Ogłoszenie z dnia 2022-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00341795/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-09
- 2023/BZP 00074157/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ulic Żmudzińskiego, Czarneckiego, Mierosławskiego, odcinków ulicy Promiennej i Krzywej w Dobrzycy” w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobrzyca
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854984
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 14
1.5.2.) Miejscowość: Dobrzyca
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-330
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627413013
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ugdobrzyca.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dobrzyca.bipgmina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dobrzyca1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ulic Żmudzińskiego, Czarneckiego, Mierosławskiego, odcinków ulicy Promiennej i Krzywej w Dobrzycy” w systemie „zaprojektuj i wybuduj”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5413a04b-2f43-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00408683
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019229/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa ulic: Żmudzińskiego, Czarneckiego, Mierosławskiego, odcinków ul. Promiennej i Krzywej w Dobrzycy w formule zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00341795/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.1.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2772480,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Budowa ulic Żmudzińskiego, Czarneckiego, Mierosławskiego, odcinków ulicy Promiennej i Krzywej w Dobrzycy w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
Zakres inwestycji obejmuje budowę ulic od podstaw w miejscowości Dobrzyca wg zestawienia:
- ul. Żmudzińskiego ≈ 347[mb] ( działka nr 1447, 1595, 948/13)
- ul. Czarneckiego ≈ 141[mb] ( działka nr 948/13, 1389 )
- ul. Mierosławskiego ≈ 180[mb] ( działka nr 1379, 1389)
- odcinek ul. Promiennej ≈ 10[mb] ( działka nr 1566 )
- odcinek ulicy Krzywej ≈ 10[mb] ( działka nr 1446 )
Przedsięwzięcie polegać będzie na zaprojektowaniu i wybudowaniu wymienionych ulic gminnych z uwzględnieniem wjazdów do działek i dojść do furtek. Zadanie to będzie zawierać w szczególności prace:
- budowę od podstaw konstrukcji jezdni na w/w odcinkach ulic
- ustawienie po obrysie jezdni krawężnika 15x30x100, oraz krawężnika najazdowego na wjazdach do posesji
- z uwagi na nieokreśloną zabudowę na ulicy Żmudzińskiego od strony pól przewidzieć krawężnik najazdowy na całej długości ulicy
- budowę wjazdów do posesji oraz dojść do posesji z kostki brukowej betonowej
- wzdłuż ulicy Żmudzińskiego przewidziano chodnik jednostronny po stronie osiedla, analogicznie ulica Czarneckiego posiadać będzie chodnik od strony boiska
- budowę elementów odwodnienia: rozbudowa kanalizacji deszczowej wpiętej do istniejących kanałów, wpusty deszczowe, studnie rewizyjne
- budowę wyniesionych skrzyżowań
- wprowadzenie nowej stałej organizacji ruchu.
UWAGA! Zakres robót wyszczególniony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym uwzględnia budowę kanału technologicznego. W zawiązku ze zmianą przepisów Zamawiający odstępuje od budowy wyżej wymienionego kanału – nie należy kalkulować kosztów budowy kanału w cenie oferty.
2. Wykonawca w imieniu Zamawiającego zobowiązany jest uzyskać wszystkie wymagane decyzje, pozwolenia, zezwolenia, warunki techniczne i realizacyjne, porozumienia oraz wypełnić inne niewymienione formalności prawne, mając na uwadze osiągnąć zamierzony cel zgodnie z obowiązującym prawem do wybudowania i oddania do użytku w/w ulic.
3. Zadanie obejmuje 2 etapy:
I etap – sporządzenie dokumentacji projektowej i uzyskanie pozwolenia na budowę
II etap – wykonanie robót budowlanych
Po wykonaniu I etapu Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu kosztorysu ofertowego z widoczną bazą cen kosztorysowych według której była dokonana wycena robót budowlanych.
4. Płatność za realizację przedmiotu umowy zostanie dokonana w 3 transzach – pierwsza transza po zakończeniu I etapu, druga transza po odbiorze ustalonego etapu robót budowlanych zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, trzecia transza po zakończeniu II etapu.
5. Szczegółowy opis zamówienia zawiera:
a) Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 11 do SWZ
b) Wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji
Źródła finansowania: dofinansowanie z Rządowego Funduszu „Polski Ład” Program Inwestycji Strategicznych + środki własne budżetu gminy.
6. Zgodnie z art. 100 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) oraz art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020 poz. 1062). Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby wszelkie jego działania związane z realizacją zamówienia odbywały się z uwzględnieniem zasad dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami. Dotyczy to w szczególności realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi w zakresie niedyskryminacji osób ze szczególnymi potrzebami i realizacji zamówienia z uwzględnieniem wymagań o dostępności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233330-1 - Fundamentowanie ulic
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2633110,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3506299,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2633110,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Brukarstwo Usługowe WALD-BRUK Waldemar Walczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6171398685
7.3.3) Ulica: Żółków 30C
7.3.4) Miejscowość: Żerków
7.3.5) Kod pocztowy: 63-210
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
I etap realizacji zadania – sporządzenie dokumentacji projektowej i EASYKOP Robert Wizner.
Prace odwodnieniowe - ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH W JAROCINIE
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Brukarstwo - Usługowe " WALD-BRUK" Waldemar Walczyk
jakie przetargi wygrała firma
Brukarstwo - Usługowe " WALD-BRUK" Waldemar Walczyk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2633110,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.