Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00389128/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa używanej ładowarki kołowej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SKŁADOWISKO ODPADÓW KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072112556
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nadwiślańska 36
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sok-oswiecim.biz
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sok-oswiecim.biz/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4e31e2b2-352c-11ef-8a31-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa używanej ładowarki kołowej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e31e2b2-352c-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408601
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00389128
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SOK/05/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 200000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Ogólne:
1) Ładowarka kołowa,
2) Maszyna używana,
3) Produkowana seryjnie (nie dopuszcza się prototypu),
4) Rok produkcji nie starszy niż 2010,
5) Maszyna dopuszczona do użytkowania na terenie Unii Europejskiej,
6) Maszyna zgodna z obowiązującymi przepisami w zakresie BHP, ppoż.,
7) Deklaracja zgodności CE.
2. Silnik:
1) Silnik wysokoprężny,
2) 6 cylindrowy z turbodoładowaniem, sterowany elektronicznie, o pojemności skokowej w przedziale od 6,5 l do 7,5l,
3) O mocy netto min 150 kW (wg normy ISO 9249), maksymalny moment obrotowy: 990 Nm przy 1300 obr/min,
4) Chłodnica wodna i olejowa, chłodzona za pomocą wentylatora z możliwością odwrócenia kierunku pracy silnika wentylatora włączana za pomocą przełącznika w kabinie lub automatycznie (samoczynne czyszczenie chłodnic),
5) Wentylator wychylny, zamocowany na zawiasach, w celu szybkiego dostępu do chłodnic lub wentylator umieszczony za chłodnicami,
3. Skrzynia biegów:
1) Automatyczna,
2) Minimum 4 biegi do przodu i 3 do tyłu lub umożliwiająca wybór kilku trybów automatycznych pracy przód-tył,
4. Most napędowy:
1) Mosty z mechanizmem różnicowym,
2) Most przedni mocowany na sztywno do ramy,
3) Most tylny mocowany wahliwie,
4) Rama przegubowa, układ kierowniczy, hydrostatyczny, zapewniający płynne sterowanie maszyną przy każdej prędkości obrotowej silnika,
5) Hamulce na 4 koła sterowane hydraulicznie, wielotarczowe typu mokrego,
6) Hamulec postojowy hydrauliczny lub elektryczny włączany w kabinie operatora,
5. Hydraulika:
1) Układ hydrauliczny wyposażony we wziernik i filtr wstępny na ssaniu,
2) Sterowanie przepływem linii hydraulicznej zintegrowane w joysticku,
3) Ładowarka dopasowana do obsługi łyżki wysokiego wysypu,
4) Sterowanie układem ładowarkowym za pomocą joysticka.
6. Układ kierowniczy:
1) Kolumna kierownicza regulowana,
2) Awaryjny układ skrętu,
3) Automatyczne poziomowanie łyżki,
4) Układ amortyzacji łyżki,
7. Opony i felgi:
1) Opony typu L3, rozmiar 23.5 R25,
2) Dostosowane do pracy w recyklingu odpadów na halach i placach o powierzchni w większości betonowych,
8. Wyposażenie elektryczne:
1) 4 światła robocze przednie,
2) 4 światła robocze tylne,
3) Światła drogowe 2 z przodu i 2 z tyłu,
4) Światła stop, cofania i kierunkowskazy,
5) Światła spełniające warunki ruchu drogowego,
6) Gniazdo 24V,
7) Światło ostrzegawcze obrotowe (migowe) „kogut”.
9. Kabina operatora:
1) Certyfikowana, spełniająca normy FOPS/ROPS,
2) Fotel pneumatyczny z pasami bezpieczeństwa,
3) Filtry przeciwpyłowe kabiny,
4) Klimatyzacja,
5) Wycieraczki i spryskiwacze szyby,
6) Jedno lusterko wsteczne i dwa zewnętrzne lusterka,
7) Światło ostrzegawcze (lampa błyskowa),
8) Osłona przeciwsłoneczna na przedniej szybie,
9) Pulpit sygnalizujący wszystkie monitorowane systemy pracy ładowarki i układu napędowego,
10) Monitor kamery cofania,
11) Podgrzewacz powietrza dolotowego – zimny rozruch,
12) Ładowarka wyposażona w schody oraz poręcze lub schody i uchwyty,
13) Poziom hałasu wewnątrz kabiny LpA (w trybie jazdy) maks. 70 dB,
14) Poziom hałasu na zewnątrz kabiny LwA (w trybie jazdy) maks. 110 dB,
10. Inne:
1) Układ jezdny – napęd na cztery koła,
2) Układ roboczy z udźwigiem min. 5200 kg,
3) Łyżka do załadunku min. 3,5 m3,
4) Łyżka wysokiego wysypu,
5) Wysokość wyładunku min. 2,9 m,
6) Układ centralnego smarowania na smar z elektronicznym sterowaniem,
7) Szerokość łyżki maks. 3,0 m,
8) Kontrola załadunku – wbudowana waga, pomiar ładunku z opcją odczytu w czasie rzeczywistym na monitorze,
9) Zewnętrzny odłącznik akumulatorów,
10) Masa eksploatacyjna ładowarki w przedziale 18 500 kg - 22 000 kg (na oponach L3 standard),
11) Zbiornik paliwa o pojemności min. 200 litrów,
12) Rozstaw osi 3,3 m,
13) Długość maszyny z łyżka opartą o grunt maks. 8500 mm (z łyżką standard 3,5 m3),
14) Kąt otwarcia łyżki na maksymalnej wysokości min. 450,
11. Pozostałe:
1) Maszyna dopuszczona do użytkowania na terenie Polski,
2) Komplet narzędzi,
3) Licznik motogodzin,
4) Trójkąt ostrzegawczy,
5) Gaśnica,
6) Lampa błyskowa stroboskopowa,
7) Sygnał cofania,
8) Apteczka,
9) Katalog części zamiennych,
10) Dokumentacja DTR,
11) Transport do siedziby Zamawiającego,
4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144710-8 - Ładowarki jezdne
43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone 2 oferty.Ich wartość to 642 060,00 zł brutto i 276 750,00 zł brutto.
Cena tych ofert, a w szczególności oferta z najniższą ceną przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę do 200 000,00 zł netto, a z podatkiem VAT w wysokości 23% kwotę 246 000,00 zł brutto.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 642060,00 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone 2 oferty.
Ich wartość to 642 060,00 zł brutto i 276 750,00 zł brutto.
Cena tych ofert, a w szczególności oferta z najniższą ceną przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę do 200 000,00 zł netto, a z podatkiem VAT w wysokości 23% kwotę 246 000,00 zł brutto.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek ... na rzecz Urzędu Gminy Oświęcim w roku 2025.
- Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych - gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, w 2025 roku - nawierzchnie z kruszyw i asfaltowe
- CAŁODOBOWE ŚWIADCZENIE USŁUGI ODBIORU, TRANSPORTU I PRZECHOWYWANIA ZWŁOK PACJENTÓW ZMARŁYCH W SZPITALU POWIATOWYM W OŚWIĘCIMIU
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego
- Usprzętowienie i komputeryzacja w ramach zadania pn.: "Zakup monitorów i akcesoriów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu"
- Dostawa trzech serwerów
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego 9-miejscowego do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Nowodworzu. "Program wyrównywania różnic między regionami III"
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu typu brygadówka z wywrotką.
- Dostawa samochodów
- Dostawa mikrobusu 9-osobowego przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich
- Dostawa maszyn rolniczych do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. St. Staszica.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego 9-miejscowego (8+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózku inwalidzkim dla potrzeb Domu Zakonnego w Tarnowie.
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.