Ogłoszenie z dnia 2023-09-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00339289/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-03
- 2023/BZP 00353962/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń w budynku nr 4 oraz remont lukarn, zalanych pomieszczeń oraz dostosowanie pomieszczeń do Punktu Ewidencyjnego w budynku nr 6 w kompleksie 2245 w Głogowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 43 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021509084
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Saperska 2
1.5.2.) Miejscowość: Świętoszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-726
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 43wog.szp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://43wog.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/43wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń w budynku nr 4 oraz remont lukarn, zalanych pomieszczeń oraz dostosowanie pomieszczeń do Punktu Ewidencyjnego w budynku nr 6 w kompleksie 2245 w Głogowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8cfda15-31ed-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00409074
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00153490/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.24 Remont pomieszczeń bud.nr4 k.2245, remont lukarn bud.nr 6m. Głogów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00339289
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 64/26/PN/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Zakres robót i usług do realizacji:1. Przełożenie pokrycia z układanej pojedynczo na sucho dachówki ceramicznej karpiówki,
2. Rozebranie obróbek murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku,
3. Rozebranie pokrycia z blachy nie nadających się do użytku - powierzchnia wykonywanych robót do 25 m2,
4. Rozebranie poszycia dachu z płyt OSB,
5. Rozebranie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z wełny mineralnej poziome z płyt układanych na sucho - jedna warstwa,
6. Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej poziome z płyt układanych na sucho - jedna warstwa,
7. Wykonanie profilowania spadków zadaszeń nad lukarnami. Krokiewki - przekrój poprzeczny drewna do 180 cm2 z tarcicy
nasyconej,
8. Deskowanie połaci dachowych z płyt OSB gr. 25 mm,
9. Pokrycie dachów membraną PCV na podłożu drewnianym jednowarstwowo,
10. Obróbki przy szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm - z blachy stalowej gr.0,70 mm
z powłoką PVC,
11. Przygotowanie podłoża pod ocieplenie metodą lekką-mokrą - oczyszczenie mechaniczne i zmycie,
12. Przygotowanie podłoża pod ocieplenie metodą lekką-mokrą - gruntowanie preparatem wzmacniającym,
13. Uszczelnienie zaprawą styków pokrycia z dachówki z murami,
14. Wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa o fakturze strukturalnej CERESIT CT 69 grubości ok. 2.0 mm z gotowej
mieszanki żywiczno-mineralnej wyk. ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu na ścianach płaskich i powierzchniach
poziomych,
15. Malowanie klatek schodowych po remoncie lukarn,
16. Wymiana drzwi na drzwi antywłamaniowe szt. 1,
17. Montaż osprzętu antywłamaniowego/klamki, folia/.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 36897,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakres przewidzianych do wykonania prac wchodzi :1) Zabezpieczenie podłóg.
2) Zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach.
3) Częściowe skucie tynków i demontaż obróbek okiennych.
4) Odgrzybienie pomieszczeń środkami grzybobójczymi.
5) Wykonanie tynków gipsowych po skuciu starych.
6) Wykonanie gładzi gipsowych dwuwarstwowych.
7) Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian
i sufitów.
8) Mechaniczne czyszczenie zacieków i zabrudzeń z wykładziny podłogowej TARKET.
9) Montaż ekranów zagrzejnikowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 35369,83 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72460,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72460,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prywatne Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe MAT-BUD Mateusz Śmigiel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9231164953
7.3.4) Miejscowość: Konotop
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRYWATNE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE "MAT-BUD" MATEUSZ ŚMIGIEL
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75460,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROB – BUD Robert Kaczmarzyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8821860647
7.3.4) Miejscowość: Bielawa
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI ŚWIĘTOSZÓW
- Remont części budynku nr 45 w kompleksie 3008 w Bolesławcu na potrzeby magazynu żywnościowego wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej.
- Przeprowadzenie legalizacji sprzętu stacji paliw na potrzeby 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
- Remont dachu zielonego w budynku 35 w kompleksie 7786 w Świętoszowie
więcej: przetargi ŚWIĘTOSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Rozwój turystyki nad Jeziorem Miejskim w Ostrowie Lubelskim
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- "Budowa windy w budynku B1 w celu dostosowania dla osób niepełnosprawnych"
- ,,Modernizacja poszycia dachowego wraz z pracami naprawczymi elewacji budynku gminnego w Przysieczynie, Gmina Wągrowiec"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.