Ogłoszenie z dnia 2022-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00409136/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegające na remoncie budynku biurowego z zapleczem socjalnym polegającym na dociepleniu dachu, remoncie pomieszczeń i wymianie ogrzewania w ZDOO w Głodowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych Stacja Doświadczalna Oceny Odmian w Chrząstowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 30163140800022
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chrząstowo 8
1.5.2.) Miejscowość: Chrząstowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.iciek@chrzastowo.coboru.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: chrzastowo.coboru.gov.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badanie i i rejestracja odmian roślin
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane polegające na remoncie budynku biurowego z zapleczem socjalnym polegającym na dociepleniu dachu, remoncie pomieszczeń i wymianie ogrzewania w ZDOO w Głodowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75aaac6d-2ab5-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00409052
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00043022/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Remont budynku administracyjnego z zapleczem socjalnym w ZDOO w Głodowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa faktyczna zastosowania trybu z wolnej ręki: zgodnie z art. 305 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym (art. 275 pkt. 1) do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 02.09.2022 r. do godz. 09:00 do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta nie podlegająca odrzuceniu (nie złożono żadnej oferty), a pierwotne warunki udzielenia zamówienia nie zostały zmienione w istotny sposób. Nr sprawy 10/ZP-S/2022. Data publikacji ogłoszenia o zamówieniu w UZP: 12.08.2022 r.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-4c57c9a8-1a2f-11ed-b950-8227d40187e8
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 13/ZP-S/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych budynku biurowego z zapleczem socjalnym o numerze inwentarzowym 023-001-003 Zakładu Doświadczalnego Oceny Odmian w Głodowie. Zakłada się wykonanie robót budowlanych remontowo-modernizacyjnych oraz wymianę wewnętrznych instalacji elektrycznej, wodociągowej, kanalizacji sanitarnej oraz wymianę kotła c.o. na pompę ciepła
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane Mariusz Smolarski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362657202
7.3.4) Miejscowość: Lipno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Budowlane Mariusz Smolarski
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Budowlane Mariusz Smolarski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35141100 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Boguchwale
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Dworcowej 12 we Wrocławiu
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stanisława Małachowskiego 16 we Wrocławiu
- Remont budynku komunalnego przy ul. Papieża Jana Pawła II 11 w Kamiennej Górze
- Modernizacja dźwigu w paw. B-4 na terenie AGH w Krakowie - DE-dzp.272-709/24
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.