Ogłoszenie z dnia 2022-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00356288/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-20
- 2023/BZP 00297031/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych dla Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Międzygminny Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260698163
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Janczyce 50
1.5.2.) Miejscowość: Baćkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-552
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzgok.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzgok.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych dla Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3ee376e-38dd-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00409641
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00356288/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZGOK ZP.3.2022.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) świadczenie usług ochrony osób i mienia dla Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach, 27-552 Baćkowice,
b) kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych
o powierzchni użytkowej 996,3 m2 oraz pranie i suszenie odzieży roboczej pracowników. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych
i sanitarnych do świadczenia usług minimum 5 razy w tygodniu przez co najmniej 2 osoby zatrudnione w pełnym wymiarze godzin (w dni pracujące dla Zamawiającego) w Zakładzie Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach,
27-552 Baćkowice. Przed sporządzeniem oferty konieczne są oględziny pomieszczeń objętych przedmiotem zamówienia.
2. Świadczona usługa ochrony będzie wykonywana w całości przez pracowników wykonawcy, którzy winni być wyposażeni w jednolitą odzież roboczą oraz odpowiedni sprzęt niezbędny do wykonania czynności wchodzący w zakres usług.
3. Zapewnić ochronę całości obiektu Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach:
a) w dni pracujące od 1400 – 700 (od poniedziałku do piątku),
b) w soboty – całodobowo,
c) w niedziele i święta – całodobowo.
4. Zapewnić możliwość wsparcia pracowników Z.U.O.K. działaniami patrolu zmotoryzowanego, który podejmować będzie interwencje na wezwanie upoważnionych pracowników.
5. Spełnić wymagania zawarte w ustawie o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 2018 poz. 2142 ) szczególnie związane z organizacją pracy, wyposażeniem, umundurowaniem i oznakowaniem pracowników.
6. Usługa polegać będzie na ochronie osób i mienia przed:
a) kradzieżą i włamaniem,
b) napadem rabunkowym,
c) sabotażem,
d) aktami wandalizmu,
7. Służba ochrony zobligowana jest do:
a) prowadzenia interwencji w przypadku niewłaściwego zachowania osób przebywających w obiekcie, w tym również na prośbę personelu,
b) utrzymania porządku na drogach wewnętrznych i ciągach komunikacyjnych Z. U. O. K. w Janczycach w zakresie organizacji ruchu,
c) udzielania informacji z zakresu organizacji ruchu.
d) obsługi systemu sygnalizacji przeciwpożarowej – potwierdzanie i kasowanie alarmów
8. Zleceniodawca udostępni Wykonawcy miejsca, w których zlokalizowany zostanie posterunek w Z.U.O.K. Janczyce, celem umożliwienia wykonywania przedmiotowej usługi.
9. Koszty utrzymania urządzeń monitorujących ponosi firma świadcząca usługi ochroniarskie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 602472,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 772532,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 602472,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Ochrony Osób i Mienia CERBR Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 863 170 16 15
7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 7/1
7.3.4) Miejscowość: Opatów
7.3.5) Kod pocztowy: 27-500
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA CERBER SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA CERBER SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60247272 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2024-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o.
- Zawarcie umowy na świadczenie usług ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zakładu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mysłowicach w roku 2025
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu oraz w podległych jednostkach rejonowych.
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej budynków, osób oraz mienia dla obiektów Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie i podległych Prokuratur Rejonowych w latach 2025 -2026
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.