Ogłoszenie z dnia 2022-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00346784/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-14
- 2023/BZP 00285135/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr 090718C w ciągu ul. Piotra w Mroczy od km 0+000 do km 0+565
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MROCZA
1.3.) Oddział zamawiającego: Komórka ZP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350889
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac 1 Maja 20
1.5.2.) Miejscowość: Mrocza
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-115
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mrocza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrocza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mrocza1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi gminnej nr 090718C w ciągu ul. Piotra w Mroczy od km 0+000 do km 0+5652.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1721aa95-3400-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00408097
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038219/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont drogi gminnej nr 090718C od km 0+000 do km 0+565 w ciągu ul. Piotra w Mroczy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00346784/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RO.271.3.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni po istniejącym śladzie
o szerokości 6 m – warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S o gr. 4 cm, warstwa wyrównawczej śr. Gr 3 cm z betonu
asfaltowego AC11W. Przed wykonywaniem prac bitumicznych należy wykonać frezowanie profilujące w celu uzyskania
odpowiedniego profilu podłużnego oraz spadków poprzecznych. Trasa w planie składa się z odcinków prostych i
krzywoliniowych – łuków o promieniach i parametrach podanych na rysunkach – plan sytuacyjny.
W ramach inwestycji przewidziano remont istniejących chodników - o spadku 2%
w kierunku jezdni, nawierzchnia kostka brukowa betonowa gr. 8 cm. Chodnik zramowany obrzeżem gr. 8 cm na ławie
betonowej z oporem (w przypadku gdy nie dochodzi chodnik do budynku lub ogrodzenia).
Pomiędzy istniejącymi murami obiektów, a projektowanym chodnikiem przewidziano izolacje pionową z folii PP wysokości
30 cm – niedopuszczenie do zawilgocenia budynków
i murów. Prze przejściami dla pieszych należy ułożyć płytki ostrzegawcze koloru żółtego
o wymiarach 30 x 30 cm gr. 8 cm z polimerobetonu, oraz płytki kierunkowe koloru żółtego
o wymiarach 30 x 30 cm gr. 8 cm z polimerobetonu.
W celu skomunikowania działek sąsiadujących z drogą zaprojektowano remont zjazdów na odcinku krawędź jezdni –
granica działki. Zjazdy o szerokości od 3.0 m do 5.0 m –
o nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm, przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdu ścięte skosem o proporcji
n : m, gdzie n = m ≥ 1,50 m, wyłącznie dla projektowanych relacji skrętnych.
W ramach zadania należy wykonać odtworzenie zjazdów publicznych oraz skrzyżowań.
Istniejące progi zwalniające należy rozebrać, a nawierzchnię odtworzyć w technologii:
➢ Warstwa ścieralna AC11S o gr. 4cm
➢ Warstwa wiążąca AC11W o gr. śr. 3cm
➢ Warstwa podbudowy AC22P o gr. 8cm
➢ Podbudowa z KŁSM 0/31 mm o gr. 8 cm
➢ warstwa wzmacniająca podłoże – z gruntu stabilizowanego cementem C1.5/2 MPa, o grubości 10 cm
Na odtworzonej nawierzchni należy zamontować progi płytowe z tworzywa sztucznego o wymiarach 180 x 200 cm w km
0+313.95 oraz w km 0+490.00.
Rozwiązanie wysokościowe:
Rozwiązanie wysokościowe nawiązuje do istniejących rzędnych nawierzchni jezdni i zjazdów.
Konstrukcja nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego:
➢ Warstwa ścieralna AC11S o gr. 4cm
➢ Warstwa wiążąca AC11W o gr. śr. 3cm
➢ Istniejąca nawierzchnia bitumiczna o gr. 8-12cm (do obliczeń przyjęto do dalszych obliczeń 4 cm ze względu na
konieczność wykonania frezowania istniejącej nawierzchni)
Konstrukcja nawierzchni jezdni i zjazdów z kostki brukowej betonowej:
➢ Kostka betonowa brukowa o gr. 8cm
➢ Podsypka cementowo – piaskowa 1:4 o gr. 4cm
➢ Podbudowa z betonu cementowego C8/10 o gr. 20cm
➢ warstwa wzmacniająca podłoże – z gruntu stabilizowanego cementem C1.5/2 MPa, o grubości 10 cm
Konstrukcja nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej:
➢ Kostka betonowa brukowa o gr. 8cm
➢ Podsypka cementowo – piaskowa 1:4 o gr. 4cm
➢ warstwa wzmacniająca podłoże – z gruntu stabilizowanego cementem C1.5/2 MPa, o grubości 10 cm
Konstrukcja nawierzchni jezdni i zjazdów z betonu asfaltowego:
➢ Warstwa ścieralna AC11S o gr. 4cm
➢ Warstwa wiążąca AC11W o gr. śr. 3cm
➢ Istniejąca nawierzchnia bitumiczna o gr. 8-12cm (należy wykonać frezowanie istniejącej nawierzchni w celu płynnego
włączenia do istniejącej nawierzchni)
Odwodnienie
Zachowany zostaje istniejący powierzchniowy system odwodnienia poprzez projektowane pochylenia podłużne i poprzeczne
nawierzchni na przyległy teren. Cała woda opadowa zostanie zagospodarowana w ramach działek drogowych inwestora. W
miejscach gdzie ze względu na przyległa zabudowę projektowany spadek podłużny jest mniejszy od 0.3 % zaprojektowano
odwodnienia liniowe D400 - głębokość wew. korytka min. 200 mm, szerokość zewnętrzna min. 160 mm ruszt żeliwny,
korytko betonowe beton C30/37 XD1, wraz z dylatacją taśmą bitumiczną od strony nawierzchni jezdni. Ławy pod
odwodnienie liniowe gr. 15 cm - beton C12/15.
W miejscu ścieków oraz rur spustowych z dachów – wykonać odwodnienia liniowe polipropylenowe z rusztem żeliwnym –
B125 - głębokość wew. korytka 40mm, szerokość zewnętrzna min. 120 mm. Ławy pod odwodnienie liniowe gr. 15 cm -
beton C12/15.
Na zjazdach w miejscach możliwych zastoisk wody opadowej wykonać odwodnienia liniowe wys. wewnętrzna min. 100 mm,
szerokość zewnętrzna min. 140 mm C250 korytko betonowe beton C30/37 XD1, ruszt żeliwny. Ławy pod odwodnienie
liniowe gr. 15 cm - beton C12/15.
Na odcinku od km 000.00 do km 0+010 str. L należy wykonać ściek przykrawężnikowy z 2 rzędów kostki brukowej
betonowej szer. 20 cm, na ławie betonowej C12/15 gr. 20 cm.
Istniejące włazy kanalizacji sanitarnej i deszczowej w jezdni należy wyregulować oraz obrobić 2 rzędami kostki granitowa
8/11 - spoina - piasek na bazie żywic reaktywnych, na betonie C16/20 gr. 20 cm. Dla studni rewizyjnych kanalizacji
deszczowej i sanitarnej w jezdni należy wykonać pierścienie odciążające pod płyta nastudzienną.
Zestawienie projektowanych powierzchni (m²) Jezdnia nawierzchnia AC11S 3361.58 m2
Zjazdy i skrzyżowania kostka brukowa 694.20 m2
chodniki 1 609.64 m2
Zjazdy bitumiczne 205.56 m2
Po stronie wykonawcy zadania leży obowiązek opracowania tymczasowej organizacji ruchu, uzyskanie uzgodnień i
pozwoleń w celu wdrożenia podczas realizacji przedmiotowego zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1554903,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2290488,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1554903,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. "HURT-TRANS, KAWIKO" Władysław Szyling
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5580005458
7.3.3) Ulica: Zabartowo
7.3.4) Miejscowość: Zabartowo
7.3.5) Kod pocztowy: 89-410
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WŁADYSŁAW SZYLING P.P.U.H. "H U R T - T R A N S, K A W I K O"
jakie przetargi wygrała firma
WŁADYSŁAW SZYLING P.P.U.H. "H U R T - T R A N S, K A W I K O"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155490323 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty związane z zakupem i ułożeniem płyt typu Jumbo na drogach będących w zarządzie gminy Bytów w 2025 roku
- Remont cząstkowy dróg administrowanych przez Gminę Porąbka w roku 2025
- "Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 572 obręb Grotniki Duże od km 0+000 do km 0+760 dł. 760mb."
- Przebudowa dojazdu pożarowego nr 9 i drogi leśnej na terenie leśnictwa Chłopiny i Smoliny - etap III i V
- "Modernizacja budynku zabytkowego w Kłobuczynie w celu utworzenia centrum dla grup defaworyzowanych o szczególnych potrzebach"
- Budowa drogi w Łąsku Wielkim przy kościele
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.