eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoliceEksploatacja i utrzymanie w należytym stanie 2 szaletów miejskich w Policach



Ogłoszenie z dnia 2024-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Eksploatacja i utrzymanie w należytym stanie 2 szaletów miejskich w Policach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej TRANS-NET S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810048586

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tanowska 8

1.5.2.) Miejscowość: Police

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-010

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tn@trans-net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trans-net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6d14ff99-218e-11ef-a500-1a0072d5d2bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Eksploatacja i utrzymanie w należytym stanie 2 szaletów miejskich w Policach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d14ff99-218e-11ef-a500-1a0072d5d2bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409660

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00348878

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PR/0023/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem umowy ramowej jest eksploatacja i utrzymanie szaletów miejskich w Policach przy ul. Rycerskiej i przy ul. Piłsudskiego/Wyszyńskiego
Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) zapewnienia obsługi personalnej do udostępnienia szaletów i nadzoru nad ich użytkowaniem w godzinach ustalonych dla poszczególnych obiektów,
b) wyposażenia pracowników obsługi w narzędzia, sprzęt, materiały do utrzymania czystości i środki sanitarno – higieniczne, niezbędne do właściwego użytkowania i utrzymania obiektów,
c) utrzymania prawidłowego stanu technicznego obiektów tj:
- wymiana zużytych elementów: żarówek, desek sedesowych, kratek, dozowników
- naprawa drzwi, naprawa bądź wymiana zamków, klamek,
- naprawa bądź wymiana baterii umywalkowych, zaworów wodnych,
- udrażnianie pisuarów, muszli klozetowych oraz umywalek,
- bieżąca naprawa instalacji elektrycznej, wymiana bądź naprawa włączników i gniazd elektrycznych,
- czyszczenie rynien i rur spustowych wraz z udrażnianiem stojaków.
d) utrzymania prawidłowego stanu sanitarno – higienicznego (w tym odkaraluszanie) i estetycznego wyglądu obiektów i pomieszczeń, codzienna dezynfekcja klamek, sanitariatów, pisuarów, umywalek, codzienne bieżące utrzymanie czystości, a ostanie mycie powierzchni płynem zapachowym przeznaczonym do odpowiednich powierzchni,
e) utrzymania czystości w obiektach i ich bezpośrednim otoczeniu, w tym mycie okien i skrzydeł drzwiowych,
f) bieżącego oczyszczania koszy i pojemników na śmieci ustawionych dla potrzeb szaletów,
g) zapewnienia w okresie zimowym skrzyń z piaskiem do posypywania chodników przy szaletach w zabudowie stałej,
h) oszczędnego gospodarowania wodą, energią cieplna i elektryką,
i) wykonywania bieżących napraw urządzeń, instalacji technicznych armatury oraz wyposażenia szaletów,
j) wnioskowania o wykonanie w obiektach remontów i modernizacji oraz uzgadniania z Zamawiającym ich zakresu, trybu i terminu realizacji,
k) zabezpieczania eksploatowanych szaletów przed ogniem, kradzieżą i dewastacją. Szalet przy ul Piłsudskiego/Wyszyńskiego wyposażony jest w system alarmowy a koszty z tytułu zabezpieczenia obiektu ponosi Wykonawca usługi,

4.5.3.) Główny kod CPV: 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21546,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24840,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21546,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROKA-Niewiadomski Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811655371

7.3.3) Ulica: Zbożowa 4

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-653

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258552,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.