Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00295855/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-22
- 2024/BZP 00308862/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-30
- 2024/BZP 00315547/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-08
- 2024/BZP 00321219/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy środków do utrzymania czystości i higieny na potrzeby Akademii Pożarniczej w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Pożarnicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000173410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 52/54
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-629
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@apoz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.apoz.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.apoz.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy środków do utrzymania czystości i higieny na potrzeby Akademii Pożarniczej w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7de2e5b3-009a-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409045
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00295855
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/5/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa środków utrzymania czystości i higieny” na potrzeby Zamawiającego, zwanymi dalej także „produktami”. Dokładny opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SWZ- OPZ. Zamawiający wymaga aby oferowane produkty posiadały wymagane przepisami prawa atesty i do-puszczenia potwierdzające w szczególności możliwości użytkowania oferowanych produktów na te-renie RP, brak negatywnego wpływu na zdrowie człowieka jak i na środowisko.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33761000-2 - Papier toaletowy
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
33711900-6 - Mydło
39224340-3 - Kosze
39224310-4 - Szczotki toaletowe
39525100-9 - Ściereczki do kurzu
39820000-6 - Środki organiczne powierzchniowo czynne
39830000-9 - Środki czyszczące
39831000-6 - Preparaty piorące
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
39831240-0 - Preparaty czyszczące
39831250-3 - Roztwory myjące
39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39831700-3 - Automatyczne dozowniki mydła
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
39713431-3 - Akcesoria do odkurzaczy
19640000-4 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213435,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213435,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213435,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGNUS24 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1133005385
7.3.3) Ulica: Białostocka 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-741
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Dostawa papieru toaletowego oraz ręczników papierowych.
Agnus Cleaning A Szustak Sp. K
ul. Białostocka 9
03-741 Warszawa
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213435,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ZP/CZD/036/25 Dostawa preparatów do żywienia niemowląt zawierających hydrolizat białka kazeiny
- ZP/CZD/040/25 DOSTAWA PRODUKTU LECZNICZEGO ORAZ SUROWCÓW FARMACEUTYCZNYCH stosowanych w ramach niekomercyjnego badania klinicznego ViRap - 3 pakiety
- Zakup nowego w pełni zautomatyzowanego analizatora do badań immunohematologicznych wraz z obsługą serwisową podczas trwania gwarancji
- Dostawa projektora do sali audytoryjnej w Centrum Nauki Kopernik
- Dostawy kaset/testów dedykowanych do przenośnych urządzeń do detekcji narkotyków w ślinie
- "Naprawa i konserwacja punktów kamerowych miejskiego systemu monitoringu Zakładu Obsługi Systemu Monitoringu m.st. Warszawy z podziałem na dwa zadania"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych na potrzeby Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- "Dostawa środków gospodarczych i czystości oraz sprzętu do sprzątania na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
- Dostawy środków czystości
- Dostawy ręczników papierowych, papieru toaletowego, worków na odpady ujęte w pięciu zadaniach
- Dostawa preparatów do dezynfekcji
- "Dostawa środków czystości, higieny i artykułów chemicznych dla Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.