Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00361023/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu jednorazowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (II)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304349
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 31
1.5.2.) Miejscowość: Bochnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: (0-14) 615-32-33
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@szpital-bochnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital-bochnia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f628b975-2722-11ef-a458-c2a7c3d67e031.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu jednorazowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (II)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f628b975-2722-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408130
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00361023
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ-271-1-29-TP-2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 385821,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 14 - Aplikator do lidokainy1. Aplikator do lidokainy szt. 300
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym -
Szczegółowa Oferta Cenowa- załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 644,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 16 - Akcesoria do resuscytacji i terapii oddechowej1. Resuscytator dla jednego pacjenta I 800 - 1100ml objętości jednostki resuscytatora szt. 276
2. Resuscytator dla jednego pacjenta II 450ml objętości jednostki resuscytatora szt. 14
3. Obwód oddechowy do wentylacji nieinwazyjnej z maską x szt. 30
Szczegółowa Oferta Cenowa- załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 22150,27 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 18 - Klipsy i ostrza1. Klipsy w rozmiarze ML oraz L do klipsownicy tytanowe sterylne ML i L op. 8 1
2. Klipsy w rozmiarze XL do klipsownicy polimerowe sterylne pakowane 4 szt. XL op. 9 4
3. Zestaw wymiennych noży do instrumentu do zamykania naczyń do Ø7mm BOWA ERGO 315R op. 8 10
Szczegółowa Oferta Cenowa- załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 19715,03 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 25 - Akcesoria do utrzymania drożności dróg oddechowych pacjenta RURKI KRTANIOWE1. Rurka krtaniowa LTS- D Nr 1 szt. 6
2. Rurka krtaniowa LTS- D Nr 2 szt. 1
3. Rurka krtaniowa LTS- D Nr 3 szt. 10
4. Rurka krtaniowa LTS- D Nr 4 szt. 28
5. Rurka krtaniowa LTS- D Nr 5 szt. 20
Szczegółowa Oferta Cenowa- załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 8238,05 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 32 - Akcesoria do znieczuleń, drenażu, kaniulacji, infuzji1. Igła podpajęczynówkowa 27G x 88mm x 0,4 szt. 875 1
2. Igła podpajęczynówkowa 25G x 88mm x 0,5 szt. 1105 1
3. Igła podpajęczynówkowa 25G x 120mm x 0,5 szt. 25 1
4. Igła do blokad G20 X 35-150mm G22 X 35-150mm szt. 850 1
5. Igła podpajęczynówkowa 25G x 88mm X 0,53 szt. 200 1
6. Igła podpajęczynówkowa 22G x 40 mm szt. 25 1
7. Igła do blokad G22 X 35mm G22 X 50mm G22 X 80mm G22 x 100mm szt. 25 1
8. Zestaw do znieczulenia zewnątrzoponowego igła Tuohy 18G x 80mm szt. 107 1
9. Zestaw mocujący cewnik szt. 5 1
10. Zestaw do cewnikowania dużych naczyń bakteriobójczy 7F kanały 16/16/18G szt. 5 1
11. Zestaw do cewnikowania dużych naczyń 7F kanały 16/16/18G szt. 10 1
12. Zestaw do kaniulacji dużych naczyń metodą Seldingera 7F kanały 16/16/18G szt. 270 1
13. Sterylny zestaw osłony na głowicę USG 13 x 61 cm szt. 280 1
14. Zestaw podstawowy do nadłonowego drenażu pęcherza moczowego Długość igły 120 mm, cewnik CH 12 długość 530 mm, znaczniki długości na cewniku, pojemność balonika 5 ml szt. 9 1
15. Cewnik do żył centralnych, dwuświatłowy 16/16 x 150 mm 16/16 x 200 mm szt. 5 1
16. "Zestaw do kaniulacji tętnic metodą Seldingera
" "Rozmiary:
Zestaw cewników tętniczych
cewnik 22G, 80 mm / Kaniula 0.80 x 50 mm / Prowadnik długość 25 cm, średnica 0.021”
Zestaw cewników tętniczych
cewnik 20G, 80 mm / Kaniula 0.95 x 50 mm / Prowadnik długość 25 cm, średnica 0.025”
Zestaw cewników tętniczyc
cewnik 20G, 160 mm / Kaniula 0.95 x 70 mm / Prowadnik długość 40-45 cm, średnica 0.025”
Zestaw cewników tętniczych
cewnik 18G, 160 mm / Kaniula 1.30 x 70 mm / Prowadnik długość 40-45 cm, średnica 0.035”
Zestaw cewników tętniczych
cewnik 18G, 80 mm / Kaniula 1.30 x 50 mm / Prowadnik długość 40-45 cm, średnica 0.035”" szt. 10 1
17. Dren do pomp infuzyjnych do podaży leków, płynów 250 cm szt. 620 1
18. Dren do pomp infuzyjnych do podaży leków, płynów bursztynowy 250 cm szt. 150 1
19. Dren do pomp do żywienia enteralnego 320 cm szt. 630 1
20. Strzykawka do pomp infuzyjnych 50 ml/60 ml szt. 15000 1
21. Strzykawka 3-częściowa do leków światłoczułych 50 ml/60 ml szt. 2700 1
22. Zestaw do punkcji jamy opłucnej x szt. 1 1
23. Zestaw do drenażu opłucnej i klatki piersiowej wg Matthysa x szt. 1 1
24. Kaniula bezpieczna bez portu bocznego 18 G, 20 G, 22 G, 24G szt. 6 350 1
25. Łącznik strzykawkowy x szt. 10 1
26. Aplikator umożliwiający bezigłowe przeniesienie leku z fiolki do butelki szt. 10 1
27. Aparat do przepływu infuzji x szt. 2200 1
28. Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych II x szt. 36 000 1
29. Aparat do przepływu infuzji z zastawką zapobiegająca cofaniu się krwi szt. 100 1
30. Aparat do przepływu infuzji z portem bezigłowym szt. 100 1
31. Jednorazowy przetwornik do ciągłego pomiaru ciśnienia fizjologicznego szt. 100 1
Szczegółowa Oferta Cenowa- załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 332802,63 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 38 - Akcesoria do spirometrii I1. Głowica pneumotachometryczna x 280 szt.
2. Przewód powietrzny x 50 szt.
3. Papier do spirometru x 10 szt.
Szczegółowa Oferta Cenowa- załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 2270,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty na w/w pakiety.’
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20484,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20484,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20484,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CIRRO SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002331830
7.3.3) Ulica: ELEWATORSKA 58
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-620
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20484,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty na w/w pakiety.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7306,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7306,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7306,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUMed sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 228796920
7.3.3) Ulica: Chłopickiego 50
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-275
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7306,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 286377,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 286377,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 286377,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630002936
7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 286377,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2412,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2412,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2412,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sklep Medyczny Marta Kadzewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380677060
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-693
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2412,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
4.5.5.) Wartość części: Podana wartość części zamówienia jest wartością maksymalną z opcją odpowiednio dla danego pakietu zamówienia.
ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 441 Ustawy Pzp – Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego
- "Dostawa sprzętu medycznego oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Dostawa pożywek, odczynników i innych materiałów laboratoryjnych
- Preparaty: do mycia i dezynfekcji endoskopów, do myjek maszynowych, do czyszczenia powierzchni, do dezynfekcji poprzez zamgławianie ; czepki myjące do pacjenta, kosze, etykiety sterylizacja;
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych do Centralnej Sterylizatorni Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Bloku Operacyjnego Neurochirurgii
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.