eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy"Dowóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej zamieszkałej w Tychach do wskazanych placówek oświatowych i z powrotem wraz z opieką, we wszystkie dni nauki obowiązujące w roku szkolnym 2023/2024".



Ogłoszenie z dnia 2023-09-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej zamieszkałej w Tychach
do wskazanych placówek oświatowych i z powrotem wraz z opieką,
we wszystkie dni nauki obowiązujące w roku szkolnym 2023/2024”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE CENTRUM OŚWIATY W TYCHACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365004185

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Marszałka Piłsudskiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 032 323 24 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mco@mco.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mcotychy.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c78fa42b-3da2-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dowóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej zamieszkałej w Tychach
do wskazanych placówek oświatowych i z powrotem wraz z opieką,
we wszystkie dni nauki obowiązujące w roku szkolnym 2023/2024”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c78fa42b-3da2-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00409335

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00013302/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 „Dowóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej zamieszkałej w Tychach do wskazanych placówek oświatowych i z powrotem wraz z opieką, we wszystkie dni nauki obowiązujące w roku szkolnym 2023/2024” II post.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00358002

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MCO-SZP.261.21.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej zamieszkałej na terenie Miasta Tychy, do wskazanych placówek oświatowych i z powrotem,
wraz z zapewnieniem im opieki w czasie dowożenia we wszystkie dni nauki obowiązujące w roku szkolnym 2023/2024. Zamówienie będzie zrealizowane w terminie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 04 września 2023 r. do 21 czerwca 2024 r. tj. 202 dni, na trasie Tychy – Mikołów / Mikołów – Tychy.
Placówka :
Zespół Szkół nr 2 Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej w Mikołowie
ul. Pokoju 4A, 43-190 Mikołów
tel: 32 219 80 61
e-mail: sekretariat@zs2s-mikolow.pl
Przewidywana liczba dowożonych dzieci:3
Informacje dodatkowe dziecko poruszające się samodzielnie



Wymagana liczba pojazdów: 1 pojazd, który musi pomieścić zakładaną maksymalna liczbę przewożonych dzieci
w liczbie 3
Wymagana liczba osób Wykonawcy: w pojeździe 1 kierowca oraz 1 opiekun.
2. Wykonawca po podpisaniu umowy i uzyskaniu pisemnego wykazu osób uprawnionych do przewozu,
w terminie 10 dni kalendarzowych od rozpoczęcia wykonywania usługi, przedstawi Zamawiającemu optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dzieci w podróży i jak najkrótsze oczekiwanie
w placówce oświatowej. Wykonawca przedstawi 2 rozkłady jazdy, który będzie uwzględniał dowiezienie
i odwiezienie dzieci. Rozkład jazdy dowozu będzie sporządzony chronologicznie wg kolejności odbioru dzieci
i będzie zawierał dane osobowe, przystanek odbioru z miejsca zamieszkania, godzinę odbioru z miejsca zamieszkania, godzinę dowozu do placówki, nazwę placówki oświatowej. Rozkład jazdy odwozu będzie sporządzony chronologicznie wg kolejności odbioru dzieci i będzie zawierał dane osobowe, nazwę placówki, godzinę odebrania z placówki, godzinę dowozu do miejsca zamieszkania, przystanek dowozu. Kolejność odbioru
i przewozu dzieci podczas wykonywania zamówienia może ulec zmianie tylko w przypadku zdarzeń losowych, zwolnień lekarskich czy wystąpienia w danej placówce dni wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych. Zamawiający dopuszcza dziesięciominutowe odstępstwo od przedstawionych
w rozkładzie jazdy czasów odbioru i przewozu dzieci. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia stosownych wyjaśnień w sprawie rozkładu jazdy. Ustalony rozkład jazdy podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Wszelkie zmiany rozkładu jazdy w trakcie realizacji zamówienia wymagają zgody Zamawiającego.
3. Zamawiający może dokonać pisemną decyzją korekty zleconych zadań, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy, zmieniając rozkład jazdy, trasę linii lub zawieszając niektóre kursy.
4. W przypadkach nadzwyczajnych, zaistniałych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego okoliczności,
a spowodowanych zamknięciem ruchu na drodze, wypadkiem drogowym, klęską żywiołową itp., Zamawiający może zmienić trasę lub rozkład jazdy, a Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzenia tych zmian w możliwie najkrótszym czasie.
5. Dzieci powinny być dowiezione do placówki oświatowej w takim czasie, aby mogły o czasie rozpocząć zajęcia
i zabierane zostają, po zakończeniu zajęć szkolnych, przy czym dzieci dowożone razem na danej trasie czekają na siebie w celu umożliwienia wspólnego przewozu. Przewóz dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku każdego tygodnia, w dni nauki szkolnej z wyjątkiem świąt i innych ustawowo wolnych dni od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych.
6. Czas dojazdu dziecka z domu do szkoły lub ze szkoły do domu nie może przekroczyć 60 minut (w jedną stronę).
7. W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do kompleksowej organizacji przewozów, w tym także do skontaktowania się z rodzicami lub opiekunami prawnymi dziecka przed rozpoczęciem przewozu dzieci, w celu uzyskania od nich informacji niezbędnych do prawidłowej i rzetelnej realizacji zadania
oraz przekazania im numeru telefonu umożliwiającego bezproblemowy kontakt z Wykonawcą.
8. Zamawiający zastrzega, że podana ilość dzieci na poszczególnej trasie jest liczbą szacunkową i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. W przypadku zwiększenia liczby przewożonych dzieci Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie, a ponadto:
1) gdy dotychczasowy pojazd nie ma możliwości przewozu większej liczby dzieci Wykonawca zobowiązany
jest zapewnić większy pojazd o parametrach odpowiadających wymogom w ust. 11 i 12,
2) w przypadku gdy nowa osoba porusza się na wózku inwalidzkim, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd wyposażony w specjalistyczny sprzęt tj. podnośnik/najazd lub nisko usytuowane wejście do pojazdu szyny, rampy lub windy, blokady, pasy do mocowania wózków.
Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu.
9. Maksymalna liczba przewożonych dzieci dla trasa Tychy – Mikołów/ Mikołów – Tychy – wynosi: 3
z tym, że Wykonawca nie może przekraczać dopuszczalnych limitów przepisów ruchu drogowego.
W przypadku gdy liczba dzieci przekroczy maksymalną liczbę miejsc w pojazdach, Wykonawca zobowiązany
jest do takiego zaplanowania trasy przejazdu, żeby jednorazowo w pojeździe nie nastąpiło przekroczenie maksymalnej liczby pasażerów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87264 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141804 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87264 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mglobal Marcin Modzelewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471932272

7.3.3) Ulica: Podgórska 145

7.3.4) Miejscowość: Jaworze

7.3.5) Kod pocztowy: 43-384

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87264 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.