eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi W³oc³awek"Rekonstrukcja m³yna wodnego w K³óbce" - etap I



Og³oszenie z dnia 2022-10-25


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Rekonstrukcja m³yna wodnego w K³óbce” – etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyñskiej we W³oc³awku

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: MZKiD

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000282056

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: S³owackiego 1a

1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³oc³awek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeum.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.muzeum.wloclawek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rekonstrukcja m³yna wodnego w K³óbce” – etap I

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9436dfa1-5434-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00408263

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00034154/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Rekonstrukcja m³yna wodnego w K³óbce

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

RPKP Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9436dfa1-5434-11ed-8832-4e4740e186ac

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: e-zamówienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.1.Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”);
1.2. W przypadku za³±czników, które s± zgodne z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny lub wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowany, plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny);
1.3. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia (w szczególno¶ci SWZ) wymagane jest posiadanie tzw. konta podmiotu w pe³nym zakresie na Platformie e-Zamówienia zgodnie z instrukcj± dostêpn± na Platformie e-Zamówienia w Centrum Pomocy w Komponencie Edukacyjnym link: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/;
Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”
Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z https://ezamowienia.gov.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 Ustawy PZP.
Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 P.z.p., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach pdf .txt, .rtf, .doc, .docx, .odt .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub niedzia³ania Platformy zakupowej zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê z wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, na adres sekretariat@muzeum.wloclawek.pl, z zastrze¿eniem ¿e Ofertê (w szczególno¶ci Formularz oferty i za³±czniki do oferty) Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wy³±cznie za po¶rednictwem https://ezamowienia.gov.pl, zgodnie z opisem w Rozdziale VI pkt 1 niniejszej SWZ
Korzystanie z https://ezamowienia.gov.pl jest bezp³atne.
Dalsze wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zamawiaj±cy okre¶li³ w rozdziale VII SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi
Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyñskiej we W³oc³awku ul. S³owackiego 1a, 87-800 W³oc³awek Tel. (54) 232-32-43 reprezentowane przez Dyrektora Muzeum zwan± dalej „Zamawiaj±cym”;
2. Zamawiaj±cy wyznaczy³ Inspektora Ochrony danych Osobowych z którym mo¿e siê Pani/Pan skon-taktowaæ pod adresem e-mail: daneosobowe24h@wp.pl kontakt tel. 607 753475, lub pisemnie kieruj±c ko-respondencjê na adres Zamawiaj±cego – Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyñskiej we W³oc³awku ul. S³owackiego 1a, 87-800 W³oc³awek;
3. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia, opisanego w art. 7 pkt 18 ustawy z dnia 19 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022,r. poz. 1710 zm. zwan± dalej ustaw± „Pzp”) w celu zwi±zanym z niniejszego postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji – „Rekonstrukcja m³yna wodnego w K³óbce”, zwanego dalej „zamówieniem” oraz wykonywania prawa i obowi±zków wynikaj±cych umów z zawartej umowy, przepisów Kodeksu cywilnego dotycz±cych umów o roboty budowlane, w tym wyp³aty wynagrodzenia;
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO jako niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na Zamawiaj±cym na mocy przepisów ustawy Pzp, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2022 r, poz. 1634 ze zm.) oraz innych przepisów prawa.
Zamawiaj±cy bêdzie przetwarzaæ nastêpuj±ce kategorie Pani/Pana danych: dane identyfikacyjne, imiê nazwisko, nr PESEL, informacje dotycz±ce zamieszkania, dane kontaktowe, dane dotycz±ce funkcji lub stanowiska.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ:
1. podmioty uprawnione do tego na podstawie przepisów prawa;
2. podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Zamawiaj±cym s± wspó³administratorami danych osobowych lub przetwarzaj± w imieniu Zmawiaj±cego dane osobowe, jako podmioty przetwarzaj±ce;
3. osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W zwi±zku z przetwarzaniem przez Zamawiaj±cego Pani/ Pana danych osobowych nie przys³uguje Pani/Panu:
1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MZKiD-AG.216.1/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest „Rekonstrukcja m³yna wodnego w K³óbce” ¬ – etap I. Etap I obejmuje roboty przygotowawcze i ziemne oraz wzmocnienie ¿elbetowych fundamentów, ¶cian przyziemia i piwnic wraz z ich wykoñczeniem. Etap I podzielony jest na dwa podetapy.

2) Charakterystyka obiektu.
Inwestycja polega na odtworzeniu (rekonstrukcji) zabytkowego m³yna wodnego przy spiêtrzeniu rzeki Lubieñki w K³óbce. Drewniany budynek zostanie zrekonstruowany na istniej±cych, wzmocnionych ¿elbetowych fundamentach i ¶cianach przyziemia (piwnic) dawnego m³yna, którego drewniana bry³a zosta³a rozebrana w 1985 r. Niewielki budynek m³yna bêdzie mia³ zwart± bry³ê na rzucie prostok±ta z dwuspadowym dachem i zostanie zrekonstruowany w ca³o¶ci w tradycyjnej technice drewnianej.
Budynek umiejscowiony jest przy stopniu wodnym, w zag³êbieniu terenu (przy skarpie), dlatego ¶ciany jego przyziemia s± czê¶ciowo ¶cianami fundamentowymi.
Istniej±ce ¿elbetowe fundamenty i ¶ciany przyziemia (piwnic), po konstrukcyjnym wzmocnieniu zostan± ponownie wykorzystane. Wymiary zewnêtrzne zachowanej konstrukcji ¿elbetowej:
– szeroko¶æ: 648 cm – d³ugo¶æ; 832 cm – g³êboko¶æ: 250 cm.

Parametry budynku
• Powierzchnia zabudowy 52,83 m2,
• Powierzchnia u¿ytkowa 48,1 m2,
• Kubatura 377 m3,
• Liczba kondygnacji nadziemnych 1,
• Liczba kondygnacji podziemnych (przyziemie) 1,
• Szeroko¶æ elewacji frontowej 8,32m
• Wysoko¶æ górnej krawêdzi elewacji frontowej mierzona od poziomu terenu 2,4m
• Geometria dachu – dach dwuspadowy o wysoko¶ci kalenicy 6,3m w uk³adzie g³ównej kalenicy równoleg³ym do drogi publicznej i nachyleniu po³aci 45 stopni.

3) Szczegó³owy zakres zadania:

Rekonstrukcja m³yna wodnego w K³óbce – etap I:
Podetap A:
- przygotowanie terenu
- pomiary,
- wykopy,
- usuniêcie gleby i gruzu,
- wywóz j.w.,
- wyciêcie otworu w ¶cianie
- system naprawy konstrukcji ¶ciany poziome i pionowe,
- przygotowanie pod³o¿a,
- system naprawy prêtów w korozji,
- system naprawy warstwa kontaktowa na betonie,
- system naprawy betonu – rêczne szpachlowanie
- izolacja przeciwwilgociowa i przeciwwodna, pozioma i pionowa
- obsadzanie prêtów – kotwy

Podetap B:
- deskowanie ¶cian i podci±gów,
- zbrojenie konstrukcji,
- betonowanie konstrukcji,
- tynki wewnêtrzne i zewnêtrzne,
- malowanie tynków,
- drena¿ opaskowy,
- zasypanie wykopów

4) Szczegó³owy zakres prac i sposób ich realizacji okre¶lony zosta³ w za³±cznikach do SWZ obejmuj±cych:
1) projekty budowlane (za³±cznik nr 10)
2) specyfikacjê techniczn± wykonania i odbioru robót - STWiOR (za³±cznik nr 11)
3) oraz pomocniczo przedmiar robót (za³±cznik nr 12).

UWAGA!
Z uwagi na wieloetapowo¶æ realizacji inwestycji, zamieszczone projekty i STWiOR obejmuj± szerszy zakres ni¿ ten, który jest przedmiotem przetargu.
Wykonawca powinien korzystaæ ze specyfikacji i projektów w zakresie objêtym przetargiem bie¿±cego etapu prac – okre¶lonym w przedmiarze robót. Za³±czona dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres ni¿ ten, który jest przedmiotem przetargu. Podstaw± sporz±dzenia kosztorysu ofertowego, który bêdzie stanowi³ za³±cznik do umowy, s± przedmiary robót (za³±cznik nr 12 do SWZ).

5) W zakresie art. 100 ustawy Pzp projektowanie uwzglêdnia standardy projektowania uniwersalnego zobowi±zuj±c siê tym samym do zapewnienia dostêpno¶ci architektonicznej, cyfrowej oraz informacyjno-komunikacyjnej. A tym samym spe³nia zasady zapewnienia dostêpno¶ci dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym:
a) w zakresie dostêpno¶ci architektonicznej;
b) w zakresie dostêpno¶ci cyfrowej;
c) w zakresie dostêpno¶ci informacyjno-komunikacyjnej.

6) W przypadku gdy Wykonawca zleca lub powierza, na podstawie umowy, realizacjê zadañ publicznych finansowanych z udzia³em ¶rodków publicznych lub udziela zamówieñ publicznych (zlecanych na podstawie niniejszej umowy) podmiotom innym ni¿ podmioty publiczne, Wykonawca jest obowi±zany do okre¶lenia w tre¶ci umowy warunków s³u¿±cych zapewnieniu dostêpno¶ci osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie tych zadañ publicznych lub zamówieñ publicznych, z uwzglêdnieniem minimalnych wymagañ, o których mowa w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostêpno¶ci osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2020 poz. 1062).

7) Wszystkie zastosowane materia³y musz± byæ zgodne z wymogami ustawy o wyrobach budowlanych, wg której materia³y nadaj± siê do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, je¿eli jest oznakowany znakiem CE albo umieszczony jest przez Komisjê Europejsk± w wykazie wyrobów maj±cych niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeñstwa, dla których producent wyda³ deklaracjê zgodno¶ci z uznanymi regu³ami sztuki budowlanej albo jest oznakowany znakiem budowlanym (B). Oznakowanie wyrobu budowlanego znakiem budowlanym jest dopuszczalne, je¿eli producent, maj±cy siedzibê na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dokona³ oceny zgodno¶ci i wyda³, na swoj± wy³±czn± odpowiedzialno¶æ, krajow± deklaracjê zgodno¶ci z Polsk± Norm± wyrobu budowlanego albo aprobat± techniczn±. Ocena zgodno¶ci obejmuje w³asno¶ci u¿ytkowe wyrobu budowlanego, odpowiednio do jego przeznaczenia, maj±ce wp³yw
na spe³nienie przez obiekt budowlany wymagañ podstawowych. Wykonawca jest zobowi±zany do u¿ywania jedynie takiego sprzêtu, który nie spowoduje niekorzystnego wp³ywu na ¶rodowisko.

8) Rêkojmia i gwarancja dla przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy, ¿e odpowiedzialno¶æ za wady przedmiotu zamówienia zostanie rozszerzona poprzez udzielenie gwarancji i rêkojmi. Zamawiaj±cy wymaga minimum 48 miesiêcznej gwarancji i rêkojmi na wykonany przedmiot zamówienia (licz±c od dnia podpisania protoko³u koñcowego odbioru robót).
Termin gwarancji i rêkojmi dla wykonania przedmiotu zamówienia jest w przedmiotowym postêpowaniu kryterium oceny ofert – Wykonawca zobowi±zany jest do zaoferowania odpowiedniego terminu poprzez wpisanie go w Formularz ofertowy.

Rozwi±zania równowa¿ne
2.1. Je¶li w dokumentacji projektowej oraz na rysunkach zosta³o wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materia³ów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5P.z.p., Zamawiaj±cy dopuszcza oferowanie materia³ów lub rozwi±zañ równowa¿nych pod warunkiem, ¿e zagwarantuj± one prawid³ow± realizacjê robót oraz zapewni± uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od za³o¿onych w wy¿ej wymienionych dokumentach, tj. w szczególno¶ci: wszêdzie tam, gdzie przedmiot zamówienia zosta³ opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiaj±cy dopuszcza oferowanie przez Wykonawcê materia³ów lub rozwi±zañ równowa¿nych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, ¿e nie obni¿± one okre¶lonych w dokumentacji standardów. Bêd± posiada³y wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewni± wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiaj±cego okre¶lonymi w SWZ. Wskazanie w dokumentacji projektowej przyk³adowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych ma na celu doprecyzowanie oczekiwañ Zamawiaj±cego. Wszystkie znaki towarowe, patenty lub ¶wiadectwa pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu a tak¿e normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, wskazane w dokumentacji technicznej nale¿y traktowaæ wy³±cznie jako przyk³adowe, a Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie materia³ów, urz±dzeñ równowa¿nych tj. o parametrach funkcjonalnych nie gorszych ni¿ wskazane przez Zamawiaj±cego.
Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego.

Zamawiaj±cy na podstawie art. 95 ust.1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 ze zm.), osób , które w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywaæ bêd± czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z wykonywaniem robót budowlanych stanowi±cych przedmiot zamówienia, czyli prace na stanowiskach robotniczych (robotnicy, monterzy) oraz operatorzy sprzêtu i maszyn budowlanych (wykonywanie prac budowlanych monta¿owych w tym bran¿y sanitarnej i elektrycznej oraz wykonywanie czynno¶ci pomocniczych czasie realizacji prac budowlanych i monta¿owych) z wy³±czeniem czynno¶ci wykonywanych przez osoby wykonuj±ce samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, takich jak: kierowanie robotami budowlanymi, zarz±dzanie budow±, obs³uga budowy, dokumentowanie przebiegu budowy, organizowanie pracy na budowie, nadzór nad realizacj± robót budowlanych, oraz z wy³±czeniem czynno¶ci zwi±zanych z obs³ug± budowy, takich jak: obs³uga geodezyjna, obs³uga administracyjna.
Wykonawca najpó¼niej w dniu przekazania placu budowy, w odniesieniu do osób, które zostan± skierowane do realizacji zamówienia, udokumentuje Zamawiaj±cemu fakt zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób zaanga¿owanych w wykonywanie czynno¶ci wskazanych w SWZ (pkt. 3.1.)
Informacja o obowi±zku osobistego wykonania przez wykonawcê kluczowych zadañ zamówienia.

Zamawiaj±cy, na podstawie art. 121 ustawy PZP, zastrzega obowi±zek osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych zadañ wskazanych przez zamawiaj±cego w SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45262690-4 - Remont starych budynków

45442100-8 - Roboty malarskie

45262300-4 - Betonowanie

45410000-4 - Tynkowanie

39290000-1 - Wyposa¿enie ró¿ne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 69 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:
1) Cena (C) - waga kryterium 60 % (maksymalna liczba punktów – 60,00);
2) Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia (GR) - waga kryterium 40% (maksymalna liczba punktów – 40,00).

2. Maksymalna liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wed³ug poni¿szego wzoru:
L = C + GR
gdzie:
L – ca³kowita liczba punktów;
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”;
GR – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia”;

3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:

1) Cena (C) - waga 60% (maksymalnie mo¿na uzyskaæ 60,00 punktów)
cena najni¿sza brutto*
C =------------------------------------------------ x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a) podstaw± przyznania punktów w kryterium "cena" bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym;
b) cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia;

2) Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia (GR)- waga 40%- 40 pkt
Zamawiaj±cy przyzna punkty za „okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia”- na podstawie okresu gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia wskazanego przez Wykonawcê w formularzu ofertowym, w nastêpuj±cy sposób:
Minimalny okres gwarancji i rêkojmi – 48 miesiêcy od daty odbioru koñcowego.
Maksymalny okres gwarancji i rêkojmi – 60 miesiêcy i wiêcej od daty odbioru koñcowego. Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji i rêkojmi w liczbie 60 miesiêcy otrzyma 40 pkt. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji i rêkojmi d³u¿szego ni¿ 60 miesiêcy wykonawca równie¿ otrzyma 40 punktów. Natomiast do tre¶ci zawartej umowy zamawiaj±cy wpisze zaoferowany d³u¿szy termin okresu gwarancji i rêkojmi. Podanie przez wykonawcê krótszego okresu gwarancji i rêkojmi ni¿ 48 miesiêcy skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty. W przypadku braku podania w ofercie jakiegokolwiek proponowanego okresu gwarancji i rêkojmi, zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca zapewnia minimaln± d³ugo¶æ okresu gwarancji i rêkojmi wymagan± przez zamawiaj±cego, tj. 48 miesiêcy i zamawiaj±cy przyzna wykonawcy 0 punktów. Taki okres gwarancji i rêkojmi zamawiaj±cy wpisze do tre¶ci zawartej umowy. Okres gwarancji i rêkojmi nale¿y podaæ w pe³nych miesi±cach.

4. Punktacja przyznawana ofertom w kryterium cena bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy, mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

6. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.

7. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.

8. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Zamawiaj±cy nie bêdzie prowadzi³ negocjacji i dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spo¶ród niepodlegaj±cych odrzuceniu ofert.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Zamawiaj±cy stawia szczegó³owy warunek w tym zakresie w ten sposób, ¿e wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu je¿eli:
a) wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 1 (jedn±) robotê budowlan±, polegaj±c± na przebudowie, modernizacji lub remoncie, wykonan± na obiektach budowlanych wpisanych do rejestru zabytków, w tym robotê budowlan± o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 500.000,00 z³ brutto*
* W przypadku, gdy ww. zakres robót budowlanych bêdzie stanowi³ czê¶æ robót o szerszym zakresie, Wykonawca zobowi±zany jest wyodrêbniæ rodzajowo i kwotowo roboty, o których mowa powy¿ej. Dla potrzeby oceny spe³niania warunku okre¶lonego powy¿ej, je¶li warto¶æ lub warto¶ci zostan± podane w walutach innych ni¿ PLN, Zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, je¿eli w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych Narodowy Bank Polski nie publikuje ¶redniego kursu danej waluty, za podstawê przeliczenia przyjmuje siê ¶redni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, w którym zostanie on opublikowany);
b) skieruje do wykonania zamówienia minimum jedn± osobê w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi maj±c± pe³niæ funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± co najmniej 3-latnie do¶wiadczenie do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadaj±c± w tym okresie co najmniej 18-miesiêczne do¶wiadczenie na stanowisku kierownika budowy w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum bêd±cego instytucj± kultury, zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2021r. poz. 710).
Osoba wymieniona powy¿ej powinna posiadaæ odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o u³atwieniu dostêpu do wykonywania niektórych zawodów regulowanych (Dz. U. z 2014 r. poz. 768 ze zm.) albo odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y nadane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, w zakresie, którego w³a¶ciwy organ wydaje decyzjê w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020r., poz. 220).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:
1) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o którym mowa w art. 125 ust 1 w zakresie braku podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP,
e) art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U.2022 poz. 835) - wed³ug wzoru z za³±cznika nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych - nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane,
z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty
– za³±cznik nr 6 do SWZ;
2) wykaz osób w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia
i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 7 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) formularz ofertowy;
2) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê - je¶li dotyczy;
3) pe³nomocnictwo - je¶li dotyczy;
4) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby - je¶li dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (mo¿liwo¶æ sk³adania jednej oferty, przez dwa lub wiêcej podmiotów np. konsorcjum firm, spó³kê cywiln±), pod warunkiem, ¿e taka oferta bêdzie spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê;
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie przed³o¿± wraz z ofert± pe³nomocnictwo – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/ pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
4. UWAGA: umocowanie do reprezentowania Wykonawców, o którym mowa w pkt 19, ppkt.1) i pkt.19, ppkt.2) mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pe³nomocnictwa, albo z umowy podmiotów wspólnie sk³adaj±cych ofertê.
5. Pe³nomocnictwo musi byæ za³±czone do oferty w oryginale, tj. powinno zostaæ z³o¿one w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Je¿eli pe³nomocnictwo zosta³o wystawione przez upowa¿nione podmioty jako dokument w postaci papierowej, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy, po¶wiadczaj±ce zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. W przypadku pe³nomocnictwa z³o¿onego w innym jêzyku ni¿ jêzyk polski winno byæ ono z³o¿one wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
W przypadku, gdy pe³nomocnictwo potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zosta³o wystawione przez upowa¿nione podmioty inne ni¿ wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia lub podwykonawca, zwane dalej „upowa¿nionymi podmiotami”, jako dokument elektroniczny, przekazuje siê ten.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian zamawiaj±cy okre¶li³ w § 16 projektowanych postanowieñ umowy, w tym w szczególno¶ci:
1) Zmiany wynagrodzenia umownego Wykonawcy, które mo¿e ulec zmianie w nastêpuj±cych sytuacjach;
2) Zmiana tre¶ci umowy;
3) Zmiana terminu wykonania zamówienia;
4) Zmiana sposobu spe³niania ¶wiadczenia, zmiana parametrów realizowanego zamówienia;
5) Zmiana wykonawcy lub podwykonawcy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-09 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-09 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Wizja lokalna
1. Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom odbycie wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót budowlanych. Brak odbycia wizji lokalnej nie skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 w zw. z art. 266 ustawy Pzp.
2. Celem wizji lokalnej jest sprawdzenie warunków zwi±zanych z wykonaniem prac bêd±cych przedmiotem zamówienia oraz uzyskania dodatkowych informacji koniecznych, które mog± i przydatne do przygotowania oferty. Dobrowolnej wizji lokalnej mo¿na dokonaæ od poniedzia³ku do pi±tku w godz. 10.00 - 14.00, najpó¼niej do 3 dnia przed up³ywem terminu sk³adnia ofert, po uprzednim uzgodnieniu terminu z p. Dariuszem F±far± tel. (54) 232-36-25.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.