Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00303817/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa hali sportowej wraz z zapleczem przy ulicy Sienkiewicza 27 w Terespolu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO TERESPOL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237463
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czerwonego Krzyża 26
1.5.2.) Miejscowość: Terespol
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-550
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 833752130
1.5.8.) Numer faksu: -
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@terespol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/terespol
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/terespol/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa hali sportowej wraz z zapleczem przy ulicy Sienkiewicza 27 w Terespolu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df07e0b4-02e0-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408425
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044874/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa hali sportowej wraz z zapleczem przy ulicy Sienkiewicza 27 w Terespolu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00303817
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IP.271.2.2024.JL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 178,00000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie dokumentacji projektowej oraz
wykonanie roboty budowlanej polegającej na przebudowie hali sportowej
wraz z zapleczem – Miejskiego Centrum Kultury Sportu i Rekreacji wraz
z robotami niezbędnymi.
4.2 Opis inwestycji:
Przedmiot zamówienia:
Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu:
Budynek objęty opracowaniem zlokalizowany jest między szkołą a przedszkolem. Zlokalizowany na działce nr 1269/5 w mieście Terespol.
Budynek składa się z Sali gimnastycznej o powierzchni 2593m2 oraz łącznika o powierzchni 80,0m2.
Roboty przewidziane w budynku to:
- wymiana pokrycia dachu sali gimnastycznej i łącznika (płyty warstwowa z wypełnieniem wełną
mineralną) wraz z obróbkami blacharskimi, świetlikami z automatyką
- wymiana okien na Sali gimnastycznej wraz z automatyką (możliwość uchyłu okien z poziomu podłogi)
- wymiana orynnowania
- odnowienie elewacji (uzupełnienie ubytków na elewacji +pomalowanie całości)
- wymiana stolarki okiennej
- wymiana stolarki drzwiowej
- wymiana drzwi wewnętrznych
- wymiana wykładziny w pomieszczeniu siłowni
- remont łącznika (wymiana terakoty, pomalowanie ścian, wymiana sufitu)
- remont wc (instalacje wod-kan, nowy układ pomieszczenia, wymiana terakoty, glazury, montaż
nowych urządzeń)
- malowanie pomieszczeń
- czyszczenie konstrukcji stalowej wraz z elementami znajdującymi się na konstrukcji
- rozbiórka zabudów słupów stalowych
- wymiana uszkodzonych kasetonów sufitowych w suficie podwieszanym
Realizacja tego zadania polegać będzie na:
1) opracowaniu dokumentacji projektowej, w zakres której wchodzi minimum (o ile wymagane):
- wykonaniu niezbędnych inwentaryzacji, wizji lokalnych,
- opracowaniu mapy do celów projektowych,
- uzyskaniu innych wymaganych prawem uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych,
- opracowaniu projektu budowlanego w zakresie zgodnym z wymaganiami Ustawy Prawo
Budowlane z dnia 7 lipca 1994 (tj. Dz.U. 2023 poz. 682),
- uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia,
- opracowaniu przedmiarów, kosztorysów, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
- opracowanie dokumentacji powykonawczej,
4
2) wykonaniu na podstawie opracowanej dokumentacji termomodernizacji Miejskiego Centrum
Kultury Sportu i Rekreacji wraz z robotami niezbędnymi.
Uwaga! Zamawiający informuje, że inwestycja będzie prowadzona na terenie funkcjonującej Szkoły podstawowej, gdzie, na co dzień prowadzona jest działalność oświatowa. Na terenie działki, w trakcie prowadzenia prac, będą przebywać i przemieszczać się pracownicy szkoły, uczniowie oraz ich rodzice bądź opiekunowie, wobec czego należy tak zabezpieczyć i oznakować teren oraz dostosować prace z zachowaniem ciągów komunikacyjnych, aby zapewnić bezpieczeństwo wszystkich osób przebywających na terenie obiektu.
Wykonawca, działając z upoważnienia w imieniu i na rzecz Zamawiającego uzyska decyzję (nieprawomocną) pozwolenia na użytkowanie budynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2189400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2897880,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2189400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane "BUDMAR" Sp. J. B.Piotrowski, M. PIotrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5370003275
7.3.3) Ulica: Rzeźniana 38A
7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2189400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI TERESPOL
więcej: przetargi TERESPOL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn. Zwiększenie oferty kulturalnej Muzeum Kinematografii poprzez rewaloryzację zabytkowego kompleksu"
- Modernizacja sali sportowej w Woliborzu
- "Balneum Glacensis - Rewitalizacja "wyspy" w minipark uzdrowiskowy w Polanicy-Zdroju"
- Przebudowa dróg na terenie gminy Mokobody
- Przebudowa ulicy Kątowej w Borowie (dz. nr 124/21).
- Poprawa warunków bytowych mieszkańców gminy Dźwierzuty poprzez budowę drogi w miejscowości Orzyny
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.