eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska Wola"Usługa odbioru, wywozu i utylizacji odpadów (medycznych) wytwarzanych w Zduńskowolskim Szpitalu Powiatowym Sp. z o.o."



Ogłoszenie z dnia 2023-09-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Usługa odbioru, wywozu i utylizacji odpadów (medycznych) wytwarzanych w Zduńskowolskim Szpitalu Powiatowym Sp. z o.o."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zduńskowolski Szpital Powiatowy Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000312515

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Królewska 29

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438244182

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szpital-zdwola.info

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zdwola.info

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.szpital-zdwola.info

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Usługa odbioru, wywozu i utylizacji odpadów (medycznych) wytwarzanych w Zduńskowolskim Szpitalu Powiatowym Sp. z o.o."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b15f893-2c76-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00409024

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00329045

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSP.ZP.261.45.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 237900,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów medycznych o kodach:
1) 18 01 01 - narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki (z wyłączeniem 18 01 03);
2) 18 01 02 - części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03);
3) 18 01 03 - inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt, z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82;
4) 18 01 09 - leki inne niż wymienione w 18 01 08;
5) 15 01 10 - opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych, pochodzących z działalności służb medycznych oraz związanych z nimi badań, wytworzonych przez Zduńskowolski Szpital Powiatowy Sp. z o.o. w Zduńskiej Woli ul. Królewska 29
2. W zakres usługi będącej przedmiotem niniejszego postepowania wchodzą w szczególności:
1) załadunek odpadów z miejsca ich składowania na terenie siedziby Zamawiającego;
2) transport odpadów pojazdem specjalnym, spełniającym wymogi do przewozu materiałów niebezpiecznych;
3) utylizacja (unieszkodliwianie) odpadów niebezpiecznych w miejscu wskazanym przez Wykonawcę z zachowaniem wymagań ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022, poz. 699 ze zm.) oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1973 z późn. zm.).
4) wystawianie każdorazowo przy odbiorze odpadów medycznych "Karty przekazania odpadów" - zgodnie z obowiązującymi przepisami. Odpady odbierane będą jeden raz w tygodniu w dzień roboczy w godzinach 8.00 - 15.00, po uprzednim ustaleniu terminu.
3. Zamawiający wymaga aby usługa realizowana była w sposób nieuciążliwy dla środowiska, tj. spalarnia w której unieszkodliwiane będą odpady objęte przedmiotem zamówienia spełniała wymogi określone dla norm PN-EN ISO 9001, PN-EN ISO 14001, ISO 45001.
4. Odpady odbierane będą jeden raz w tygodniu w dzień roboczy w godzinach 8.00 - 15.00, po uprzednim ustaleniu terminu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90524200-8 - Usługi usuwania odpadów szpitalnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233604,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233604,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233604,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): "ECO - ABC" Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ECO CLEAN ENERGY S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON:012124833

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 7

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233604,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-08-28 do 2024-08-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.