eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PszczółkiPrzebudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej, społeczno-kulturalnej i drogowej w Gminie Pszczółki



Ogłoszenie z dnia 2024-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej, społeczno-kulturalnej i drogowej w Gminie Pszczółki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pszczółki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675020

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pomorska 18

1.5.2.) Miejscowość: Pszczółki

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-032

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@pszczolki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczolki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-51acb2cf-c10a-11ee-9897-f6855eb846c0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej, społeczno-kulturalnej i drogowej w Gminie Pszczółki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51acb2cf-c10a-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408375

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026695/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej, społeczno-kulturalnej i drogowej w Gminie Pszczółki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00096329

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPZ.271.1.5.2024.EK/KR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa i rozbudowa budynku dawnej szkoły w Kolniku.
Zamówienie obejmuje przebudowę istniejącego budynku komunalnego oraz gospodarczego w miejscowości Kolnik (działka nr 105 obręb Kolnik), z rozbudową o przeszkolony łącznik scalający obie bryły w jedną i ze zmianą sposobu użytkowania na świetlicę wiejską z infrastrukturą techniczną: instalacjami wewnętrznymi wodociągową, kanalizacji sanitarnej, wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej oraz energetycznej.
Kubatura budynku wynosi ok. 3.042,00 m3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.5.) Wartość części: 4700000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dokończenie kompleksowej termomodernizacji w Szkole Podstawowej w Pszczółkach - budowa fotowoltaiki i docieplenie dachu.
Zadanie obejmuje II etap termomodernizacji Szkoły Podstawowej w Pszczółkach przy ul. Szkolnej 4.
Główne zamierzenie inwestycji to:
• docieplenie dachu szkoły,
• budowa dwóch instalacji fotowoltaicznych na dachu szkoły o mocy 50 kW każda, wraz z instalacją elektryczną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 2449071,48 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa i adaptacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Pszczółkach
Zadanie obejmuje remont, przebudowę oraz zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń szatni na sale zajęć w Szkole Podstawowej w Pszczółkach przy ul. Szkolnej 4.
Główne zamierzenie inwestycji to adaptacja znajdującego się w poziomie piwnicy budynku szkoły pomieszczenia szatni wraz z przyległymi pomieszczeniami sanitarnymi na sale zajęć.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 747868,79 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa ul. Brzechwy w Pszczółkach.
W ramach przebudowy ul. Brzechwy w Pszczółkach, zlokalizowanej na działkach oznaczonych geodezyjnie nr 69/4 i 70/2 należy wykonać jezdnię, zjazdy i dojścia do furtek zgodnie z dokumentacją projektową, STWiOR oraz opisem przedmiotu zamówienia.
Nawierzchnia z kostki betonowej około 930 m², długość drogi około 176 m. Jezdnia o szerokości 5m, z czego na szerokości 1m należy wyłożyć kostkę bezfazową koloru żółtego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 657802,02 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozbudowa ul. Kopernika w Pszczółkach.
W ramach rozbudowy ul. Kopernika w Pszczółkach, zlokalizowanej na działkach oznaczonych geodezyjnie nr 179/1, 182/1, 183/1, 184/1, 185/1, 186/1, 196/3, 187/1, 195/4 i 195/5 należy wykonać jezdnię, zjazdy i dojścia do furtek, próg zwalniający, kanalizację deszczową, oznakowanie pionowe i poziome oraz dwa miejsca postojowe na działce nr 195/5, zgodnie z dokumentacją projektową, STWiOR, opisem przedmiotu zamówienia.
W ramach zadania należy wykonać:
- nawierzchnię z kostki betonowej grafitowej grubości 8 cm, około 1.100 m²;
- nawierzchnię z kostki betonowej żółtej grubości 8 cm, około 100 m²;
- nawierzchnię z kostki betonowej szarej o grubości 8 cm, około 567 m²;
- nawierzchnię z kostki betonowej czerwonej o grubości 8 cm, około 282 m².
Długość drogi około 334 m. Jezdnia o szerokości 3,50 m (na łuku poszerzona do 4,25 m).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 1654852,15 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5600000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6619094,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5600000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JSB CONSTRUCTION PPHU Jolanta Sekuła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8111686134

7.3.3) Ulica: Potokowa 12A/1

7.3.4) Miejscowość: Banino

7.3.5) Kod pocztowy: 80-297

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5600000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2071009,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2297792,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2071009,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTEK-TECH Technika Instalacji Piotr Prażuch

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7532245295

7.3.3) Ulica: Kościuszki 4/2

7.3.4) Miejscowość: Kamiennik

7.3.5) Kod pocztowy: 48-388

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2071009,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 608170,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1230000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 608170,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INAMAR Grażyna Bajonczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5911001716

7.3.3) Ulica: Jesienna 11

7.3.4) Miejscowość: Łubiana

7.3.5) Kod pocztowy: 83-407

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wentylacja


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 608170,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 441244,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 615000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 441244,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Julita Cygert

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6922059542

7.3.3) Ulica: Świerkowa 6

7.3.4) Miejscowość: Gowidlino

7.3.5) Kod pocztowy: 83-341

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

kanalizacja deszczowa, układanie kostki betonowej


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 441244,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1353000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1876000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1353000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Julita Cygert

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6922059542

7.3.3) Ulica: Świerkowa 6

7.3.4) Miejscowość: Gowidlino

7.3.5) Kod pocztowy: 83-341

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

kanalizacja deszczowa, ułożenie kostki betonowej


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1353000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.