eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzamocinBUDOWA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ I WODNO - KANALIZACYJNEJ OD UL. ŁĄKOWEJ DO UL. MARCINKOWSKIEGO W SZAMOCINIE



Ogłoszenie z dnia 2022-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ I WODNO - KANALIZACYJNEJ OD UL. ŁĄKOWEJ DO UL. MARCINKOWSKIEGO W SZAMOCINIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szamocin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791046

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 19

1.5.2.) Miejscowość: Szamocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-820

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672848003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaszamocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminaszamocin.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.gminaszamocin.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ I WODNO - KANALIZACYJNEJ OD UL. ŁĄKOWEJ DO UL. MARCINKOWSKIEGO W SZAMOCINIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1ea858e-29ed-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00408501

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00073885/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa infrastruktury drogowej i wod.-kan. od ul. Łąkowej do ul. Marcinkowskiego w Szamocinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00330204/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DR.7011.2(3).2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1733957,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienie jest budowa drogi asfaltowej polegającej na zmianie drogi gruntowej na asfaltową wraz z siecią wodno-kanalizacyją , oraz oświetleniem drogowym LED i. kanałem technologicznym. Nowa droga poprawi dojazd do posesji i działek budowlanych, zwiększy płynność ruchu i zmniejszy emisje zanieczyszczeń do atmosfery. Teren inwestycji jest w części zamieszkany.

Zakres robót
I. Branża drogowa
Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest budowa drogi gminnej łączącej drogę wojewódzką nr 190 z drogą gminną ( ulicą Łąkową)o łącznej długości 800 m.Na odcinku A’ – C o długości 755,00m,droga boczna nr 1 - 22.5 m i droga boczna nr2- 22,5 m . Szerokość jezdni 5,00 m wraz z włączeniami do dróg bocznych oraz zjazdami i obustronnymi poboczami. Budowana droga gminna posiadając będzie parametry klasy funkcjonalno- technicznej ‘’D’’ ( dojazdowej), natomiast nawierzchnia spełniać będzie wymagania nośności dla ruchu kategorii KR1oraz budowa zjazdu na drogę wojewódzką nr 190 na działce nr 141 obręb Szamocin. W miejscu projektowanej budowy drogi gminnej znajduje się w chwili obecnej istniejąca nieutwardzona droga łącząca drogę wojewódzką nr 190 z drogą gminną – ulicą Łąkową. Projekt budowy drogi gminnej o długości 746,00 m i szerokości 5,00 m nie przewiduje zmiany trasy w planie i zlokalizowana jest na działkach na których obecnie przebiega droga nieutwardzona.
W ramach inwestycji nie przewiduje się rozbiórki obiektów budowlanych.
• projektowana nawierzchnia jezdni drogi gminnej – 4136,60 m²
• projektowana nawierzchnia pobocza – 1140,30 m²

II. Branża elektryczna
Zasilanie projektowanego oświetlenia drogowego z sieci ENEA odbywać się będzie z złącza kablowo- pomiarowych typu ZK1x-1P, które będzie wyposażone w układy rozliczeniowego pomiaru energii elektrycznej. Przyłącze i złącze pomiarowe wykona ENEA wg. własnego projektu. Aparaturę do zabezpieczenia i sterowania oświetleniem należy zamontować w szafce SO ustawionej bezpośrednio przy w/w złączu kablowym. Obudowa szafki wolnostojąca wykonana z poliestru wzmacnianego włóknem szklanym, odporna na promieniowanie UV.Z uwagi na znaczną ilość jednocześnie załączanych opraw oświetleniowych, w obwodach wyjściowych zastosowano o ogranicznik prądu rozruchu Soft Start LED, chroniący instalację oświetleniową przed powstawaniem udarów prądowych. Ilości opraw oświetleniowych 20 szt .Oświetlenie uliczne zaprojektowano oprawami:
• źródło światła typu LED o mocy 39W,
• strumień świetlny odpowiednio 52801m
• temperatura barwowa 4000K
• optyki drogowe DM11
• Kąty nachylenia opraw (rotacje) w stosunku do podłoża z obliczeniami dla poszczególnych sytuacji drogowych- przyjęto rotację 0ͦ .Dopuszcza się zastosowanie opraw zrównoważonych pod względem parametrów konstrukcyjnych i oświetleniowych, zaakceptowanych przez Inwestora. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych należy przedłożyć wyniki obliczeń fotometrycznych potwierdzających osiągnięcie założonych wymagań oświetleniowych. Oprawa powinna posiadać certyfikat CE i ENEC PLUS. Oprawa powinna być przebadana pod kątem zgodności z normą PN-EN 62471 (bezpieczeństwo fotobiologiczne lamp i systemów lampowych)
3. Branża Sanitarna
Sieć wodociągowa
rurociągi wodociągowe PE Ø 110 mm RC- 435,0 m
rurociągi wodociągowe PE Ø 90 mm RC - 378,0 m
hydrant przeciwpożarowy nadziemny Ø 80 mm ( cele płuczne) - 3 kpl.
Sieć kanalizacji sanitarnej
rurociąg PCV Ø 200 SN 8 - 760,0 m
studnie rewizyjne Ø 1000 mm - 19 kpl.
Ścieki sanitarne odprowadzane będą grawitacyjnie do istniejącej studni kanalizacji sanitarnej o rzędnych 63, 81/62, 34 w działce numer 514/12.
4. Kanał technologiczny
W ramach budowy drodze gminnej zaprojektowano kanał technologiczny, zgodnie z Ustawą z dnia 7 maja 2010r. o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych ( Dz. U. Z 2019r. poz. 2410, z 2020r. Poz. 471. 695, 875, 1378).W ramach budowy teletechnicznego kanału technologicznego dla Gminy Szamocin, na ogólnej długości trasowej równej 731,0m, niezbędne jest wykonanie:
We wspólnym wykopie o łącznej długości trasowej: 664.0m:
Ułożenie rury DVR ꬹ 110 ( koloru niebieskiego)
Ułożenie rury HDPE ꬹ 40 ( koloru czarnego z oznacznikiem zielonym)
Ułożenie pakietu mikrorur 3x HDPE ꬹ 12/8 ( koloru czerwonego, niebieskiego i białego)
We wspólnym wykopie o łącznej długości trasowej: 67,0m:
ułożenie rur przepustowych grubościennych typu RHDPE 110/6,3
Wciągnięcie do rury RHDPE 110/6,3
rury HDPE ꬹ 40 ( koloru czarnego z oznacznikiem zielonym)
pakietu mikrorur 3x HDPE ꬹ 12/8 ( koloru czerwonego, niebieskiego i białego)
Budowa studni kablowych typu SKR – 1 =13 szt,
Budowa studni kablowych typu SKR – 1 typ ciężki = 1 szt,
Budowa studni kablowych typu SR – 2 = 1 szt,
Studnia kablowa typu SKR – 1 ma wymiary ( L/ S/ H [mm]) : 1080/ 640/ 810

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3278882,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4263803,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3278882,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Drogowo - Budowlane Jacek Karpinski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7671037413

7.3.3) Ulica: Norwida 9/7

7.3.4) Miejscowość: Złotów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Tomasz Bieliński - branża drogowa
Dawid Kuś - branża elektryczna
Janusz Ratajczak - branża sanitarna


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3278882,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.