eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyrzysk"Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Wyrzysku i Osieku nad Notecią"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Wyrzysku i Osieku nad Notecią"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WYRZYSK

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Wyrzysku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791260

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bydgoska 29

1.5.2.) Miejscowość: Wyrzysk

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wyrzysk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyrzysk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/937442

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Wyrzysku i Osieku nad Notecią"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ce6290c-23f3-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408841

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053717/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Wyrzysku i Osieku nad Notecią

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00355583

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPU.271.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont budynków: Szkoły Podstawowej im. Powstańców Wielkopolskich w Wyrzysku i Szkoły Podstawowej im. Stanisława Staszica w Osieku nad Notecią w zakresie termomodernizacji oraz naprawy elewacji. Prace budowlane będą realizowane na elewacji budynków i w ich najbliższym sąsiedztwie. Sposób użytkowania oraz program użytkowy pozostaje bez zmian.
2. Zakres robót obejmuje:
1) w budynku Szkoły Podstawowej im. Powstańców Wielkopolskich w Wyrzysku:
a) prace rozbiórkowe:
◦ demontaż rynien i rur spustowych na wszystkich elewacjach,
◦ demontaż obróbek blacharskich na elewacjach przewidzianych do docieplenia,
◦ demontaż nagłośnienia, opraw oświetleniowych, okablowania na elewacjach szkoły,
◦ demontaż wszystkich parapetów okiennych,
◦ demontaż okien wskazanych na elewacjach,
◦ rozbiórka murowanych doświetli okiennych w poziomie piwnic w elewacjach przewidzianych do docieplenia,
◦ rozbiórka chodników wykonanych z kostki betonowej oraz skucie opaski betonowej w zakresie umożliwiającym docieplenie ścian piwnicznych,
◦ wykonanie wykopów umożliwiających wykonanie hydroizolacji i docieplenia ścian,
◦ demontaż płyt azbestowych znajdujących się w elewacji północnej przewidzianej do docieplenia,
◦ czyszczenie balustrad – przygotowanie pod malowanie,
◦ czyszczenie murków przed wejściami do budynków, uzupełnienie ubytków - przygotowanie pod malowanie,
◦ wykonanie otworów umożliwiających wdmuchiwanie granulatu w części budynku szkoły przewidzianego do termomodernizacji,
b) prace remontowe:
◦ przygotowanie powierzchni ścian fundamentowych do ułożenia hydroizolacji w częściach elewacji, które podlegają dociepleniu,
◦ wykonanie nowej izolacji pionowej przeciwwilgociowej ścian zewnętrznych stykających się z gruntem do poziomu min 30 cm nad terenem, w części podlegającej termomodernizacji,
◦ ułożenie izolacji termicznej w poziomie piwnic i na kondygnacjach nadziemnych w nowej części szkoły,
◦ ocieplenie stropodachu części budynku szkoły przewidzianego do termomodernizacji
◦ wzmocnienie attyki części budynku szkoły „3B” w miejscach spękań ścian,
◦ montaż okien wskazanych do wymiany,
◦ montaż nowych parapetów we wszystkich oknach we wszystkich częściach szkoły
◦ montaż doświetlaczy okien piwnicznych,
◦ wykonanie opaski obwodowej wokół elewacji, która została docieplona,
◦ remont pozostałych elewacji,
◦ ponowny montaż urządzeń znajdujących się na elewacji/anteny, kamery monitoringu, nagłośnienie, oprawy oświetleniowe/,
◦ malowanie stalowych balustrad,
◦ wymiana wszystkich rynien i rur spustowych na nowe,
◦ ułożenie nowego zadaszenia nad zejściem do piwnicy w elewacji północnej.
2) w budynku Szkoły Podstawowej im. Stanisława Staszica w Osieku nad Notecią:
a) prace rozbiórkowe:
◦ demontaż wszystkich parapetów okiennych,
◦ demontaż okien wskazanych na elewacjach,
b) prace remontowe:
◦ montaż, wskazanych do wymiany, okien w kolorze RAL 9010, z zachowaniem podziału komór zgodnie z istniejącymi, wymienionymi oknami (II piętro od strony ulicy Szkolnej),
◦ montaż nowych parapetów we wszystkich oknach w starej i nowej części budynku z uwzględnieniem grubości ocieplenia ścian.
Dla Szkoły Podstawowej w Osieku nad Notecią zamierzenie budowlane udostępnione w załączonej dokumentacji projektowej stanowi większy zakres niż przewidziane do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu. Zakres prac budowlanych został ograniczony do wymiany stolarki okiennej wraz z robotami towarzyszącymi – nawiewniki, podokienniki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45442100-8 - Roboty malarskie

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261320-3 - Kładzenie rynien

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2099686,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2607600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2099686,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOVA TERM Budownictwo Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642681488

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty branży elektrycznej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2099686,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.