eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgierzSukcesywne dostawy testów, części zużywalnych, akcesoriów dodatkowych oraz podłóż do posiewu wraz z dzierżawą analizatorów oraz użyczeniem sprzętu na potrzeby Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej



Ogłoszenie z dnia 2024-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy testów, części zużywalnych, akcesoriów dodatkowych oraz podłóż do posiewu wraz z dzierżawą analizatorów oraz użyczeniem sprzętu na potrzeby Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000677636

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parzęczewska 35

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wss.zgierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wss-zgierz.logintrade.net/rejestracja/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy testów, części zużywalnych, akcesoriów dodatkowych oraz podłóż do posiewu wraz z dzierżawą analizatorów oraz użyczeniem sprzętu na potrzeby Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13a4b97b-2edc-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409514

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00305152/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Sukcesywne dostawy testów, części zużywalnych, akcesoriów dodatkowych oraz podłóż do posiewu wraz z dzierżawą analizatorów oraz użyczeniem sprzętu na potrzeby Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00375149

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP/29/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1018668,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są:
1.1. Sukcesywne dostawy testów diagnostycznych, części zużywalnych, akcesoriów dodatkowych oraz podłóż do posiewu wraz z dzierżawą:
1). automatycznego analizatora (systemu) do identyfikacji drobnoustrojów i oznaczania lekowrażliwości,
2) analizatora do identyfikacji drobnoustrojów metodą PCR i wykrywania genów oporności na antybiotyki,
3) analizatora do wykrywania bakterii i grzybów we krwi i płynach ustrojowych oraz
1.2. użyczenie na czas trwania umowy:
1) stołu do zainstalowania analizatora do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości,
2) stołu do zainstalowania analizatora PCR: długość 180 cm, szerokość max. 65 cm, wysokość 80-85 cm, z półką do przechowywania odczynników ,
3) stołu do zainstalowania aparatu do wczesnego wykrywania bakterii i grzybów we krwi i płynach ustrojowych (półki pod stołem na czyste butelki) wymiary: szerokość 94 cm, głębokość max.60-65 cm, wysokość 85 cm.
4) blat roboczy o wymiarach: długość 170 cm, szerokość 73 cm na nogach, wysokość 90 cm, plus szafka mobilna
z 4 szufladami, wsuwana pod blat roboczy,
5) regał z półkami o wymiarach: wysokość 240 cm, głębokość 60 cm, szerokość 45 cm do przechowywania testów w temp. pokojowej.
6) 4 krzesła ergonomiczne, na kółkach, bez podłokietników, z pneumatyczną regulacją wysokości, tapicerka zmywalna – do stanowisk pracy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ
3. Szacunkowy wykaz dostaw asortymentu na czas obowiązywania umowy zawiera załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1103567,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1103567,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1103567,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: bioMérieux Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 10565119

7.3.3) Ulica: Generała Józefa Zajączka 9

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-518

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

ARMED P.U.H.; SEMED; STATIL Sp. z o.o.; COM PRIM; Oxylabor; Fix NET; GRACZYK TECHNOLOGIES 7% wartości zamówienia)- Serwis automatycznego analizatora (systemu) do identyfikacji drobnoustrojów i oznaczania lekowrażliwości oraz analizatora do wykrywania bakterii i grzybów we krwi i płynach ustrojowych

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1103567,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.