eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWymiana opraw oświetlenia placu manewrowego, wymiana oświetlenia zielonej doliny oraz wymiana i rozbudowa baterii kondensatorów w ramach zad.inw."Modernizacja pomieszczeń w obiekcie MCK w Katowicach"



Ogłoszenie z dnia 2023-09-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiana opraw oświetlenia placu manewrowego, wymiana oświetlenia zielonej doliny oraz wymiana i rozbudowa baterii kondensatorów w ramach zad.inw.„Modernizacja pomieszczeń w obiekcie MCK w Katowicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Inwestycje S.A. działające w imieniu i na rzecz Miasta Katowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240612757

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Porcelanowa 21

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-246

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniainwestycje@kisa.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowickieinwestycje.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana opraw oświetlenia placu manewrowego, wymiana oświetlenia zielonej doliny oraz wymiana i rozbudowa baterii kondensatorów w ramach zad.inw.„Modernizacja pomieszczeń w obiekcie MCK w Katowicach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9779e6f0-e01f-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00409439

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028599/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Wymiana opraw oświetlenia placu manewrowego, wymiana oświetlenia zielonej doliny oraz wymiana i rozbudowa baterii kondensatorów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00197595

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KISA/DZP/TP/21/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 636693,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana opraw oświetleniowych gruntowych oraz opraw oświetleniowych na słupach i masztach przy MCK na terenie zielonej doliny, placu manewrowego, parkingu VIP oraz przed MCK w ciągu ul. Olimpijskiej. Po wykonaniu robót związanych z wymianą opraw oświetleniowych należy wymienić i rozbudować baterie kondensatorów.

Zakres obejmuje:
- wykonanie wizji lokalnej celem prawidłowego przygotowania robót ,
- obsługa logistyczna inwestycji dostawa głównych i pomocniczych materiałów,
- uzgodnienie i zaakceptowanie harmonogramu robót z użytkownikiem obiektu tj. PTWP Event Center Sp. z o.o.,
- zabezpieczenie sprzętu potrzebnego do wymiany opraw tj. rusztowań, podnośników, zwyżek,
- przestrzegania i stosowania przepisów BHP,
- wykonanie niezbędnych prac kontrolno – pomiarowych istniejących kabli zasilających,
- opracowanie protokołów z w/w prac pomiarowych,
- opracowanie dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach dla wersji papierowej i trzech egzemplarzy na nośniku elektronicznym np. pendrive

Szczegółowy zakres prac określa:
- Specyfikacja Techniczna (Załącznik nr 6)
- projektowane postanowienia umowne (Załącznik Nr 7)

Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady - Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości wynosił 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady był równy okresowi gwarancji jakości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

31711154-0 - Baterie kondensatorów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 647449,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 847470 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 647449,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Techniczno-Handlowe Technolight Tomasz Matkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5731603922

7.3.3) Ulica: ul. Czarnieckiego 32

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-218

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 647449,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 99 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie jest udzielane w imieniu i na rzecz Miasta Katowice (adres: ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice) przez Katowickie Inwestycje S.A.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.