eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TerespolPrzebudowa hali sportowej wraz z zapleczem przy ulicy Sienkiewicza 27 w Terespolu



Ogłoszenie z dnia 2024-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa hali sportowej wraz z zapleczem przy ulicy Sienkiewicza 27 w Terespolu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO TERESPOL

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237463

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czerwonego Krzyża 26

1.5.2.) Miejscowość: Terespol

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-550

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 833752130

1.5.8.) Numer faksu: -

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@terespol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/terespol

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/terespol/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa hali sportowej wraz z zapleczem przy ulicy Sienkiewicza 27 w Terespolu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df07e0b4-02e0-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408425

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044874/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa hali sportowej wraz z zapleczem przy ulicy Sienkiewicza 27 w Terespolu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00303817

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IP.271.2.2024.JL

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 178,00000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie dokumentacji projektowej oraz
wykonanie roboty budowlanej polegającej na przebudowie hali sportowej
wraz z zapleczem – Miejskiego Centrum Kultury Sportu i Rekreacji wraz
z robotami niezbędnymi.

4.2 Opis inwestycji:
Przedmiot zamówienia:
Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu:
Budynek objęty opracowaniem zlokalizowany jest między szkołą a przedszkolem. Zlokalizowany na działce nr 1269/5 w mieście Terespol.
Budynek składa się z Sali gimnastycznej o powierzchni 2593m2 oraz łącznika o powierzchni 80,0m2.
Roboty przewidziane w budynku to:
- wymiana pokrycia dachu sali gimnastycznej i łącznika (płyty warstwowa z wypełnieniem wełną
mineralną) wraz z obróbkami blacharskimi, świetlikami z automatyką
- wymiana okien na Sali gimnastycznej wraz z automatyką (możliwość uchyłu okien z poziomu podłogi)
- wymiana orynnowania
- odnowienie elewacji (uzupełnienie ubytków na elewacji +pomalowanie całości)
- wymiana stolarki okiennej
- wymiana stolarki drzwiowej
- wymiana drzwi wewnętrznych
- wymiana wykładziny w pomieszczeniu siłowni
- remont łącznika (wymiana terakoty, pomalowanie ścian, wymiana sufitu)
- remont wc (instalacje wod-kan, nowy układ pomieszczenia, wymiana terakoty, glazury, montaż
nowych urządzeń)
- malowanie pomieszczeń
- czyszczenie konstrukcji stalowej wraz z elementami znajdującymi się na konstrukcji
- rozbiórka zabudów słupów stalowych
- wymiana uszkodzonych kasetonów sufitowych w suficie podwieszanym
Realizacja tego zadania polegać będzie na:
1) opracowaniu dokumentacji projektowej, w zakres której wchodzi minimum (o ile wymagane):
- wykonaniu niezbędnych inwentaryzacji, wizji lokalnych,
- opracowaniu mapy do celów projektowych,
- uzyskaniu innych wymaganych prawem uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych,
- opracowaniu projektu budowlanego w zakresie zgodnym z wymaganiami Ustawy Prawo
Budowlane z dnia 7 lipca 1994 (tj. Dz.U. 2023 poz. 682),
- uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia,
- opracowaniu przedmiarów, kosztorysów, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
- opracowanie dokumentacji powykonawczej,
4
2) wykonaniu na podstawie opracowanej dokumentacji termomodernizacji Miejskiego Centrum
Kultury Sportu i Rekreacji wraz z robotami niezbędnymi.

Uwaga! Zamawiający informuje, że inwestycja będzie prowadzona na terenie funkcjonującej Szkoły podstawowej, gdzie, na co dzień prowadzona jest działalność oświatowa. Na terenie działki, w trakcie prowadzenia prac, będą przebywać i przemieszczać się pracownicy szkoły, uczniowie oraz ich rodzice bądź opiekunowie, wobec czego należy tak zabezpieczyć i oznakować teren oraz dostosować prace z zachowaniem ciągów komunikacyjnych, aby zapewnić bezpieczeństwo wszystkich osób przebywających na terenie obiektu.

Wykonawca, działając z upoważnienia w imieniu i na rzecz Zamawiającego uzyska decyzję (nieprawomocną) pozwolenia na użytkowanie budynku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2189400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2897880,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2189400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane "BUDMAR" Sp. J. B.Piotrowski, M. PIotrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5370003275

7.3.3) Ulica: Rzeźniana 38A

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2189400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.