Ogłoszenie z dnia 2023-09-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00351125/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi powiatowej nr 3029D na odcinku granica powiatu – Przedborowa, km 0+734 - 1+910, długość 1176 m
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Ząbkowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890723841
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Daleka 19
1.5.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 8151657
1.5.8.) Numer faksu: 748153541
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp-zabkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ww.zdp-zabkowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-10475695-3825-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi powiatowej nr 3029D na odcinku granica powiatu – Przedborowa, km 0+734 - 1+910, długość 1176 m2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10475695-3825-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00409039
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00083690/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remont drogi powiatowej nr 3029D na odcinku granica powiatu – Przedborowa, km 0+734 - 1+910, długość 1176 m
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00351125
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.251.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 936374,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest remont odcinka drogi powiatowej na którą Inwestor posiada zaświadczenie o braku sprzeciwu nr WB.6743.44.2023.JM z dnia 07.02.2023r. Roboty drogowe zaplanowane na drodze 3029 D funkcjonalnie są ze sobą związane i obejmują przede wszystkim:
- mechaniczną ścinkę poboczy o grubości warstwy ścinanej 10 cm, na odkład obustronniena całej długości remontowanego odcinka;
- miejscowy remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltowa;
- wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16 W, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm;
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 S, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm wraz ze zjazdami;
- wykonanie umocnienia pobocza z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 12 cm obustronnie na całej długości remontowanego odcinka;
- karczowanie krzaków i podszycia obustronnie na całej długości remontowanego odcinka wraz z wywozem pozostałości po karczunku;
- oczyszczenie rowów z namułu z profilowaniem dna i skarp, grubość namułu 20 cm. obustronnie na całej długości remontowanego odcinka.
Technologia wykonania robót oraz wymagania i warunki wykonania oraz odbioru robót zgodnie
z obowiązującymi w tym zakresie przepisami zawartymi w ogólnych i szczegółowych Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót – załącznik nr 4.
1. Wymagana gwarancja na wykonane roboty 36 miesięcy od daty odbioru końcowego.
2. Wymagania w stosunku do Wykonawcy zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy stanowiąc załącznik nr 1 do SWZ.
3. Zamawiający wymaga, by prace były wykonane w terminie do 30 listopada 2023r.
4. Wykonawca na własny koszt i własnym staraniem wykona oraz uzyska zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych.
5. Wykonawca pokryje wszelkie koszty wdrożenia projektu organizacji robót na czas wykonywania zadania.
6. Uwaga: Wykonawca na własny koszt, w porozumieniu z Zarządem Dróg Powiatowych w Dzierżoniowie, zapewni odtworzenie punktu referencyjnego umieszczonego w osi jezdni na granicy powiatu ząbkowickiego i dzierżoniowskiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1051484,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1188234,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1051484,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS POLSKA Sp.zo.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 786 139 58 83
7.3.3) Ulica: ul.Nowa 49
7.3.4) Miejscowość: Palędzie
7.3.5) Kod pocztowy: 62-070
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1051484,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie parku kieszonkowego
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
- Konserwacja elewacji i dachów oraz remont balkonów i tarasów wraz z wykonaniem izolacji w zabudowie mieszkaniowej przy ul. Puckiej w Szczecinie: etap I - ul. Pucka 3-4b
- Poprawa dostępności budynków użyteczności publicznej w Gminie Brzyska - IV postępowanie.
- Budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Kłomnice ul. Janaszowska
- Budowa hali sportowej wraz z łącznikiem i infrastrukturą techniczną przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Stegnie działka nr 199/31, 891/1 - etap 3
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.