Ogłoszenie z dnia 2023-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
WR/25 - „Dostawa i montaż sprzętu sportowego – rzutowego lekkoatletycznego na potrzeby Drużynowych Mistrzostw Europy w lekkoatletyce 2023 organizowanych na Stadionie Śląskim w Chorzowie”,
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: STADION ŚLĄSKI SPÓŁKĄ Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243373827
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grabowa 1A
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-172
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubli@stadionslaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stadionslaski.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka prawa handlowego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WR/25 - „Dostawa i montaż sprzętu sportowego – rzutowego lekkoatletycznego na potrzeby Drużynowych Mistrzostw Europy w lekkoatletyce 2023 organizowanych na Stadionie Śląskim w Chorzowie”,2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c004e8f-09d2-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00408999
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00256976
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W związku z faktem, iż dnia 07.06.2023r. o godzinie 16:55 do Działu Zamówień wpłynęła karta sprawy na zakup sprzętu sportowego z terminem realizacji 16.06.2023r. Zamawiający nie jest w stanie przeprowadzić niniejszej procedury w oparciu o tryb konkurencyjny. Minimalny termin otwarcia ofert od momentu publikacji wynosi 7 dni od wszczęcia postępowania. Pierwszy możliwy dzień wszczęcia procedury to 09.06.2023 w związku z powyższym data otwarcia ofert przypadałaby na dzień 19.06.2023 . Ponadto Wykonawcy na złożenie środka ochrony prawnej mają 5 dni od powzięcia wiadomości o czynności Zamawiającego (5 dni od wyboru najkorzystniejszej oferty). Kolejnym aspektem jest fakt, iż zgodnie z przepisami Pzp Zamawiający jest zobowiązany do odpowiedzi na ewentualne pytania Wykonawców na 2 dni przed terminem otwarcia ofert. Jedynym trybem w którym można zawrzeć umowę jest tryb zamówienia z wolnej ręki w oparciu o art. 305 ust. 1 w związku z 214 ust. 1 pkt 5 Pzp, aby zapewnić dostawę do 16.06.2023r.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/25/WR/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa i montaż sprzętu sportowego – rzutowego lekkoatletycznego na potrzeby Drużynowych Mistrzostw Europy w lekkoatletyce 2023 organizowanych na Stadionie Śląskim w Chorzowie”, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, będącym załącznikiem nr 1 do niniejszego Zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37415000-0 - Sprzęt lekkoatletyczny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240535,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240535,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240535,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polanik Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712875632
7.3.3) Ulica: Życzliwa 11
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLANIK SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
POLANIK SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240535,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-16INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Przeprowadzenie obowiązkowych szkoleń lekarzy i lekarzy dentystów w ramach stażu podyplomowego
- Zakup 4 sztuk kamizelek kuloodpornych dla potrzeb Państwowej Straży Łowieckiej w Katowicach oraz 8 sztuk kamizelek taktycznych wraz z wkładami balistycznymi klasy odporności III+ - II postępowanie.
- Dostawa sprzętu sieciowego wraz z usługami pomocniczymi w postaci instalacji, konfiguracji i uruchomienia w ramach działania "Modernizacja infrastruktury AWF Katowice"
- Sukcesywny zakup i dostawa odzieży roboczej - postępowanie 2
- Budowa ciągu pieszo - rowerowego łączącego ul. Brynowską z ul. Parkową w Katowicach
- BO - L2/05/XI - Plac zabaw dla Miejskiego Przedszkola nr 12 w Katowicach w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 7
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.