eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁomżaDostawę tonerów, tuszy, bębnów światłoczułych i części do urządzeń biurowych eksploatowanych w Podlaskim Oddziale Regionalnym ARiMR



Ogłoszenie z dnia 2022-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawę tonerów, tuszy, bębnów światłoczułych i części do urządzeń biurowych eksploatowanych w Podlaskim Oddziale Regionalnym ARiMR

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ARiMR Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Podlaski Oddział Regionalny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010613083

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Łomża

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48862156311

1.5.8.) Numer faksu: +48862164513

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: podlaski@arimr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/arimr

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wspieranie rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich w roli akredytowanej agencji płatniczej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawę tonerów, tuszy, bębnów światłoczułych i części do urządzeń biurowych eksploatowanych w Podlaskim Oddziale Regionalnym ARiMR

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49143369-3f1f-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00409062

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00370287/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BOR10.2619.2.2022.AK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 404461,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów, tuszy, bębnów światłoczułych i części do urządzeń biurowych eksploatowanych w Podlaskim Oddziale Regionalnym, przedstawionych w poniższej tabeli:
Część I – Tonery, tusze, bębny światłoczułe
L.p. Producent urządzenia Model urządzenia Minimalna wydajność tonera, tuszu, bębna światłoczułego (liczba kopii) Oznaczenie tonera, tuszu, bębna światłoczułego
przez producenta* Jednostka miary Ilość
1. Lexmark MX611 20000 według ISO/ICE 19752 602XE / 60F2X0E szt. 80
2. Lexmark X654/T654 36000 według ISO/ICE 19752 T654X31E / T654X11E szt. 230
3. Samsung ML-3710DN 10000 stron wg danych producenta MLT-D205E/ MLT-D205L szt. 44
4. Lexmark MS811 45000 według ISO/ICE 19752 522XE / 52D20X00 szt. 90
5. Lexmark MX611 Bęben światłoczuły 60K 50F0Z00 szt. 25
6. Lexmark MX711/MS811 Bęben światłoczuły 100K 520Z / 52D0Z00 szt. 40
7. HP OfficeJet 202 600 według normy ISO/IEC 24711 C2P10A HP651 szt. 15
8. HP H470wbt 260 według normy ISO/IEC 24711 HP343 szt. 15
9. HP H470wbt 400 według normy ISO/IEC 24711 HP337 szt. 30
10. HP 200 165 według normy ISO/IEC 24711 62 / C2P06AE Kolor szt. 16
11. HP 200 600 według normy ISO/IEC 24711 62 XL / C2P05AE Czarny szt. 24
Część II – Części
L.p. Producent urządzenia Model urządzenia Opis Oznaczenie części przez producenta* Jednostka miary Ilość
1. Kyocera 4501i Maintenance MK-6315 szt. 1
2. Lexmark X654/T654 Rolka transferowa 40X1886 szt. 10
3. Lexmark X654/T654 Osłona fusera T654 / X654 40X4417 szt. 5
4. Lexmark MX711 Maintenance 40X8421 szt. 9
5. Lexmark MX611 Maintenance 40X9138 szt. 3
* – lub równoważne, w sytuacji, gdy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 - 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a wskazane powyżej odniesienia należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”

2. Obowiązkiem Wykonawcy będzie również odbiór pustych pojemników po tonerach, tuszach i bębnach światłoczułych dwa razy w roku przez okres 36 miesięcy od dnia dostarczenia tonerów, tuszy i bębnów światłoczułych. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru pustych tonerów, tuszy i bębnów światłoczułych w ciągu 14 dni od dnia pisemnego wezwania Zamawiającego. Odbiór pustych pojemników po tonerach, tuszach i bębnach światłoczułych nastąpi na podstawie Karty przekazania odpadów wystawionej przez Zamawiającego w dniu odbioru. Wykonawca musi posiadać wpis do Bazy Danych Odpadowych umożliwiający realizację przedmiotu zamówienia w tym zakresie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30125120-8 - Toner do fotokopiarek

30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych

22600000-6 - Tusz

30124000-4 - Części i akcesoria do maszyn biurowych

30124100-5 - Fusery

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399817,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399817,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399817,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Sebastian Kwiatkowski RENOPOL SC Sebastian Kwiatkowski (013180800)

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Magda Kwiatkowska RENOPOL SC Magda Kwiatkowska (146724970)

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 017208233

7.3.3) Ulica: Spacerowa 3

7.3.4) Miejscowość: Radonie

7.3.5) Kod pocztowy: 05-825

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Suntar Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Boy Żeleńskiego 5B, 33-100 Tarnów – w zakresie odbioru pustych pojemników po tonerach, tuszach i bębnach światłoczułych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399817,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.