Ogłoszenie z dnia 2022-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00296917/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Konserwacja rowów, cieków i zbiorników wodnych oraz małej retencji i budowli hydrotechnicznych w grupach od nr I do nr VI.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja rowów, cieków i zbiorników wodnych oraz małej retencji i budowli hydrotechnicznych w grupach od nr I do nr VI.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-544112dd-1485-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00409599
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024984/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Konserwacja rowów, cieków i zbiorników wodnych w grupach od nr I do nr VI
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00296917/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.80.2022.MS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 454000,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest konserwacja rowów, cieków i zbiorników wodnych oraz małej retencji i budowli hydrotechnicznych – rowy cieki i zbiorniki wodne w grupach od nr I do nr VI w ramach zadania „Gospodarka wodna i ochrona wód”: Część I – Ceglanka z dopływem.2) Szczegółowy opis zakresu i warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawierają:
a) Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ,
b) Przedmiary robót, stanowiące załączniki nr 9 do SWZ,
c) Opisy techniczne i mapy cieków, stanowiące załączniki nr 10 do SWZ,
d) STWiOR, stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ,
e) Polityka Systemu Zarządzania, stanowiąca załącznik nr 12 do SWZ.
3) Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykonał roboty będące Przedmiotem Zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, sztuki inżynierskiej, powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
4) Zamawiający wymaga zapewnienia minimum 24-miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 41731,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest konserwacja rowów, cieków i zbiorników wodnych oraz małej retencji i budowli hydrotechnicznych – rowy cieki i zbiorniki wodne w grupach od nr I do nr VI w ramach zadania „Gospodarka wodna i ochrona wód”: Część II – Skórzynka.2) Szczegółowy opis zakresu i warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawierają:
a) Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ,
b) Przedmiary robót, stanowiące załączniki nr 9 do SWZ,
c) Opisy techniczne i mapy cieków, stanowiące załączniki nr 10 do SWZ,
d) STWiOR, stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ,
e) Polityka Systemu Zarządzania, stanowiąca załącznik nr 12 do SWZ.
3) Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykonał roboty będące Przedmiotem Zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, sztuki inżynierskiej, powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
4) Zamawiający wymaga zapewnienia minimum 24-miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 74392,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest konserwacja rowów, cieków i zbiorników wodnych oraz małej retencji i budowli hydrotechnicznych – rowy cieki i zbiorniki wodne w grupach od nr I do nr VI w ramach zadania „Gospodarka wodna i ochrona wód”: Część III – Wierzbak z rowami WA-10-1 i WA-10-2, Zbiornik ret. nr 2,2) Szczegółowy opis zakresu i warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawierają:
a) Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ,
b) Przedmiary robót, stanowiące załączniki nr 9 do SWZ,
c) Opisy techniczne i mapy cieków, stanowiące załączniki nr 10 do SWZ,
d) STWiOR, stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ,
e) Polityka Systemu Zarządzania, stanowiąca załącznik nr 12 do SWZ.
3) Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykonał roboty będące Przedmiotem Zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, sztuki inżynierskiej, powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
4) Zamawiający wymaga zapewnienia minimum 24-miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 106217,92 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest konserwacja rowów, cieków i zbiorników wodnych oraz małej retencji i budowli hydrotechnicznych – rowy cieki i zbiorniki wodne w grupach od nr I do nr VI w ramach zadania „Gospodarka wodna i ochrona wód”: Część IV – Strumień Strzeszyński, Rurociąg Strzeszyński, Golęcinka, Rów Złotnicki, Darzynka, Staw Sołacki nr 1.2) Szczegółowy opis zakresu i warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawierają:
a) Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ,
b) Przedmiary robót, stanowiące załączniki nr 9 do SWZ,
c) Opisy techniczne i mapy cieków, stanowiące załączniki nr 10 do SWZ,
d) STWiOR, stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ,
e) Polityka Systemu Zarządzania, stanowiąca załącznik nr 12 do SWZ.
3) Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykonał roboty będące Przedmiotem Zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, sztuki inżynierskiej, powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
4) Zamawiający wymaga zapewnienia minimum 24-miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 77164,45 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest konserwacja rowów, cieków i zbiorników wodnych oraz małej retencji i budowli hydrotechnicznych – rowy cieki i zbiorniki wodne w grupach od nr I do nr VI w ramach zadania „Gospodarka wodna i ochrona wód”: Część V – Krzyżanka z rowem nr 9, Szklarka.2) Szczegółowy opis zakresu i warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawierają:
a) Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ,
b) Przedmiary robót, stanowiące załączniki nr 9 do SWZ,
c) Opisy techniczne i mapy cieków, stanowiące załączniki nr 10 do SWZ,
d) STWiOR, stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ,
e) Polityka Systemu Zarządzania, stanowiąca załącznik nr 12 do SWZ.
3) Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykonał roboty będące Przedmiotem Zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, sztuki inżynierskiej, powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
4) Zamawiający wymaga zapewnienia minimum 24-miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 75609,06 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest konserwacja rowów, cieków i zbiorników wodnych oraz małej retencji i budowli hydrotechnicznych – rowy cieki i zbiorniki wodne w grupach od nr I do nr VI w ramach zadania „Gospodarka wodna i ochrona wód”: Część VI – Starynka z dopływem, Rów Bystry.2) Szczegółowy opis zakresu i warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawierają:
a) Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ,
b) Przedmiary robót, stanowiące załączniki nr 9 do SWZ,
c) Opisy techniczne i mapy cieków, stanowiące załączniki nr 10 do SWZ,
d) STWiOR, stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ,
e) Polityka Systemu Zarządzania, stanowiąca załącznik nr 12 do SWZ.
3) Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykonał roboty będące Przedmiotem Zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, sztuki inżynierskiej, powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
4) Zamawiający wymaga zapewnienia minimum 24-miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 78885,43 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45265,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70248,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45265,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MELIO-ECO inżynieria wodno-melioracyjna Bartosz Bejma
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7661936653
7.3.3) Ulica: Łosiniec 67d
7.3.4) Miejscowość: Łosiniec
7.3.5) Kod pocztowy: 62-285
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
BARTOSZ BEJMA "MELIO-ECO" Inżynieria wodno-melioracyjna Bartosz Bejma
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45265,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90207,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112711,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90207,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DRENBUD Zakład Usług Melioracyjnych i Kanalizacyjnych Henryk Paczka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7810026650
7.3.3) Ulica: ul. Jasne Błonie 3
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-602
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90207,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone w postępowaniu oferty na część III zostały odrzucone.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca po wyborze jego oferty jako najkorzystniejszej, złożył pisemną rezygnację
z zawarcia umowy i nie wniósł wymaganego zabezpieczenia jej należytego wykonania.
Zamawiający nie może dokonać ponownego badania i oceny ofert, gdyż w postępowaniu
nie została żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104372,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104372,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104372,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DREW-KOS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833453314
7.3.3) Ulica: ul. Lawendowe Wzgórze 14/64
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-175
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca powierza Podwykonawcy: Przedsiębiorstwo-Usługowo-Handlowe Bartosz Bystry, ul. Klonowa 9, 62-085 Skoki, NIP: 7661920037, następujące czynności będące przedmiotem umowy:
a) wykaszanie i wygrabianie porostów, trzcin oraz wycinka drobnego porostu i zakrzaczenia ze skarp i koryt cieków oraz skarp i brzegów zbiorników wodnych;
b) podcinanie i podkrzesanie gałęzi drzew i krzewów zarówno uschniętych jak i zarastających światło lub przekrój koryta cieku/rowu oraz ich usuwaniu poza koryto cieku i wywózce;
c) ręczne lub mechaniczne usuwanie namułów z dna koryta, usuwanie wszelkich wypłyceń, zamulisk i zatorów oraz wszelkich zanieczyszczeń i śmieci z dna cieku wodnego/rowu bez odcinania w nim przepływu wody (ukopy spod wody) oraz ich wywiezieniu poza teren przebiegu cieku;
d) oczyszczanie z namułów i zanieczyszczeń przewodów przepustów i rurociągów na ciekach, w tym czyszczenie ręczne przy zastosowaniu wyciągarek lub mechaniczne – czyszczenie przy zastosowaniu sprzętu specjalistycznego;
e) usuwanie zatorów, wypłyceń i zanieczyszczeń w korytach cieków, powstałych na skutek gromadzenia się gałęzi, trawy, trzcin i innych zanieczyszczeń;
f) rozplantowanie części wydobytego namułu wzdłuż brzegów koryta cieku a w części wywiezieniu poza obręb koryta cieku i terenów do niego przyległych.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104372,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone w postępowaniu oferty zostały odrzucone.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa środków czystości do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu - powtórka
- TPm-28/25 Remont łazienek i pionów sanitarnych w budynku Domu Studenckiego Medyk Uniwersytetu Medycznego przy ul. Rokietnickiej 4 w Poznaniu
- BUDOWA CHODNIKA W UL. CZARNKOWSKIEJ NA ODCINKU OD UL. DĄBROWSKIEGO DO UL. SYTKOWSKIEJ W POZNANIU
- Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dojelitowego i doustnego, zestawów do podaży żywienia dojelitowego
- Sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
- Bieżąca konserwacja nawierzchni DW 181 odcinek Mikołajewo-Ciszkowo km 45+300-46+ 725
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- PRZEBUDOWA PRZEPUSTU DROGOWEGO W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 494 W KM 26+680 W M. BRONIEC WRAZ Z DOJAZDAMI
- Przebudowa składu drewna na drodze leśnej nr inw. 242/148 w Mikowie
- Remont hali sportowej w Kamieńcu Ząbkowickim
- Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków w Pisanicy - z podziałem na V części.
- "Chruszczyny - budowa szatni dla sportowców", Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.