Ogłoszenie z dnia 2022-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00310027/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa kompleksowej infrastruktury turystycznej w Zwoleniu – ścieżki dydaktyczno – ekologicznej nad Zwolenką wraz z
zagospodarowaniem parku i terenu nad zalewem”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZWOLEŃ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223439
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PLAC KOCHANOWSKIEGO 1
1.5.2.) Miejscowość: Zwoleń
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-700
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 676 22 10 wew. 105
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zwolen.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwolen.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.zwolen.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa kompleksowej infrastruktury turystycznej w Zwoleniu – ścieżki dydaktyczno – ekologicznej nad Zwolenką wraz zzagospodarowaniem parku i terenu nad zalewem”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42434654-1e08-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00408312
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008026/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa kompleksowej infrastruktury turystycznej - ścieżki dydaktyczno - ekologicznej nad Zwolenką wraz z zagospodarowaniem parku i terenu nad zalewem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310027/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.ZP.271.17.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – „Budowa kompleksowej infrastruktury turystycznej w Zwoleniu – ścieżki dydaktyczno – ekologicznej nadZwolenką”
Część I zadania obejmuje wykonanie ścieżki dydaktyczno - ekologicznej. Możemy wyróżnić dwa rodzaje ścieżki, jednym z
nich jest budowa ciągów pieszo-rowerowych. Nowe ciągi pieszo-rowerowe zaprojektowane zostały o szerokości 3m,
samodzielna dwukierunkowa ścieżka rowerowa zaprojektowana o szerokości 2m. Ciąg pieszo-rowerowy i ścieżka rowerowa
będą posiadały nawierzchnię asfaltową. Drugi rodzaj ścieżki to kładki drewniane, (pomosty) o szerokości 2m, wzdłuż rzeki
Zwolenka. Kładka przeznaczona wyłącznie dla ruchu pieszego. Na końcu kładki drewnianej nieopodal stadionu wykonane
zostaną miejsca rekreacyjnego, w którym znajdować się będzie altana, miejsce do grillowania oraz zabawy dla dzieci.
Szczegółowy zakres ilościowy i rzeczowy robót określony został w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących załącznik do SWZ, który Wykonawca zobowiązuje się
wykonać w ramach niniejszego zamówienia.
Z uwagi na ryczałtową formę wynagrodzenia podstawą wyceny części I jest dokumentacja projektowa. Jeżeli wystąpią
różnice pomiędzy projektem, a przedmiarami robót (które stanowią dokumenty pomocnicze dla wykonawcy), do wyceny
należy przyjąć wielkości zawarte w projekcie. Dołączone do SWZ przedmiar jest jedynie materiałem pomocniczym do
wyceny przedmiotu zamówienia, niemniej jednak Zamawiający wymaga aby w złożonej ofercie Wykonawca ujął i wycenił
wszystkie pozycje zawarte w przedmiarze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 6151763,82 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – „Budowa kompleksowej infrastruktury turystycznej w Zwoleniu – zagospodarowanie parku i terenu nad zalewem”1) Część II zadania obejmuje teren zalewu wraz z terenami przyległymi, ul. Sportową, parku przy ul. Perzyny i okolic
stadionu przy ul. Parkowej. Będzie on realizowany w formule zaprojektuj i wybuduj w oparciu o załączany do SWZ Plan
Funkcjonalno – Użytkowy (PFU). Zadanie obejmuje m.in. zaprojektowanie i wykonanie:
- ścieżki pieszo rowerowej wzdłuż zalewu,
- parku linowego w dawnym parku dworskim,
- zewnętrznego parku wodnego,
- zespołu domków letniskowych,
- ścieżki drewnianej w pobliżu ul. Parkowej i stadionu,
Szczegółowy zakres ilościowy i rzeczowy części II szczegółowo został określony w Planie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU)
– z uwzględnieniem ograniczeń zamówienia określonych poniżej w pkt. 2, stanowiący załącznik do SWZ, który Wykonawca
zobowiązuje się zaprojektować i wykonać w ramach niniejszego zamówienia
2) Ograniczenie zakresu ilościowego i rzeczowego części II zamówienie.
UWAGA: Zamawiający informuje, że ogranicza zakres ilościowy i rzeczowy części II zamówienie i wprowadza następujące
zmiany zakresu w stosunku do opisanego w PFU:
a) Rezygnacja w całości z budowy parkingu przy zalewie z wjazdem od strony ul. Parzyny [Dz. ewid. nr 2140/48, 2139/82]
opisanego pod nr 2, strona 9 PFU.
b) W zakresie rewitalizacji dawnego parku dworskiego z wykonaniem elementów parku linowego [Dz. ewid. nr 2139/10]
opisanego pod nr 3, strona 9 PFU:
- wykonanie pętli oznaczonej nr 3.4 na PZT rys. A.k.2; o nawierzchni wodoprzepuszczalnej z kruszywa (zamiast nawierzchni
w formie drewnianej);
- rezygnacja z wykonania drewnianego podestu posadowionego na drewnianych słupach lub drewnianego ażurowego
pawilonu w miejscu nieistniejącego dworu (oznaczonego pod nr 3.1 na PZT rys. A.k.2);
- rezygnacja z wykonania drewnianego punktu obserwacyjnego, wyniesionego ponad teren i dostępnego dla osób z
niepełnosprawnościami (oznaczonego pod nr 3.3 na PZT rys. A.k.2);
- rezygnacja z wykonania ciągu pieszego (oznaczonego pod nr 3.2 na PZT rys. A.k.2).
c) W zakresie zewnętrznego parku wodnego [Dz. 2140/48, 2140/56] opisanego pod nr 4, strona 10 PFU:
- rezygnacja z budowy czterech wysp z elementami małej architektury wzdłuż istniejącego ciągu pieszego, na północny
zachód od elementów parku wodnego (oznaczonego pod nr 4.1 na PZT rys. A.k.2);
- rezygnacja z budowy parkingu rowerowego na 10 stanowisk wzdłuż istniejącej ścieżki po północno-zachodniej stronie
zbiornika (oznaczonego pod nr 4.9 na PZT rys. A.k.2).
d) W zakresie przebudowy zespołu domków letniskowych [Dz. 2140/51] i terenowej instalacji fotowoltaicznej po drugiej
stronie rzeki Zwoleńki [Dz. 2140/58, 2140/50, 2139/12] opisanego pod nr 5, strona 11 PFU:
- rezygnacja z rozbiórki istniejących, starych 10 domków letniskowych;
- budowa 5 (zamiast 10) modułowych domków letniskowych (oznaczonych pod nr od D6 do D10 na PZT rys. A.k.2);
- rezygnacja z budowy altany pośrodku kompleksu domków wraz z utwardzeniem (oznaczonej pod nr 5.1.1 na PZT rys.
A.k.2);
- rezygnacja z budowy wyspy pod gołym niebem o wymiarach około 600 x 600 cm (oznaczonej pod nr 5.1.2 na PZT rys.
A.k.2);
- wykonanie systemu niezbędnych dojść do 5 domków letniskowych o szerokości 180 cm z kostki brukowej. Przed każdym z
domków wykonanie tarasów wejściowych drewnianych;
- rezygnacja z budowy parkingu rowerowego od strony ul. Sportowej - wiata na 10 stanowisk (oznaczonej pod nr 5.2 na PZT
rys. A.k.2);
- rezygnacja z budowy parkingu dla pracowników i gości kompleksu domków letniskowych (oznaczonej pod nr 5.3 na PZT
rys. A.k.2);
- rezygnacja z montażu elementów małej architektury: hamaków (10 szt.), stołów piknikowych (4 szt.), z wyjątkiem ławek
(10 szt), koszy na odpady (oznaczonych pod nr 5.1.3 na PZT rys. A.k.2).
e) Rezygnacja z budowy tężni solankowej w parku przy ul. Perzyny [Dz. ewid. nr 5282/16] opisanej pod nr 7, strona 13 PFU
(oznaczonej pod nr 7 na PZT rys. A.k.1).
Pozostały zakres zamówienia bez zmiany w stosunku do PFU, ofertę należy wycenić z uwzględnieniem powyższych uwag.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 5690480,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6117651,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8498726,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6117651,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SORTED Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231308566
7.3.3) Ulica: Wschodnia 27B
7.3.4) Miejscowość: Chyliczki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6117651,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6618687,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11232697,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7873599,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SORTED Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231308566
7.3.3) Ulica: Wschodnia 27B
7.3.4) Miejscowość: Chyliczki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7873599,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ZWOLEŃ
więcej: przetargi ZWOLEŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.