eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BełżyceŚwiadczenie usług w zakresie żywienia pacjentów hospitalizowanych w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie żywienia pacjentów hospitalizowanych w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Nr1 w Bełżycach

1.3.) Oddział zamawiającego: ZP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432710721

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 44

1.5.2.) Miejscowość: Bełżyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 815161137

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@spzoz1belzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz1belzyce.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie żywienia pacjentów hospitalizowanych w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2fd3557-0a3a-47ae-853e-02195001de2b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408642

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035440/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Usługi żywienia

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz1belzyce

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz1belzyce

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania zostały określone w SWZ
Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452),
określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
9) Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna zgodna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Informujemy, że od dnia 25 maja 2018 r. zaczęło obowiązywać rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, które ma bezpośrednie zastosowanie w państwach członkowskich, w tym także do udzielenia zamówień publicznych.
Dlatego zgodnie z brzmieniem art. 13 ust. 1 i 2 RODO, informujemy, że:
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach, 24-200 Bełżyce,
ul. Przemysłowa 44, tel. 81 – 516 – 29 – 26, e-mail: sekretariat.zoz1@powiat.lublin.pl
• Inspektorem Ochrony Danych w SP ZOZ Nr 1 w Bełżycach jest Pani Beata Jadach
Dane kontaktowe: SP ZOZ Nr 1 w Bełżycach, 24-200 Bełżyce, ul. Przemysłowa 44.
tel. 81 – 516 – 29 –24 , e-mail: iod@spzoz1belzyce.pl ;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy.
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
• w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych 1;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 2;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Dodatkowo zgodnie z informacją przekazaną przez Urząd Zamówień Publicznych (https://www.uzp.gov.pl/aktualnosci/rodo-w-zamowieniach-publicznych), co do zasady Zamawiający, przetwarzając dane osobowe, które pośrednio pozyskał w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, nie jest obowiązany do wypełniania obowiązku informacyjnego, mając na względzie treść wyłączeń zawartych w art. 14 ust. 5 RODO. W takim przypadku obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał Wykonawca w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/U-Ż/31/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania jest: Świadczenie usług w zakresie żywienia pacjentów hospitalizowanych w Szpitalu Powiatowym Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach, tj.: świadczenie usługi kompleksowego żywienia pacjentów Zamawiającego przebywających na Oddziałach Zamawiającego i w Zakładzie Pielęgnacyjno – Opiekuńczym Zamawiającego przy ul. Lubelskiej 90, 24 – 200 Bełżyce, w systemie żywienia cateringowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi - Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo Opcji - Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, które będzie polegało na zwiększeniu lub zmniejszeniu zakresu świadczonej usługi i odpowiednio wynagrodzenia Wykonawcy do 20% wartości umowy brutto w przypadku zmniejszenia diet lub zwiększenia ilości i rodzaju diet. Prawo opcji będzie realizowane w terminie obowiązywania umowy. Zamawiający w załączniku do SWZ projektowane postanowienia umowy wskazuje szczegółowe zapisy dotyczące prawa opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie kryteriów oceny ofert: cena - 60; Doświadczenie Wykonawcy - 20, Odległość kuchni od szpitala - 20
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty , przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość kuchni od szpitala

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
1) Wymaga się, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na określoną sumę gwarancyjną, tj.: opłacona polisa - potwierdzająca, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną: 400 000,00 zł; słownie: czterysta tysięcy złotych dla jednej i dla wszystkich szkód. Ocena - na podst. złożonego dokumentu na wezwanie potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego oraz dowodu opłacenia wymagalnej składki w wysokości wskazanej w treści polisy.
4. zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Wymaga się, aby wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie (w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych) jedną (1) usługę polegającą na przygotowywaniu, gotowaniu i rozwożeniu posiłków lub dystrybucji na bazie kuchni centralnej w lecznictwie zamkniętym o wartości 500 000,00 zł brutto. Ocena: na podstawie złożonych dokumentów na wezwanie, tj. wykaz usług – według załącznika nr 6 do SWZ i dowodów określających, czy ta usługa została lub jest wykonywana należycie. Zamawiający dopuszcza sumowanie wartości poszczególnych kontraktów, pod warunkiem, że kolejne umowy następują jedna po drugiej na rzecz tego samego podmiotu.
Wymaga się aby wykonawca dysponował w celu wykonania zamówienia publicznego dla zamawiającego minimum jednym środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarno-epidemiologiczne do przewożenia żywności odbiorcom zewnętrznym w termosach (lub termoportach, pojemnikach GN, innego typu pojemnikach termoizolacyjnych) dopuszczonych do kontaktu z żywnością.
Wymaga się aby wykonawca posiadał:
a) kuchnię wpisaną do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie prowadzonej działalności i zatwierdzoną do prowadzenia działalności gastronomicznej w zakresie pełnej produkcji posiłków dla pacjentów szpitala, tj. od surowca do gotowej potrawy;
b) wdrożony system HACCP wraz z potwierdzeniem prawidłowości stosowania zasad systemu HACCP (art.73 ust.1 pkt 1 lit. d ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020r., poz.2021)
• Zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie kuchni;
• aktualnej decyzji wydanej przez właściwego miejscowo Państwowego Powiatowego In-spektora Sanitarnego zatwierdzającej kuchnię do prowadzenia działalności w zakresie pro-dukcji potraw sporządzanych w oparciu o surowiec dla pacjentów Szpitali;
• zaświadczenia wydanego przez właściwego miejscowo Państwowego Powiatowego In-spektora Sanitarnego potwierdzającego wdrożenie i prawidłowe stosowanie zasad systemu HACCP (art.73 ust.1 pkt.1 lit. d ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020r., poz.2021);
• Decyzja PPIS, że środek transportu posiada dopuszczenie i, że spełnia wymagania Rozpo-rządzenia WE nr.852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 w sprawie Higieny środków spożywczych, dotyczące transportu posiłków;
• Umowa na postępowanie z odpadami pokonsumpcyjnymi.
• Dokument sporządzony przez PPIS podczas kontroli: OCENA SPOSOBU ŻYWIENIA;
• Oświadczenie, że zabezpiecza i przechowuje próbki żywnościowe z przygotowywanych posiłków dla Szpitala Powiatowego SP ZOZ Nr 1 w Bełżycach.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):
1) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony dla jednej i dla wszystkich szkód od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego, tj. 400 tys. zł) ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia oraz dołączeniem dowodu opłacenia wymagalnej składki wskazanej w treści polisy
2) Wykaz jednej usługi wykonanej, a przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana lub jest wykonywana oraz załączenie dowodów określających czy ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługa została wykonana, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych jest wykonywana – według załącznika nr 6 do SWZ.
a) Zamawiający dopuszcza sumowanie wartości poszczególnych kontraktów, pod warunkiem, że kolejne umowy następują jedna po drugiej na rzecz tego samego podmiotu.
b) Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
c) W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
3) Wykaz środków transportu jakimi dysponuje wykonawca wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - według załącznika nr 7 do SWZ;
4) Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie samochodu używanego w zakładzie do transportu żywności;
5) Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie kuchni jako zatwierdzonej do prowadzenia działalności gastronomicznej w zakresie pełnej produkcji posiłków dla pacjentów szpitala. tj. od surowca do gotowej potrawy;
6) Decyzja wydana przez właściwego miejscowo Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzająca kuchnię do prowadzenia przewozu/ transportu posiłków;
7) Decyzja wydana przez właściwego miejscowo Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzająca kuchnię do prowadzenia działalności w zakresie produkcji potraw sporządzanych w oparciu o surowiec dla pacjentów Szpitali;
8) Zaświadczenie wydane przez właściwego miejscowo Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego potwierdzające wdrożenie i prawidłowe stosowanie zasad systemu HACCP;
9) Dokument sporządzony przez PPIS podczas kontroli: OCENA SPOSOBU ŻYWIENIA;
10) Oświadczenie, że Wykonawca usługi zabezpiecza i przechowuje próbki żywnościowe z przygotowywanych posiłków dla Szpitala Powiatowego SP ZOZ Nr 1 w Bełżycach – załącznik nr 10 do SWZ;
11) Umowa na postępowanie z odpadami pokonsumpcyjnymi.
12) Wykaz zatrudnionych osób przy wykonywaniu zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu Procedury Dobrej Praktyki Higienicznej i Produkcyjnej – potwierdzenia wdrożenia systemu HACCAP dla procesu produkcji, przygotowania i dostaw posiłków dla SP ZOZ Nr 1 w Bełżycach lub w terminie 30 dni od początku realizacji umowy (w przypadku nowego podmiotu).
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu w ciągu 30 dni od daty podpisania umowy Procedury mycia i dezynfekcji samochodu do transportu posiłków.
Wykonawca zobowiązuje się do poddania kontroli Narodowego Funduszu Zdrowia na zasadach określonych w ustawie o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanej ze środków publicznych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (załącznik nr 6 do SWZ). Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Strony przewidują możliwość aneksowania umowy w następujących przypadkach:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w formie aneksu do umowy w przypadku:
1) zmiany stawki podatku od towarów i usług,
2) zmiana dot. przedmiotu zamówienia, jego zakresu, obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy, jego rozliczenia oraz obowiązków Wykonawcy – w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych w chwili zawarcia umowy, a skutkujących koniecznością ograniczenia przez Zamawiającego zakresu zleconego przedmiotu zamówienia,
3) zmiany są konieczne na skutek zmiany przepisów prawa lub nakazów instytucji kontrolnych,
4) zmiany umowy są konieczne na skutek działania organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydania decyzji albo innych aktów władczych lub nadzorczych, związanych z realizacją przedmiotu umowy.
5) niezrealizowania przedmiotu umowy w terminie określonym w § 8 ust 1 umowy, w przypadku braku pacjentów dla których zamówiony został produkt, realizacja umowy może zostać przedłużona na okres do 6 miesięcy na wniosek Zamawiającego.
6) związanym z realizacją programu „Dobry posiłek”
2. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1 wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowej stawki podatku VAT.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-19 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz1belzyce

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-19 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.