Ogłoszenie z dnia 2022-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00361760/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-23
- 2022/BZP 00368401/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ciągnika rolniczego oraz wozu asenizacyjnego w ramach poprawy gospodarki ściekowej Gminy Wieliczki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wieliczki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipowa 53
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczki
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-404
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wieliczki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wieliczki.bipgmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wieliczki/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Administracja samorządowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup ciągnika rolniczego oraz wozu asenizacyjnego w ramach poprawy gospodarki ściekowej Gminy Wieliczki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfed2d9c-3b14-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00408567
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000723/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup ciągnika rolniczego w ramach poprawy gospodarki ściekowej na terenie Gminy Wieliczki
1.2.4 Zakup wozu asenizacyjnego w ramach poprawy gospodarki ściekowej Gminy Wieliczki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00361760/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: G.II.271.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 605275,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem pierwszej części zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do swz oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do swz. Zamawiający określił minimalne parametry techniczne jakie winien spełniać sprzęt oferowany przez Wykonawcę. Wykonawca może zaoferować sprzęt o parametrach lepszych niż opisane przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 492000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.2. Przedmiotem drugiej części zamówienia jest zakup i dostawa do Zamawiającego fabrycznie nowego wozu asenizacyjnego przeznaczonego do opróżniania zbiorników bezodpływowych (zasysanie osadów i ścieków), wywozu i transportu nieczystości płynnych do oczyszczalni ścieków.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do swz oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do swz. Zamawiający określił minimalne parametry techniczne jakie winien spełniać sprzęt oferowany przez Wykonawcę. Wykonawca może zaoferować sprzęt o parametrach lepszych niż opisane przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144500-3 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków
4.5.5.) Wartość części: 113275,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu- w pierwszej części - cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 544890,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 695983,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. W przedmiotowym postepowaniu - w drugiej części wpłynęła jedna oferta, która podlegała odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego pojazdu do zbiórki odpadów komunalnych - śmieciarki dwukomorowej.
- Dostawa używanego ciężarowego pojazdu asenizacyjnego na potrzeby gminy Jarczów
- Zakup ciągnika komunalnego
- Zakup pojazdu asenizacyjnego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. z siedzibą w Sępólnie Krajeńskim
- Dostawa dwóch ciągników rolniczych wraz z osprzętem w podziale na części
- Zakup ciągnika rolniczego z osprzętem dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Żurawi
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.