Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00319721/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja obiektów kultury olenderskiej (meble, sprzęty, instrumenty muzyczne)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Mazowieckie w Płocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000285758
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tumska 8
1.5.2.) Miejscowość: Płock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@muzeumplock.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumplock.bip.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-66852544-0ec6-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Upowszechnianie kultury, sztuki i edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja obiektów kultury olenderskiej (meble, sprzęty, instrumenty muzyczne)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66852544-0ec6-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409491
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00174679/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Konserwacja obiektów kultury olenderskiej (meble, sprzęty, instrumenty muzyczne)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00319721
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271/3/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 164865,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja obiektów kultury olenderskiej (meble, sprzęty, instrumenty muzyczne) z podziałem zamówienia na pięć części, tj.:- część 1 – fotografie
2. Kody CPV:
92521220-7 – Usługi ochrony eksponatów
92522100-7 – Usługi ochrony obiektów historycznych
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1, 2, 3, 4 i 5 zawiera Dział II.
4. Projektowane postanowienia umowy zawiera Dział III.
UWAGA:
Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem zamówienia i przygotowaniem oferty Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu obligatoryjnej wizji lokalnej przez wszystkich Wykonawców zainteresowanych uzyskaniem niniejszego zamówienia.
Wizja odbędzie się w dniach:
15.05.2024r. od godz. 10.00 do godz. 13.00
16.05.2024r. od godz. 10.00 do godz. 13.00
Koszty związane z przeprowadzeniem wizji ponosi Wykonawca biorący udział w postepowaniu.
Zgłoszenie udziału w wizji lokalnej Wykonawcy mogą składać do dnia 14.05.2024r. do godz. 15.00 poprzez wysyłanie wiadomości na adres: m.lica-kaczan@muzeumplock.eu
Odbycie wizji lokalnej zostanie potwierdzone przez Zamawiającego protokołem, podpisanym przez Wykonawcę i Zamawiającego. W przypadku uczestniczenia w wizji Osoby uczestniczące w wizji zobowiązane są przedstawić Zamawiającemu stosowne pełnomocnictwo do jej odbycia, o ile ich umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych.
W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który nie odbył wizji lokalnej, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) ustawy Pzp.
Zadanie dofinansowane jest z budżetu Samorządu Województwa Mazowieckiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92521220-7 - Usługi ochrony eksponatów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych
4.5.5.) Wartość części: 13040,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja obiektów kultury olenderskiej (meble, sprzęty, instrumenty muzyczne) z podziałem zamówienia na pięć części, tj.:- część 2 – muzyczne instrumenty dęte
2. Kody CPV:
92521220-7 – Usługi ochrony eksponatów
92522100-7 – Usługi ochrony obiektów historycznych
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1, 2, 3, 4 i 5 zawiera Dział II.
4. Projektowane postanowienia umowy zawiera Dział III.
UWAGA:
Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem zamówienia i przygotowaniem oferty Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu obligatoryjnej wizji lokalnej przez wszystkich Wykonawców zainteresowanych uzyskaniem niniejszego zamówienia.
Wizja odbędzie się w dniach:
15.05.2024r. od godz. 10.00 do godz. 13.00
16.05.2024r. od godz. 10.00 do godz. 13.00
Koszty związane z przeprowadzeniem wizji ponosi Wykonawca biorący udział w postepowaniu.
Zgłoszenie udziału w wizji lokalnej Wykonawcy mogą składać do dnia 14.05.2024r. do godz. 15.00 poprzez wysyłanie wiadomości na adres: m.lica-kaczan@muzeumplock.eu
Odbycie wizji lokalnej zostanie potwierdzone przez Zamawiającego protokołem, podpisanym przez Wykonawcę i Zamawiającego. W przypadku uczestniczenia w wizji Osoby uczestniczące w wizji zobowiązane są przedstawić Zamawiającemu stosowne pełnomocnictwo do jej odbycia, o ile ich umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych.
W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który nie odbył wizji lokalnej, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) ustawy Pzp.
Zadanie dofinansowane jest z budżetu Samorządu Województwa Mazowieckiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92521220-7 - Usługi ochrony eksponatów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych
4.5.5.) Wartość części: 22900,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja obiektów kultury olenderskiej (meble, sprzęty, instrumenty muzyczne) z podziałem zamówienia na pięć części, tj.:- część 3 – sprzęty gospodarstwa domowego
2. Kody CPV:
92521220-7 – Usługi ochrony eksponatów
92522100-7 – Usługi ochrony obiektów historycznych
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1, 2, 3, 4 i 5 zawiera Dział II.
4. Projektowane postanowienia umowy zawiera Dział III.
UWAGA:
Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem zamówienia i przygotowaniem oferty Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu obligatoryjnej wizji lokalnej przez wszystkich Wykonawców zainteresowanych uzyskaniem niniejszego zamówienia.
Wizja odbędzie się w dniach:
15.05.2024r. od godz. 10.00 do godz. 13.00
16.05.2024r. od godz. 10.00 do godz. 13.00
Koszty związane z przeprowadzeniem wizji ponosi Wykonawca biorący udział w postepowaniu.
Zgłoszenie udziału w wizji lokalnej Wykonawcy mogą składać do dnia 14.05.2024r. do godz. 15.00 poprzez wysyłanie wiadomości na adres: m.lica-kaczan@muzeumplock.eu
Odbycie wizji lokalnej zostanie potwierdzone przez Zamawiającego protokołem, podpisanym przez Wykonawcę i Zamawiającego. W przypadku uczestniczenia w wizji Osoby uczestniczące w wizji zobowiązane są przedstawić Zamawiającemu stosowne pełnomocnictwo do jej odbycia, o ile ich umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych.
W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który nie odbył wizji lokalnej, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) ustawy Pzp.
Zadanie dofinansowane jest z budżetu Samorządu Województwa Mazowieckiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92521220-7 - Usługi ochrony eksponatów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych
4.5.5.) Wartość części: 63125,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja obiektów kultury olenderskiej (meble, sprzęty, instrumenty muzyczne) z podziałem zamówienia na pięć części, tj.:- część 4 – meble i inne elementy wyposażenia wnętrz
2. Kody CPV:
92521220-7 – Usługi ochrony eksponatów
92522100-7 – Usługi ochrony obiektów historycznych
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1, 2, 3, 4 i 5 zawiera Dział II.
4. Projektowane postanowienia umowy zawiera Dział III.
UWAGA:
Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem zamówienia i przygotowaniem oferty Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu obligatoryjnej wizji lokalnej przez wszystkich Wykonawców zainteresowanych uzyskaniem niniejszego zamówienia.
Wizja odbędzie się w dniach:
15.05.2024r. od godz. 10.00 do godz. 13.00
16.05.2024r. od godz. 10.00 do godz. 13.00
Koszty związane z przeprowadzeniem wizji ponosi Wykonawca biorący udział w postepowaniu.
Zgłoszenie udziału w wizji lokalnej Wykonawcy mogą składać do dnia 14.05.2024r. do godz. 15.00 poprzez wysyłanie wiadomości na adres: m.lica-kaczan@muzeumplock.eu
Odbycie wizji lokalnej zostanie potwierdzone przez Zamawiającego protokołem, podpisanym przez Wykonawcę i Zamawiającego. W przypadku uczestniczenia w wizji Osoby uczestniczące w wizji zobowiązane są przedstawić Zamawiającemu stosowne pełnomocnictwo do jej odbycia, o ile ich umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych.
W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który nie odbył wizji lokalnej, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) ustawy Pzp.
Zadanie dofinansowane jest z budżetu Samorządu Województwa Mazowieckiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92521220-7 - Usługi ochrony eksponatów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych
4.5.5.) Wartość części: 17300,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja obiektów kultury olenderskiej (meble, sprzęty, instrumenty muzyczne) z podziałem zamówienia na pięć części, tj.:- część 5 – pojazdy, warsztaty, inne urządzenia i narzędzia
2. Kody CPV:
92521220-7 – Usługi ochrony eksponatów
92522100-7 – Usługi ochrony obiektów historycznych
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1, 2, 3, 4 i 5 zawiera Dział II.
4. Projektowane postanowienia umowy zawiera Dział III.
UWAGA:
Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem zamówienia i przygotowaniem oferty Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu obligatoryjnej wizji lokalnej przez wszystkich Wykonawców zainteresowanych uzyskaniem niniejszego zamówienia.
Wizja odbędzie się w dniach:
15.05.2024r. od godz. 10.00 do godz. 13.00
16.05.2024r. od godz. 10.00 do godz. 13.00
Koszty związane z przeprowadzeniem wizji ponosi Wykonawca biorący udział w postepowaniu.
Zgłoszenie udziału w wizji lokalnej Wykonawcy mogą składać do dnia 14.05.2024r. do godz. 15.00 poprzez wysyłanie wiadomości na adres: m.lica-kaczan@muzeumplock.eu
Odbycie wizji lokalnej zostanie potwierdzone przez Zamawiającego protokołem, podpisanym przez Wykonawcę i Zamawiającego. W przypadku uczestniczenia w wizji Osoby uczestniczące w wizji zobowiązane są przedstawić Zamawiającemu stosowne pełnomocnictwo do jej odbycia, o ile ich umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych.
W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który nie odbył wizji lokalnej, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) ustawy Pzp.
Zadanie dofinansowane jest z budżetu Samorządu Województwa Mazowieckiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92521220-7 - Usługi ochrony eksponatów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych
4.5.5.) Wartość części: 48500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający – Muzeum Mazowieckie w Płocku na podstawie art.255 pkt 2 Pzp unieważnił przedmiotowe postępowanie dla części 1.
W postępowaniu dla części 1 złożona została jedna oferta przez Wykonawcę:
Zakład Stolarski Export-Import wyrobów z drewna Bolesław Pasternak, Baruchowo 140,
87-821 Baruchowo.
Zamawiający zgodnie z ROZDZIAŁEM VI - WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU SWZ w ust. 1 pkt 4) a) tiret pierwszy i 4) b) tiret pierwszy określił warunki udziału w postępowaniu dla części 1.
Warunkami udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej było wykazanie przez Wykonawcę, że:
a) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie):
- dla Części 1: co najmniej 1 usługę konserwacji muzealiów etnograficznych lub obiektów wpisanych do rejestru zabytków - fotografii o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto w ramach jednego zamówienia,
b) skieruje do realizacji zamówienia osoby dysponujące następującymi kwalifikacjami zawodowymi:
- dla Części 1 – co najmniej 1 osobę posiadającą wykształcenie wyższe na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki w specjalności upoważniającej do konserwacji fotografii.
Wykonawca na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 274 ust. 1 Pzp o złożenie aktualnych na dzień składania podmiotowych środków dowodowych dla części 1
postępowania, nie złożył dokumentów potwierdzających spełnienie warunku,
o którym mowa w Rozdz. VI ust. 1 pkt 4) a) tiret pierwszy.
Wykonawca wezwany ponownie w trybie art. 128 ust. 1 Pzp do złożenia,
uzupełnienia lub poprawienia podmiotowych środków dowodowych
wymaganych przez zamawiającego nie przesłał żadnych dokumentów
potwierdzających spełnienie przedmiotowego warunku.
W związku z powyższym oferta złożona przez Wykonawcę dla części 1 została na
podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) b) Pzp odrzucona.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37884,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37884,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37884,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Stolarski Export-Import wyrobów z drewna Bolesław Pasternak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8880015066
7.3.4) Miejscowość: Baruchowo 140
7.3.5) Kod pocztowy: 87-821
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37884,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-29Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88745,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88745,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88745,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Stolarski Export-Import wyrobów z drewna Bolesław Pasternak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8880015066
7.3.4) Miejscowość: Baruchowo 140
7.3.5) Kod pocztowy: 87-821
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Stolarski Export-Import wyrobów z drewna Bolesław Pasternak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88745,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-29Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26445,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26445,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26445,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Stolarski Export-Import wyrobów z drewna Bolesław Pasternak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8880015066
7.3.4) Miejscowość: Baruchowo 140
7.3.5) Kod pocztowy: 87-821
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Stolarski Export-Import wyrobów z drewna Bolesław Pasternak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26445,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-29Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77244,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77244,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77244,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Stolarski Export-Import wyrobów z drewna Bolesław Pasternak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8880015066
7.3.4) Miejscowość: Baruchowo 140
7.3.5) Kod pocztowy: 87-821
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Stolarski Export-Import wyrobów z drewna Bolesław Pasternak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77244,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-29INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa i montaż mebli biurowych do Oddziału ZUS w Płocku i terenowych jednostek organizacyjnych
- Dostawa nowej minikoparki wraz z osprzętem
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy ulic: Św. Huberta, Jastrzębia, Drozdowa, Lisia, Żurawia, Szpacza, Żywiczna, Jaskółcza, Zajęcza, Motylowa.
- Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, remont posadzki w trzech salach lekcyjnych i gabinecie lekarskim w Zespole Szkół Ekonomiczno-Kupieckich w Płocku
- Sporządzenie operatów szacunkowych dla potrzeb aktualizacji opłat rocznych za trwały zarząd i użytkowanie wieczyste
- Zakup licencji serwerowych, urządzeń typu access point oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Akademii Mazowieckiej w Płocku.
więcej: przetargi w Płocku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.