eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim"Dostawa używanej ładowarki kołowej"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa używanej ładowarki kołowej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SKŁADOWISKO ODPADÓW KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072112556

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nadwiślańska 36

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sok-oswiecim.biz

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sok-oswiecim.biz/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4e31e2b2-352c-11ef-8a31-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa używanej ładowarki kołowej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e31e2b2-352c-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408601

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00389128

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SOK/05/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 200000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Ogólne:
1) Ładowarka kołowa,
2) Maszyna używana,
3) Produkowana seryjnie (nie dopuszcza się prototypu),
4) Rok produkcji nie starszy niż 2010,
5) Maszyna dopuszczona do użytkowania na terenie Unii Europejskiej,
6) Maszyna zgodna z obowiązującymi przepisami w zakresie BHP, ppoż.,
7) Deklaracja zgodności CE.

2. Silnik:
1) Silnik wysokoprężny,
2) 6 cylindrowy z turbodoładowaniem, sterowany elektronicznie, o pojemności skokowej w przedziale od 6,5 l do 7,5l,
3) O mocy netto min 150 kW (wg normy ISO 9249), maksymalny moment obrotowy: 990 Nm przy 1300 obr/min,
4) Chłodnica wodna i olejowa, chłodzona za pomocą wentylatora z możliwością odwrócenia kierunku pracy silnika wentylatora włączana za pomocą przełącznika w kabinie lub automatycznie (samoczynne czyszczenie chłodnic),
5) Wentylator wychylny, zamocowany na zawiasach, w celu szybkiego dostępu do chłodnic lub wentylator umieszczony za chłodnicami,

3. Skrzynia biegów:
1) Automatyczna,
2) Minimum 4 biegi do przodu i 3 do tyłu lub umożliwiająca wybór kilku trybów automatycznych pracy przód-tył,

4. Most napędowy:
1) Mosty z mechanizmem różnicowym,
2) Most przedni mocowany na sztywno do ramy,
3) Most tylny mocowany wahliwie,
4) Rama przegubowa, układ kierowniczy, hydrostatyczny, zapewniający płynne sterowanie maszyną przy każdej prędkości obrotowej silnika,
5) Hamulce na 4 koła sterowane hydraulicznie, wielotarczowe typu mokrego,
6) Hamulec postojowy hydrauliczny lub elektryczny włączany w kabinie operatora,

5. Hydraulika:
1) Układ hydrauliczny wyposażony we wziernik i filtr wstępny na ssaniu,
2) Sterowanie przepływem linii hydraulicznej zintegrowane w joysticku,
3) Ładowarka dopasowana do obsługi łyżki wysokiego wysypu,
4) Sterowanie układem ładowarkowym za pomocą joysticka.

6. Układ kierowniczy:
1) Kolumna kierownicza regulowana,
2) Awaryjny układ skrętu,
3) Automatyczne poziomowanie łyżki,
4) Układ amortyzacji łyżki,

7. Opony i felgi:
1) Opony typu L3, rozmiar 23.5 R25,
2) Dostosowane do pracy w recyklingu odpadów na halach i placach o powierzchni w większości betonowych,

8. Wyposażenie elektryczne:
1) 4 światła robocze przednie,
2) 4 światła robocze tylne,
3) Światła drogowe 2 z przodu i 2 z tyłu,
4) Światła stop, cofania i kierunkowskazy,
5) Światła spełniające warunki ruchu drogowego,
6) Gniazdo 24V,
7) Światło ostrzegawcze obrotowe (migowe) „kogut”.

9. Kabina operatora:
1) Certyfikowana, spełniająca normy FOPS/ROPS,
2) Fotel pneumatyczny z pasami bezpieczeństwa,
3) Filtry przeciwpyłowe kabiny,
4) Klimatyzacja,
5) Wycieraczki i spryskiwacze szyby,
6) Jedno lusterko wsteczne i dwa zewnętrzne lusterka,
7) Światło ostrzegawcze (lampa błyskowa),
8) Osłona przeciwsłoneczna na przedniej szybie,
9) Pulpit sygnalizujący wszystkie monitorowane systemy pracy ładowarki i układu napędowego,
10) Monitor kamery cofania,
11) Podgrzewacz powietrza dolotowego – zimny rozruch,
12) Ładowarka wyposażona w schody oraz poręcze lub schody i uchwyty,
13) Poziom hałasu wewnątrz kabiny LpA (w trybie jazdy) maks. 70 dB,
14) Poziom hałasu na zewnątrz kabiny LwA (w trybie jazdy) maks. 110 dB,

10. Inne:
1) Układ jezdny – napęd na cztery koła,
2) Układ roboczy z udźwigiem min. 5200 kg,
3) Łyżka do załadunku min. 3,5 m3,
4) Łyżka wysokiego wysypu,
5) Wysokość wyładunku min. 2,9 m,
6) Układ centralnego smarowania na smar z elektronicznym sterowaniem,
7) Szerokość łyżki maks. 3,0 m,
8) Kontrola załadunku – wbudowana waga, pomiar ładunku z opcją odczytu w czasie rzeczywistym na monitorze,
9) Zewnętrzny odłącznik akumulatorów,
10) Masa eksploatacyjna ładowarki w przedziale 18 500 kg - 22 000 kg (na oponach L3 standard),
11) Zbiornik paliwa o pojemności min. 200 litrów,
12) Rozstaw osi 3,3 m,
13) Długość maszyny z łyżka opartą o grunt maks. 8500 mm (z łyżką standard 3,5 m3),
14) Kąt otwarcia łyżki na maksymalnej wysokości min. 450,

11. Pozostałe:
1) Maszyna dopuszczona do użytkowania na terenie Polski,
2) Komplet narzędzi,
3) Licznik motogodzin,
4) Trójkąt ostrzegawczy,
5) Gaśnica,
6) Lampa błyskowa stroboskopowa,
7) Sygnał cofania,
8) Apteczka,
9) Katalog części zamiennych,
10) Dokumentacja DTR,
11) Transport do siedziby Zamawiającego,

4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144710-8 - Ładowarki jezdne

43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone 2 oferty.
Ich wartość to 642 060,00 zł brutto i 276 750,00 zł brutto.

Cena tych ofert, a w szczególności oferta z najniższą ceną przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę do 200 000,00 zł netto, a z podatkiem VAT w wysokości 23% kwotę 246 000,00 zł brutto.

Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 642060,00 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający Składowisko Odpadów Komunalnych Sp. z o.o. z/s 32-600 Oświęcim, ul. Nadwiślańska 36, działając na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz.U. 2023r., poz. 1605 ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp zawiadamia, iż unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

Uzasadnienie faktyczne:

W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone 2 oferty.
Ich wartość to 642 060,00 zł brutto i 276 750,00 zł brutto.


Cena tych ofert, a w szczególności oferta z najniższą ceną przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę do 200 000,00 zł netto, a z podatkiem VAT w wysokości 23% kwotę 246 000,00 zł brutto.

Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.

Uzasadnienie prawne:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.