eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćUsługa w zakresie: części nr 1-4 usługa wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych; w zakresie części nr 5-9: usługa wywozu nieczystości ciekłych gromadzonych w zbiornikach bezodpływowych.



Ogłoszenie z dnia 2022-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa w zakresie: części nr 1-4 usługa wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych; w zakresie części nr 5-9: usługa wywozu nieczystości ciekłych gromadzonych w zbiornikach bezodpływowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 261-181-536

1.5.8.) Numer faksu: 261-181-607

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/32wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Wojskowa Jednostka Budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa w zakresie: części nr 1-4 usługa wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych; w zakresie części nr 5-9: usługa wywozu nieczystości ciekłych gromadzonych w zbiornikach bezodpływowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-442924e5-21f3-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00408092

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00086277/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługi usuwania ścieków (kabiny sanitarne, zbiorniki bezodpływowe)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00314052/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/45/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 213278,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: usługa wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych polegająca na wywozie nieczystości ciekłych z przenośnych kabin sanitarnych, wynajmu i serwisowania umywalek wolnostojących podstawianych na zgłoszenie Zamawiającego oraz wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych podstawionych na zgłoszenie Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego i kompleksach wojskowych oraz na obszarze działalności Zamawiającego w rejonie Sekcji Obsługi Infrastruktury w Chełmie, Lublinie, Zamościu, Hrubieszowie w zakresie części 1-4, oraz usługa wywozu nieczystości ciekłych gromadzonych w zbiornikach bezodpływowych zlokalizowanych w kompleksach wojskowych oraz na obszarze działalności Zamawiającego w rejonie Sekcji Obsługi Infrastruktury w Hrubieszowie, Chełmie, Jawidzu, Zamościu, w zakresie części od 5-9, nr sprawy: ZP/TP/45/2022
Części nr 1: usługa wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych oraz umywalek wolnostojących w rejonie Sekcji Obsługi Infrastruktury w Chełmie w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca zamówienia zatrudniał pracowników związanych bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia, tj. kierowców i osób odbierających odpady na podstawie umowy o pracę - szczegóły w tym zakresie zawiera paragraf 8 wzoru umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90410000-4 - Usługi usuwania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 63614,78 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: usługa wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych polegająca na wywozie nieczystości ciekłych z przenośnych kabin sanitarnych, wynajmu i serwisowania umywalek wolnostojących podstawianych na zgłoszenie Zamawiającego oraz wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych podstawionych na zgłoszenie Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego i kompleksach wojskowych oraz na obszarze działalności Zamawiającego w rejonie Sekcji Obsługi Infrastruktury w Chełmie, Lublinie, Zamościu, Hrubieszowie w zakresie części 1-4, oraz usługa wywozu nieczystości ciekłych gromadzonych w zbiornikach bezodpływowych zlokalizowanych w kompleksach wojskowych oraz na obszarze działalności Zamawiającego w rejonie Sekcji Obsługi Infrastruktury w Hrubieszowie, Chełmie, Jawidzu, Zamościu, w zakresie części od 5-9, nr sprawy: ZP/TP/45/2022

Części nr 2: usługa wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych oraz umywalek wolnostojących w rejonie Sekcji Obsługi Infrastruktury w Lublinie w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca zamówienia zatrudniał pracowników związanych bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia, tj. kierowców i osób odbierających odpady na podstawie umowy o pracę - szczegóły w tym zakresie zawiera paragraf 8 wzoru umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90410000-4 - Usługi usuwania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 56507,36 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: usługa wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych polegająca na wywozie nieczystości ciekłych z przenośnych kabin sanitarnych, wynajmu i serwisowania umywalek wolnostojących podstawianych na zgłoszenie Zamawiającego oraz wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych podstawionych na zgłoszenie Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego i kompleksach wojskowych oraz na obszarze działalności Zamawiającego w rejonie Sekcji Obsługi Infrastruktury w Chełmie, Lublinie, Zamościu, Hrubieszowie w zakresie części 1-4, oraz usługa wywozu nieczystości ciekłych gromadzonych w zbiornikach bezodpływowych zlokalizowanych w kompleksach wojskowych oraz na obszarze działalności Zamawiającego w rejonie Sekcji Obsługi Infrastruktury w Hrubieszowie, Chełmie, Jawidzu, Zamościu, w zakresie części od 5-9, nr sprawy: ZP/TP/45/2022

Części nr 3: usługa wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych oraz umywalek wolnostojących w rejonie Sekcji Obsługi Infrastruktury w Zamościu w okresie w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca zamówienia zatrudniał pracowników związanych bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia, tj. kierowców i osób odbierających odpady na podstawie umowy o pracę - szczegóły w tym zakresie zawiera paragraf 8 wzoru umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90410000-4 - Usługi usuwania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 15588,46 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: usługa wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych polegająca na wywozie nieczystości ciekłych z przenośnych kabin sanitarnych, wynajmu i serwisowania umywalek wolnostojących podstawianych na zgłoszenie Zamawiającego oraz wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych podstawionych na zgłoszenie Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego i kompleksach wojskowych oraz na obszarze działalności Zamawiającego w rejonie Sekcji Obsługi Infrastruktury w Chełmie, Lublinie, Zamościu, Hrubieszowie w zakresie części 1-4, oraz usługa wywozu nieczystości ciekłych gromadzonych w zbiornikach bezodpływowych zlokalizowanych w kompleksach wojskowych oraz na obszarze działalności Zamawiającego w rejonie Sekcji Obsługi Infrastruktury w Hrubieszowie, Chełmie, Jawidzu, Zamościu, w zakresie części od 5-9, nr sprawy: ZP/TP/45/2022

Części nr 4: usługa wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych oraz umywalek wolnostojących w rejonie Sekcji Obsługi Infrastruktury w Hrubieszowie w okresie w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca zamówienia zatrudniał pracowników związanych bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia, tj. kierowców i osób odbierających odpady na podstawie umowy o pracę - szczegóły w tym zakresie zawiera paragraf 8 wzoru umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90410000-4 - Usługi usuwania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 49860,80 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: usługa wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych polegająca na wywozie nieczystości ciekłych z przenośnych kabin sanitarnych, wynajmu i serwisowania umywalek wolnostojących podstawianych na zgłoszenie Zamawiającego oraz wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych podstawionych na zgłoszenie Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego i kompleksach wojskowych oraz na obszarze działalności Zamawiającego w rejonie Sekcji Obsługi Infrastruktury w Chełmie, Lublinie, Zamościu, Hrubieszowie w zakresie części 1-4, oraz usługa wywozu nieczystości ciekłych gromadzonych w zbiornikach bezodpływowych zlokalizowanych w kompleksach wojskowych oraz na obszarze działalności Zamawiającego w rejonie Sekcji Obsługi Infrastruktury w Hrubieszowie, Chełmie, Jawidzu, Zamościu, w zakresie części od 5-9, nr sprawy: ZP/TP/45/2022

Części nr 5: usługa obejmuje wywóz nieczystości ciekłych z obszaru działalności Zamawiającego ( rejon odpowiedzialności SOI Hrubieszów) w ilości 300 m3 w okresie 12 miesięcy, 2 punkt odbioru.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca zamówienia zatrudniał pracowników związanych bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia, tj. kierowców i osób odbierających odpady na podstawie umowy o pracę - szczegóły w tym zakresie zawiera paragraf 8 wzoru umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90410000-4 - Usługi usuwania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 10089,60 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: usługa wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych polegająca na wywozie nieczystości ciekłych z przenośnych kabin sanitarnych, wynajmu i serwisowania umywalek wolnostojących podstawianych na zgłoszenie Zamawiającego oraz wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych podstawionych na zgłoszenie Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego i kompleksach wojskowych oraz na obszarze działalności Zamawiającego w rejonie Sekcji Obsługi Infrastruktury w Chełmie, Lublinie, Zamościu, Hrubieszowie w zakresie części 1-4, oraz usługa wywozu nieczystości ciekłych gromadzonych w zbiornikach bezodpływowych zlokalizowanych w kompleksach wojskowych oraz na obszarze działalności Zamawiającego w rejonie Sekcji Obsługi Infrastruktury w Hrubieszowie, Chełmie, Jawidzu, Zamościu, w zakresie części od 5-9, nr sprawy: ZP/TP/45/2022

Części nr 6: usługa obejmuje wywóz nieczystości ciekłych z obszaru działalności Zamawiającego ( rejon odpowiedzialności SOI Zamość ) w ilości 250 m3 w okresie 12 miesięcy, 1 punkt odbioru)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca zamówienia zatrudniał pracowników związanych bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia, tj. kierowców i osób odbierających odpady na podstawie umowy o pracę - szczegóły w tym zakresie zawiera paragraf 8 wzoru umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90410000-4 - Usługi usuwania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 4204,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: usługa wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych polegająca na wywozie nieczystości ciekłych z przenośnych kabin sanitarnych, wynajmu i serwisowania umywalek wolnostojących podstawianych na zgłoszenie Zamawiającego oraz wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych podstawionych na zgłoszenie Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego i kompleksach wojskowych oraz na obszarze działalności Zamawiającego w rejonie Sekcji Obsługi Infrastruktury w Chełmie, Lublinie, Zamościu, Hrubieszowie w zakresie części 1-4, oraz usługa wywozu nieczystości ciekłych gromadzonych w zbiornikach bezodpływowych zlokalizowanych w kompleksach wojskowych oraz na obszarze działalności Zamawiającego w rejonie Sekcji Obsługi Infrastruktury w Hrubieszowie, Chełmie, Jawidzu, Zamościu, w zakresie części od 5-9, nr sprawy: ZP/TP/45/2022

Części nr 7: usługa obejmuje wywóz nieczystości ciekłych z obszaru działalności Zamawiającego ( rejon odpowiedzialności SOI Zamość) w ilości 200 m3 w okresie 12 miesięcy, 1 punkt odbioru.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca zamówienia zatrudniał pracowników związanych bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia, tj. kierowców i osób odbierających odpady na podstawie umowy o pracę - szczegóły w tym zakresie zawiera paragraf 8 wzoru umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90410000-4 - Usługi usuwania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 3363,20 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: usługa wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych polegająca na wywozie nieczystości ciekłych z przenośnych kabin sanitarnych, wynajmu i serwisowania umywalek wolnostojących podstawianych na zgłoszenie Zamawiającego oraz wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych podstawionych na zgłoszenie Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego i kompleksach wojskowych oraz na obszarze działalności Zamawiającego w rejonie Sekcji Obsługi Infrastruktury w Chełmie, Lublinie, Zamościu, Hrubieszowie w zakresie części 1-4, oraz usługa wywozu nieczystości ciekłych gromadzonych w zbiornikach bezodpływowych zlokalizowanych w kompleksach wojskowych oraz na obszarze działalności Zamawiającego w rejonie Sekcji Obsługi Infrastruktury w Hrubieszowie, Chełmie, Jawidzu, Zamościu, w zakresie części od 5-9, nr sprawy: ZP/TP/45/2022

Części nr 8: usługa obejmuje wywóz nieczystości ciekłych z obszaru działalności Zamawiającego ( rejon odpowiedzialności SOI Chełm) w ilości 150 m3 w okresie 12 miesięcy, 1 punkt odbioru.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca zamówienia zatrudniał pracowników związanych bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia, tj. kierowców i osób odbierających odpady na podstawie umowy o pracę - szczegóły w tym zakresie zawiera paragraf 8 wzoru umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90410000-4 - Usługi usuwania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 3750,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: usługa wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych polegająca na wywozie nieczystości ciekłych z przenośnych kabin sanitarnych, wynajmu i serwisowania umywalek wolnostojących podstawianych na zgłoszenie Zamawiającego oraz wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych podstawionych na zgłoszenie Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego i kompleksach wojskowych oraz na obszarze działalności Zamawiającego w rejonie Sekcji Obsługi Infrastruktury w Chełmie, Lublinie, Zamościu, Hrubieszowie w zakresie części 1-4, oraz usługa wywozu nieczystości ciekłych gromadzonych w zbiornikach bezodpływowych zlokalizowanych w kompleksach wojskowych oraz na obszarze działalności Zamawiającego w rejonie Sekcji Obsługi Infrastruktury w Hrubieszowie, Chełmie, Jawidzu, Zamościu, w zakresie części od 5-9, nr sprawy: ZP/TP/45/2022

Części nr 9: usługa obejmuje wywóz nieczystości ciekłych z obszaru działalności Zamawiającego ( rejon odpowiedzialności SOI Jawidz – m. Jawidz) w ilości 180 m3 w okresie 12 miesięcy, 1 punkt odbioru.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca zamówienia zatrudniał pracowników związanych bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia, tj. kierowców i osób odbierających odpady na podstawie umowy o pracę - szczegóły w tym zakresie zawiera paragraf 8 wzoru umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90410000-4 - Usługi usuwania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 6300,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62344,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 740166,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62344,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOI TOI POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180042784

7.3.3) Ulica: Płochocińska 29

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-044

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62344,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62709,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 750358,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62709,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOI TOI POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180042784

7.3.3) Ulica: Płochocińska 29

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-044

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62709,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15832,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 290006,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15832,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOI TOI POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180042784

7.3.3) Ulica: Płochocińska 29

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-044

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15832,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64584,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1172540,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64584,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOI TOI POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180042784

7.3.3) Ulica: Płochocińska 29

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-044

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64584,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 5 złożono jedną ofertę, która podlega odrzuceniu.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021. poz. 1129 z późn. zm.)– Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4938,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4995,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4938,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mirosław Szewczuk „EKOTRANS” Wywóz Nieczystości Płynnych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221768201

7.3.3) Ulica: Szopinek, nr 104 a

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4938,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3780,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3799,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3799,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mirosław Szewczuk „EKOTRANS” Wywóz Nieczystości Płynnych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221768201

7.3.3) Ulica: Szopinek, nr 104 a

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3799,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu w zakresie części
nr 8 złożono jedną ofertę, która podlega odrzuceniu.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021. poz. 1129 z późn. zm.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5443,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5443,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5443,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. EKO-TRANS Cezary Kubacki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 714 122 81 92

7.3.3) Ulica: Wielkie 90

7.3.4) Miejscowość: Abramów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-143

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5443,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.