwnicznych i fundamentowych (poniżej terenu) z płyt styropianowych EPS 100 Hydro 031 gr. 8 cm,
- montaż doświetlaczy z tworzyw sztucznych o wym. 130x60x80 cm okien poniżej terenu,
- demontaż i ponowny montaż szlabanu,
- zasypywanie wykopów warstwami po 20 cm z zagęszczeniem mechanicznym,
- wywóz nadmiaru ziemi,
- uzupełnienie nawierzchni z kostki betonowej (z rozbiórki) na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 15 cm,
- odtworzenie opasek z otoczaków z ułożeniem obrzeży betonowych (z rozbiórki),
- montaż wycieraczek do obuwia stalowych ocynkowanych o wym. 120x60 i 140x50 cm,
- naprawa i uzupełnienie instalacji odgromowej otokowej wraz z pomiarami,
- odtworzenie nasadzeń roślin ozdobnych,
- wywóz i utylizacja gruzu.

ROBOTY WEWNĘTRZNE:
- demontaż ościeżnic drzwiowych przy klatce schodowej,
- demontaż balustrady schodowej,
- rozebrania posadzek cementowych wraz z cokolikami i warstwą wyrównawczą w korytarzach i klatce schodowej,
- rozebranie okładzin lastrykowych schodów wraz z cokolikami,
- wywiezienie i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki,
- izolacja p. wilgociowa z folii polietylenowej posadzki w piwnicy,
- wykonanie warstwy wyrównawczej gr. 5 cm pod posadzki,
- wykonanie warstwy wyrównawczej gr. 2 cm pod stopnie schodowe,
- posadzki z płytek gresowych antypoślizgowych o wym. min. 30x30 cm wraz z cokolikami wys. 10 cm,
- okładziny schodów z płytek gresowych o wym. min. 30x30 cm wraz z cokolikami wys. 10 cm (płytki ryflowane na krawędziach stopni),
- montaż ścianek działowych z płyt GKF do REI 60 (wydzielenie klatki schodowej),
- uzupełnienie wnęk bloczkami z gazobetonu po zdemontowanych hydrantach z uzupełnieniem tynków,
- osadzenie drzwi w profilach ALU przeszklonych i pełnych p.poż. EI30s wg projektu,
- wymiana zewnętrznych drzwi dwuskrzydłowych (napowietrzających) na nowe w profilach PCV o wsp. U=min. 1,3 W/mK z samozamykaczem, siłownikiem i zamkiem rewersyjnym,
- osadzenie drzwi stalowych pełnych p.poż. EI30s (wejście na poddasze),
- osadzenie w połaci dachowej okna oddymiającego o pow. czynnej oddymiania 1,10 m2,
- cekolowanie ścian i sufitów,
- osadzenie balustrady schodowej ze stali kwasoodpornej wg rysunku,
- montaż pochwytów ze stali kwasoodpornej,
- zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian i sufitów,
- ługowanie farby olejnej z tynków ścian (usunięcie lamperii),
- malowanie ścian wielobarwną farbą żywiczno-akrylową metodą natrysku,
- malowanie sufitów farbami emulsyjnymi,
- demontaż i ponowny montaż opraw oświetleniowych oraz osprzętu eklektycznego i teletechnicznego w zakresie niezbędnym do wykonania robót.

REMONT DACHU:
- wykonanie w połaci dachu otworu na klapę oddymiającą wraz z obróbkami blacharskimi,
- oczyszczenie pokrycia z papy z porostów,
- dwukrotne wykonanie izolacji z emulsji asfaltowej,
- pokrycie dachu papą termozgrzewalną nawierzchniową gr. min. 5,2 mm

ODDYMIANIE KLATKI SCHODOWEJ:
- montaż systemu oddymiania z montażem centrali zgodnie z projektem,
- doprowadzenie zasilania do drzwi napowietrzających,
- doprowadzenie zasilania do klapy oddymiającej,
- doprowadzenie zasilania do zaworu pierwszeństwa,
- wykucie i zaprawianie bruzd do powyższych przewodów,
- demontaż i ponowny montaż opraw oświetleniowych oraz osprzętu eklektycznego i teletechnicznego w zakresie niezbędnym do wykonania robót.

INSTALACJA HYDRANTOWA:
- demontaż istniejących hydrantów wraz instalacją wodociągową,
- wykonanie nowej instalacji hydrantowej zgodnie z projektem,
- montaż nowych hydrantów 25 mm w poziomie piwnicy, parteru, I, II piętra I poddasza,
- montaż zaworu pierwszeństwa oraz zaworu antyskażeniowego w istniejącej instalacji wodociągowej w pomieszczeniu piwnicy,
- montaż izolatora przepływów zwrotnych wraz z filtrem,
- naprawa i uzupełnienie tynków i powłok malarskich ścian po demontażu i wykonaniu nowej instalacji hydrantowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 558219,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 749992,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 558219,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBHU OBIEKT sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 220917521

7.3.3) Ulica: Dolna 7A

7.3.4) Miejscowość: Kiełpino

7.3.5) Kod pocztowy: 83-307

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 558219,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-24

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.