Ogłoszenie z dnia 2023-09-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00397534/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
- 2023/BZP 00503343/01 - Wynik z dnia 2023-11-22
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa używanego specjalistycznego samochodu ciężarowego typu śmieciarka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SPÓŁKA GMIN DOLNEJ ODRY SP. Z O.O.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362189741
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: KLASZTORNA
1.4.2.) Miejscowość: Chojna
1.4.3.) Kod pocztowy: 74-500
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sgdo.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://joomla.sgdo.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Osoba prawna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00408347
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-09-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00397534
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Specjalistyczny pojazd / samochód do odbioru odpadów komunalnych w szczególności odpadów zmieszanych – śmieciarka jednokomorowa, w liczbie szt. 1
Rocznik nie starszy niż 2014
Przebieg nie większy niż 120000 km
Specyfikacja pojazdu:
1. Nadwozie:
1) Kompletne i sprawne technicznie, bez wycieków, luzów, sparciałych węży, itp., nadwozie /zabudowa/ śmieciarki tylno-załadowczej o pojemności skrzyni ładunkowej co najmniej 20 m3;
2) Zabudowa jednokomorowa, fabrycznie wzmocniona przystosowana do zbierania odpadów zmieszanych z zsypem uniwersalnym, niskim, przystosowanym również do odbioru odpadów z pojemników o pojemności od 120 litrów do 1100 litrów z możliwością wyłączenia funkcji kompaktującej lub możliwość całkowitego cofnięcia ściany wyładunkowej i dokonywania załadunku, wyposażona w łapy do pojemników 1100 l;
3) Skrzynia ładunkowa z uszczelnieniem zapobiegającym wyciekom wyposażoną w wannę odciekową z zaworem umożliwiającym jej opróżnienie;
4) Oświetlenie wg obowiązujących przepisów o ruchu drogowym;
5) System elektryczny 24V;
6) Światła ostrzegawcze z przodu i z tyłu pojazdu;
7) Oświetlenie robocze z tyłu pojazdu;
8) Kamera/y cofania wraz z zamontowanym kolorowym, min. 5” monitorem w kabinie kierowcy, mile widziany zestaw kamer 360°;
9) Prasa hydrauliczna – zgniot liniowy lub jarzmowy;
Sterowanie prasą zagarniającą z tyłu pojazdu;
10) Wysyp mechaniczny typu niski sterowany hydraulicznie do pojemników od 120 litrów do 1100 litrów wyposażony w łapy do pojemników 1100l;
11) Sygnał dźwiękowy cofania;
12) Wrzut dzielony do opróżniania pojemników;
13) Zabudowa wyposażona w czujnik wyładunku /otwarcia odwłoka/;
14) Składana klapa odwłoka umożliwiająca ręczne wrzucanie odpadów;
15) Zamontowane błotniki i osłony przeciw najazdowe;
16) Dwa stopnie dla ładowaczy z czujnikami
17) Instrukcja obsługi i bezpieczeństwa w języku polskim;
18) Nadwozie zgodne z CE.
2. Podwozie:
1) podwozie DMC 26000 kg;
2) napęd 6x2;
3) podwozie trzyosiowe;
4) dwie osie skrętne;
5) Przebieg nie większy niż 120000 km.
6) Kabina dzienna co najmniej trzyosobowa;
7) Norma emisja spalin Euro 6;
8) Silnik o mocy min. 300 KM
9) Układ kierowniczy ze wspomaganiem hydraulicznym po lewej stronie kabiny;
10) Zawieszenie przód poduszki pneumatyczne lub resor;
11) Zawieszenie tył poduszki pneumatyczne;
12) Dopuszczalna ładowność minimum 10000 kg (dziesięć tysięcy kg);
13) Kabina podnoszona hydraulicznie;
14) Rodzaj paliwa – olej napędowy ON;
15) Skrzynia biegów automatyczna;
16) Układ hamulcowy pneumatyczny wyposażony w system zapobiegania blokowaniu się kół podczas hamowania (ABS);
17) Układ hamulcowy: co najmniej dwa niezależne obwody przód i tył;
18) Wydech pionowy;
19) Zbiornik paliwa ok. 200 litrów zamykany na kluczyk;
20) Zbiornik płynu AdBlue o pojemności min. 20 l z zamykanym korkiem wlewu;
21) Ergonomiczny fotel kierowcy z pasem bezpieczeństwa plus minimum dwa miejsca dla załogi wyposażone w pasy bezpieczeństwa;
22) System sprawnej klimatyzacji;
23) komputer sygnalizujący dane pojazdu oraz usterki na desce wskaźników;
24) Radioodtwarzacz;
25) Tachograf cyfrowy z legalizacją;
2. Wykonawca na swój koszt i ryzyko dostarczy przedmiot zamówienia do bazy transportowej Zamawiającego, znajdującej się w miejscowości 74-510 Trzcińsko Zdrój, lub w miejscowości 73-115 w Dolice, w dni robocze w godz. 8.00 – 15.00, w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy, nie później niż do dnia 2 listopada 2023 roku.
3. Wykonawca w cenie oferty uwzględni wszystkie koszty niezbędne do realizacji dostawy.
4. Do czasu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z jego ewentualnym uszkodzeniem lub utratą ponosi Wykonawca.
5. Wykonawca, co najmniej na 2 dni przed dniem planowanej dostawy, dokona jej awizacji, to znaczy skontaktuje się z Zamawiającym w celu ustalenia miejsca i potwierdzenia konkretnego terminu dostawy
6. Pojazd musi być kompletny i sprawny technicznie, bez wycieków, luzów, sparciałych węży itp., zarejestrowane w Polsce, z aktualnymi ubezpieczeniami i aktualnymi przeglądami technicznymi, wymienionymi olejami oraz filtrami, przy czym wykonanie przeglądu dostarczanych pojazdów (nadwozia i podwozia) musi być datowane na miesiąc dostawy pojazdów dla Zamawiającego.
7. Wraz z pojazdem wykonawca dostarczy wszystkie wymagane prawem dokumenty: dowód rejestracyjny, karta pojazdu, aktualne ubezpieczenie, dokument potwierdzający wykonanie przeglądu/ów technicznych pojazdu podwozia i nadwozia datowane na miesiąc podpisania umowy, dokumenty potwierdzające wykonanie: wymiany filtrów i olejów w pojeździe oznaczone na miesiąc zawarcia umowy a także po dwa komplety kluczyków samochodowych oraz kluczyków do zbiorników (jeżeli występują).
8. Charakter przedmiotu zamówienia nie uzasadnia uwzględnienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
9. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był używany, wyprodukowany nie wcześniej niż w SOPZ i wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, na terenie Polski, do którego nie mają prawa osoby trzecie oraz nie będący przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.
10. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił co najmniej 6 miesięcznej gwarancji na dostarczony pojazd.
11. Dla dostarczonego pojazdu na terenie Polski musi być wskazany autoryzowany serwis nadwozia pojazdu /zabudowy oraz podwozia.
12. Jeżeli pomimo starań Zamawiającego, w tekście dokumentacji pojawią się jakiekolwiek nazwy, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt, należy traktować to jako rozwiązanie przykładowe z możliwością zastosowania rozwiązania równoważnego lub lepszego. W przypadku, gdy w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może stosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego
Po zmianie:
Specjalistyczny pojazd / samochód do odbioru odpadów komunalnych w szczególności odpadów zmieszanych – śmieciarka jednokomorowa, w liczbie szt. 1
Rocznik nie starszy niż 2014
Przebieg nie większy niż 120000 km
Specyfikacja pojazdu:
1. Nadwozie:
1) Kompletne i sprawne technicznie, bez wycieków, luzów, sparciałych węży, itp., nadwozie /zabudowa/ śmieciarki tylno-załadowczej o pojemności skrzyni ładunkowej co najmniej 20 m3;
2) Zabudowa jednokomorowa, fabrycznie wzmocniona przystosowana do zbierania odpadów zmieszanych z zsypem uniwersalnym, niskim, przystosowanym również do odbioru odpadów z pojemników o pojemności od 120 litrów do 1100 litrów z możliwością wyłączenia funkcji kompaktującej lub możliwość całkowitego cofnięcia ściany wyładunkowej i dokonywania załadunku, wyposażona w łapy do pojemników 1100 l;
3) Skrzynia ładunkowa z uszczelnieniem zapobiegającym wyciekom wyposażoną w wannę odciekową z zaworem umożliwiającym jej opróżnienie;
4) Oświetlenie wg obowiązujących przepisów o ruchu drogowym;
5) System elektryczny 24V;
6) Światła ostrzegawcze z przodu i z tyłu pojazdu;
7) Oświetlenie robocze z tyłu pojazdu;
8) Kamera/y cofania wraz z zamontowanym kolorowym, min. 5” monitorem w kabinie kierowcy, mile widziany zestaw kamer 360°;
9) Prasa hydrauliczna – zgniot liniowy lub jarzmowy;
Sterowanie prasą zagarniającą z tyłu pojazdu;
10) Wysyp mechaniczny typu niski sterowany hydraulicznie do pojemników od 120 litrów do 1100 litrów wyposażony w łapy do pojemników 1100l;
11) Sygnał dźwiękowy cofania;
12) Wrzut dzielony do opróżniania pojemników;
13) Zabudowa wyposażona w czujnik wyładunku /otwarcia odwłoka/;
14) Składana klapa odwłoka umożliwiająca ręczne wrzucanie odpadów;
15) Zamontowane błotniki i osłony przeciw najazdowe;
16) Dwa stopnie dla ładowaczy z czujnikami
17) Instrukcja obsługi i bezpieczeństwa w języku polskim;
18) Nadwozie zgodne z CE.
2. Podwozie:
1) podwozie DMC 26000 kg;
2) napęd 6x2;
3) podwozie trzyosiowe;
4) dwie osie skrętne;
5) Przebieg nie większy niż 120000 km.
6) Kabina dzienna co najmniej trzyosobowa;
7) Norma emisja spalin Euro 6;
8) Silnik o mocy min. 280 KM
9) Układ kierowniczy ze wspomaganiem hydraulicznym po lewej stronie kabiny;
10) Zawieszenie przód poduszki pneumatyczne lub resor;
11) Zawieszenie tył poduszki pneumatyczne;
12) Dopuszczalna ładowność minimum 10000 kg (dziesięć tysięcy kg);
13) Kabina podnoszona hydraulicznie;
14) Rodzaj paliwa – olej napędowy ON;
15) Skrzynia biegów automatyczna;
16) Układ hamulcowy pneumatyczny wyposażony w system zapobiegania blokowaniu się kół podczas hamowania (ABS);
17) Układ hamulcowy: co najmniej dwa niezależne obwody przód i tył;
18) Wydech pionowy;
19) Zbiornik paliwa ok. 200 litrów zamykany na kluczyk;
20) Zbiornik płynu AdBlue o pojemności min. 20 l z zamykanym korkiem wlewu;
21) Ergonomiczny fotel kierowcy z pasem bezpieczeństwa plus minimum dwa miejsca dla załogi wyposażone w pasy bezpieczeństwa;
22) System sprawnej klimatyzacji;
23) komputer sygnalizujący dane pojazdu oraz usterki na desce wskaźników;
24) Radioodtwarzacz;
25) Tachograf cyfrowy z legalizacją;
2. Wykonawca na swój koszt i ryzyko dostarczy przedmiot zamówienia do bazy transportowej Zamawiającego, znajdującej się w miejscowości 74-510 Trzcińsko Zdrój, lub w miejscowości 73-115 w Dolice, w dni robocze w godz. 8.00 – 15.00, w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy, nie później niż do dnia 2 listopada 2023 roku.
3. Wykonawca w cenie oferty uwzględni wszystkie koszty niezbędne do realizacji dostawy.
4. Do czasu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z jego ewentualnym uszkodzeniem lub utratą ponosi Wykonawca.
5. Wykonawca, co najmniej na 2 dni przed dniem planowanej dostawy, dokona jej awizacji, to znaczy skontaktuje się z Zamawiającym w celu ustalenia miejsca i potwierdzenia konkretnego terminu dostawy
6. Pojazd musi być kompletny i sprawny technicznie, bez wycieków, luzów, sparciałych węży itp., zarejestrowane w Polsce, z aktualnymi ubezpieczeniami i aktualnymi przeglądami technicznymi, wymienionymi olejami oraz filtrami, przy czym wykonanie przeglądu dostarczanych pojazdów (nadwozia i podwozia) musi być datowane na miesiąc dostawy pojazdów dla Zamawiającego.
7. Wraz z pojazdem wykonawca dostarczy wszystkie wymagane prawem dokumenty: dowód rejestracyjny, karta pojazdu, aktualne ubezpieczenie, dokument potwierdzający wykonanie przeglądu/ów technicznych pojazdu podwozia i nadwozia datowane na miesiąc podpisania umowy, dokumenty potwierdzające wykonanie: wymiany filtrów i olejów w pojeździe oznaczone na miesiąc zawarcia umowy a także po dwa komplety kluczyków samochodowych oraz kluczyków do zbiorników (jeżeli występują).
8. Charakter przedmiotu zamówienia nie uzasadnia uwzględnienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
9. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był używany, wyprodukowany nie wcześniej niż w SOPZ i wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, na terenie Polski, do którego nie mają prawa osoby trzecie oraz nie będący przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.
10. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił co najmniej 6 miesięcznej gwarancji na dostarczony pojazd.
11. Dla dostarczonego pojazdu na terenie Polski musi być wskazany autoryzowany serwis nadwozia pojazdu /zabudowy oraz podwozia.
12. Jeżeli pomimo starań Zamawiającego, w tekście dokumentacji pojawią się jakiekolwiek nazwy, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt, należy traktować to jako rozwiązanie przykładowe z możliwością zastosowania rozwiązania równoważnego lub lepszego. W przypadku, gdy w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może stosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-09-25 11:00
Po zmianie:
2023-09-27 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-09-25 11:05
Po zmianie:
2023-09-27 11:05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-10-24
Po zmianie:
2023-10-26
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.