eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczawnicaBudowa Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II w Szlachtowej



Og³oszenie z dnia 2024-07-11


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II w Szlachtowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO I GMINA SZCZAWNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893262

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Szalaya 103

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczawnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-460

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182622203

1.5.8.) Numer faksu: 182622530

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@szczawnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szczawnica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II w Szlachtowej

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a394a56b-45cf-4892-8565-8e589da616d5

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00408447

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00003681/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.14 Budowa Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II w Szlachtowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/szczawnica

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szczawnica

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 12.1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, tj. za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na platformie zakupowej.
Zamawiaj±cy informuje, i¿ instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotycz±ce m. in. logowania, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w postêpowaniu przy u¿yciu platformy zakupowej znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
12.2. Zamawiaj±cy (w sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku niedzia³ania platformy zakupowej) dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, email: zampubliczne@szczawnica.pl
12.3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
12.4. Komunikacja poprzez Wy¶lij wiadomo¶æ umo¿liwia dodanie do tre¶ci wysy³anej wiadomo¶ci plików lub spakowanego katalogu (za³±czników). Wystêpuje limit objêto¶æ plików lub spakowanego katalogu w zakresie ca³ej wiadomo¶ci do 1 GB.
12.5. Wykonawca otrzyma powiadomienia tj. wiadomo¶æ email dotycz±c± komunikatów w sytuacji gdy Zamawiaj±cy opublikuje wiadomo¶ci publiczne/komunikaty publiczne lub spersonalizowan± wiadomo¶æ zwan± wiadomo¶ci± prywatn±.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
24.1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Miasto i Gmina Szczawnica, ul. Szalaya 103, 34-460 Szczawnica.
24.2. Miasto i Gmina Szczawnica wyznaczy³a Inspektora Ochrony Danych. Kontakt z Inspektorem mo¿liwy jest przez e-mail: iod@szczawnica.pl.
24.3. Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
24.4. Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18-19 ustawy.
24.5. Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
24.6. Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy.
24.7. W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
24.8. Posiadaj± Pañstwo:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy RODO.
24.9. Nie przys³uguje Pañstwu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Zamawiaj±cy informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy:
− Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
− Na mocy art. 19 ust. 3 ustawy wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIO¦.271.1.8.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. „Budowa Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II w Szlachtowej” polegaj±ca na budowie budynku szko³y, na dzia³kach nr ewid. 289/1 i 289/2 obrêb 4 Szlachtowa. Przewiduje siê rozbiórkê obecnego, starego budynku szko³y i budowê nowego obiektu szkolno-przedszkolnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastruktur± towarzysz±c±. Nowy budynek szko³y bêdzie spe³nia³ obowi±zuj±ce prawem wymagania oraz zabezpieczy potrzeby edukacyjne lokalnej spo³eczno¶ci. Przewiduje siê budynek o trzech kondygnacjach wykonany w technologii tradycyjnej z przystosowaniem dla potrzeb osób niepe³nosprawnych.
3.2 Okre¶lenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia:
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót okre¶laj±:
1) Dokumentacja projektowa
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, na które sk³adaj± siê:
a) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dot. robót rozbiórkowych
c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dot. wewnêtrznych instalacji sanitarnych.
3.2.1 Zamawiaj±cy nie okre¶la, w odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wymagañ zwi±zanych z realizacj± zamówienia, o których mowa w art.58 ust.4 ustawy.
3.2.2 W przypadku, gdy w dokumentach zamówienia pojawi± siê znaki towarowe, patenty, normy lub pochodzenie, nale¿y rozumieæ jako przyk³adowe i rozpatrywaæ ³±cznie z wyrazem „równowa¿ny”.
3.2.3 W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomoc± norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.101 ust.1-3 ustawy Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany udowodniæ w ofercie, w szczególno¶ci za pomoc± przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art.104-107 ustawy, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych zwi±zanych z edukacj± i badaniami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 700 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteriami oceny ofert w postêpowaniu s±:
1) cena – 60pkt;
2) wyd³u¿enie okresu gwarancji jako¶ci – 40 pkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu gwarancji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy posiadaj± zdolno¶ci techniczne lub zawodowe w zakresie do¶wiadczenia, tzn. nale¿ycie wykonali w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 robotê budowlan± (wykonan± w ramach 1 zadania/umowy/zlecenia), w zakres której wchodzi³ budynek o kubaturze co najmniej 4 000 m3 (s³ownie metrów sze¶ciennych: cztery tysi±ce 00/100) i warto¶ci co najmniej 7 000 000 z³ brutto (s³ownie z³otych: siedem milionów 00/100); nie mo¿na sumowaæ zadañ/umów/zleceñ aby uzyskaæ kubaturê 4000 m3 oraz ¿eby uzyskaæ warto¶æ 7 000 000 z³; w przypadku rozliczeñ za wykonane roboty w walucie obcej (innej ni¿ PLN) przeliczaj±c warto¶æ tych robót na PLN, nale¿y stosowaæ przelicznik zgodny z kursem ustalonym i publikowanym przez NBP z dnia wszczêcia niniejszego postêpowania.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy ¿±da o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 6 ppkt 1 SWZ (art.125 ust.1 ustawy), w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust.1 ustawy.
2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu (art.7 ust.1 ustawy o przeciwdzia³aniu wspierania agresji na Ukrainê) Zamawiaj±cy, ¿±da o¶wiadczenia w³asnego Wykonawcy o braku postaw do wykluczenia na ww. podstawie prawnej.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, podmiotowe
¶rodki dowodowe, o których mowa w ust. 1 i 2, sk³ada ka¿dy z Wykonawców odrêbnie.
4. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub
zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawienia podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w ust. 1 i 2, dotycz±cych tych podmiotów, potwierdzaj±cych, ¿e nie zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postêpowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy ¿±da wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium.
2. Ustala siê wadium dla ca³o¶ci przedmiotu zamówienia w wysoko¶ci: 100 000,00 z³,
s³ownie z³otych: sto tysiêcy z³otych 00/100.
3. Wadium wnosi siê wy³±cznie w polskiej walucie (PLN).
4. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w
art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy, przy czym za termin wniesienia wadium w formie
pieni±dza przyjmuje siê termin uznania (data i godzina) na rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku
nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia,
ustanawiaj± pe³nomocnika.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do:
1) reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub
2) reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego.
4. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
5. Przedsiêbiorcy prowadz±cy dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej traktowani s± jako
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia.
6. Wykonawcy, o których mowa w ust.1 ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
7. Wykonawcy, o których mowa w ust.1, wraz z ofert± sk³adaj± o¶wiadczenie, z którego wynika, jakie roboty budowlane, wykonaj± poszczególni Wykonawcy (Za³±cznik nr 8 do SWZ).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególno¶ci w zakresie:
1) zmiany sposobu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia;
2) zmiany zakresu przedmiotu Umowy w sytuacji zaistnienia niemo¿liwych do wcze¶niejszego przewidzenia i niezale¿nych od stron okoliczno¶ci powoduj±cych niecelowo¶æ, zbêdno¶æ czy bezzasadno¶æ realizacji poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia z punktu widzenia Zamawiaj±cego;
3) zmiany terminu wykonania zamówienia o czas opó¼nienia realizacji przedmiotu Umowy, je¿eli takie opó¼nienie wyst±pi i bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie przedmiotu zamówienia;
4) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych
– je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania przez Wykonawcê zamówienia
5) zmiany terminów wystawiania faktur;
6) zmiany w zakresie podwykonawstwa zwi±zanej w szczególno¶ci z powierzeniem wykonania innych ni¿ okre¶lone w umowie czê¶ci zamówienia lub powierzenia wykonania czê¶ci zamówienia, mimo i¿ w ofercie Wykonawca nie wskaza³ zamiaru powierzenia wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom, lub rezygnacji z podwykonawstwa;
7) zmiany terminu odbioru czê¶ciowego lub odbioru koñcowego.
2. W przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia wynagrodzenie Wykonawcy bêdzie podlega³o waloryzacji zgodnie z zasadami opisanymi umowie.
3. Zamawiaj±cy ma prawo poleciæ Wykonawcy wykonanie robót dodatkowych o warto¶ci nieprzekraczaj±cej 20% warto¶ci pierwotnej umowy z zasadami wiedzy technicznej czy sztuki budowlanej.
4. Zamawiaj±cy ma prawo poleciæ Wykonawcy, aby zaniecha³ on wykonania okre¶lonych robót o warto¶ci nieprzekraczaj±cej 20% warto¶ci pierwotnej umowy, je¿eli wykonanie tych robót jest zbêdne dla realizacji przedmiotu umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej czy sztuki budowlanej, wzglêdnie ich zaniechanie jest konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej czy sztuki budowlanej.
5. Zamawiaj±cy ma prawo poleciæ Wykonawcy wykonanie robót zamiennych w zakresie robót o warto¶ci nieprzekraczaj±cej 20% warto¶ci pierwotnej umowy, je¿eli wykonanie tych robót jest konieczne b±d¼ uzasadnione dla realizacji przedmiotu Umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej czy sztuki budowlanej.
6. Szczegó³owy zakres zmian i warunki ich wprowadzania zosta³y okre¶lone w projektowanych postanowieniach umowy – za³±cznik nr 3 do SWZ
7. Zmiana zawartej umowy mo¿e nast±piæ równie¿ w przypadkach zaistnienia okoliczno¶ci, o których mowa w art.455 ust.1 pkt 2-4 i ust.2 ustawy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-10 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szczawnica

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-10 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-09

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Pozosta³e szczegó³owe informacje znajduj± siê w SWZ i za³±cznikach do niej.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.