Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00339255/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-27
- 2024/BZP 00358866/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-10
- 2024/BZP 00366054/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont remizy OSP w Boroszewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tczew
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lecha 12
1.5.2.) Miejscowość: Tczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 58 530 51 32
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gmina-tczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-tczew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e155ce9-18da-11ef-a7c1-72acb4a2af8f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i remont remizy OSP w Boroszewie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e155ce9-18da-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408586
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068297/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.19 Przebudowa i remont remizy OSP w Boroszewie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00339255
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOS.271.1.23.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa i remont remizy OSP w Boroszewie”. Lokalizacja: 83-115 Boroszewo, Boroszewo 34, identyfikator ewidencyjny działki 221406_2.0002.17/1. Roboty powinny być wykonane w zgodzie z obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej oraz wytycznymi Zamawiającego. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące przebudowy i remontu istniejącego budynku znajdującego się na działce nr 17/1 w Boroszewie. Budynek świetlicy wiejskiej wykorzystywany jest także na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej. Planuje się przebudowę i remont budynku remizy OSP wyposażonego w garaż jednostanowiskowy, węzeł sanitarny i zaplecze socjalne. Projekt przewiduje likwidację istniejącego pomieszczenia sali, powiększenie pomieszczenia garażu i wydzielenie pomieszczeń higieniczno-sanitarnych. W ramach przebudowy należy wykonać nowe warstwy posadzek, wyrównanie poziomu podłogi we wszystkich pomieszczeniach, wyburzyć ścianę wewnętrzną pomiędzy garażem a salą, powiększyć otwór bramy wjazdowej oraz wykuć nowe okno w pomieszczeniu socjalnym. Zakres rzeczowy zadania obejmuje również zamurowanie, otynkowanie i pomalowanie wewnętrznego przejścia między świetlicą a remizą. Zakres prac obejmuje też m.in. roboty dotyczące instalacji elektrycznej, odgromowej, alarmowej, wewnętrznej instalacji wodociągowej, instalacji wewnętrznej kanalizacji sanitarnej, modernizacji instalacji centralnego ogrzewania, montaż nowych nadproży, wymianę bramy, wymianę stolarki drzwiowej i okiennej, malowanie ścian i dokonanie stosownych prób instalacji. W ramach zamówienia Wykonawca zawiadomi Państwową Inspekcję Sanitarną o zakończeniu budowy i zamiarze przystąpienia do użytkowania. UWAGA: przedmiot zamówienia nie obejmuje dostawy mebli, które przedstawiono jako wyposażenie pomieszczenia socjalnego i nie należy uwzględniać ich w cenie zamówienia. Określenie istniejącego stanu zagospodarowania terenu: Działka nr 17/1 przedmiotowej inwestycji zlokalizowana jest w Boroszewie 34. Teren graniczy od północy z zabudowaną budynkiem mieszkalnym działką nr 15/1, od południa z działką usługową nr 18, a od strony zachodniej z działką drogową. Od strony wschodniej z działką nr 19/7 drogową gminną. Na terenie działki inwestora 17/1 poza przebudowywaną i remontowaną remizą znajduje się budynek świetlicy wiejskiej. Działka posiada bezpośredni zjazd z działki drogowej nr 19/7. Działka, na której planuje się inwestycję, nie jest położona na terenie objętym Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego.
Budynek jest obiektem parterowym, krytym dachami jednospadowymi o geometrii zmiennej. To budynek niski o wysokości od 4 do 4,3 m. Bryła jest zwarta na podstawie prostokątnej. Szczegółowy zakres robót został wskazany w Rozdziale V SWZ oraz dokumentacji projektowej, STWiORB i przedmiarach robót, stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45314310-7 - Układanie kabli
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 448495,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 481453,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 448495,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe "Stella" Andrzej Stella
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190543256
7.3.3) Ulica: gen. Józefa Hallera 16
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowe "Stella" Andrzej Stella
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowe "Stella" Andrzej Stella
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 448495,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- Bieżące utrzymania dróg i remonty nawierzchni ulic w mieście Tczewie (dróg publicznych i wewnętrznych) w 2025 r.
- "Usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych w przypadkach, o których mowa w art. 130a ust. 1-2 ustawy o Prawo o ruchu drogowym".
- 02/TP/2025. DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH NA POTRZEBY ZAMAWIAJĄCEGO
- Przebudowa budynku szkoły w zakresie ochrony przeciwpożarowej
- AKTUALIZACJA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ W RAMACH ZADANIA PN. "POPRAWA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W SZKOŁACH PONADPODSTAWOWYCH POWIATU TCZEWSKIEGO - POPRZEZ PRACE BUDOWLANE - ETAP II"
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych oraz innych niż niebezpieczne
więcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.