Ogłoszenie z dnia 2022-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00341332/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Malowanie wnętrza budynku w Inspektoracie ZUS w Śremie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
1.3.) Oddział zamawiającego: II Oddział w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000017756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Starołęcka 31
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-361
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 874 54 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 61 877 28 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_poznan2@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Malowanie wnętrza budynku w Inspektoracie ZUS w Śremie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f12cdc8c-239d-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00409742
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00249709/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Malowanie wnętrza budynku w Inspektoracie ZUS w Śremie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00341332/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 540000.271.3.2022-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 336237,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest malowanie wnętrza budynku w Inspektoracie ZUS w Śremie.
1. Charakterystyka obiektu:
Lokalizacja:
Inspektorat Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Śremie przy ul. Szerokiej 2 jest to obiekt czynny, będący stale w eksploatacji. Budynek jest obiektem bez podpiwniczenia o zróżnicowanej liczbie kondygnacji:
- czterokondygnacyjna część frontowa,
- trzykondygnacyjne skrzydło boczne
- część parterowa mieszcząca salę obsługi.
Funkcja:
Budynek pełni funkcje użyteczności publicznej o charakterze biurowym. Działka posiada istniejący wjazd na drogę publiczną. Dojście do budynku występuje bezpośrednio z chodnika miejskiego. Obsługę transportową budynku zapewnia istniejący wjazd z drogi publicznej na teren posesji.
Ochrona prawna i instytucjonalna:
Obiekt nie znajduje się na liście Gminnej Ewidencji Zabytków.
Dane liczbowe:
Powierzchnia użytkowa - Pu=1662,42 m2
Kubatura - K=7412,10 m3
Ochrona przeciwpożarowa:
Budynek zaliczono do kategorii zagrożenia ludzi ZL III i klasy odporności pożarowej „B”.
2. Ogólna charakterystyka robót.
Prace obejmują:
1) Roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe:
zabezpieczenie podłóg folią - wykładziny dywanowe, wykładziny PCV, płytki gres itp.,
zabezpieczenie okien folią,
zabezpieczenie folią mebli lub wystawienie do pomieszczeń sąsiednich mebli znajdujących się w pomieszczeniu remontowanym wraz z ponownym wstawieniem, zabezpieczenie szaf w serwerowni i ups,
zabezpieczenie regałów składnic akt osłoną z folii,
rozebranie cokolika z płytek na zaprawie cementowej,
przenoszenie w nosiłkach gruzu budowlanego w jednym poziomie na odległość do 30 m,
wywiezienie samochodami skrzyniowymi gruzu z rozbieranych konstrukcji ceglanych,
opłatę za składowanie i utylizację gruzu na składowisku odpadów.
2) Roboty budowalne:
a) Ściany:
wyprawy tynkarskie wykonywane na ścianach sposobem ręcznym jednowarstwowe gr. 10 mm gipsowe zatarte,
zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach o powierzchni podłogi ponad 5 m2,
przyklejenie jednej warstwy siatki na ścianach – likwidacja nierówności na ścianach oraz pęknięć tynków – założono 960 m2,
wewnętrzne gładzie gipsowe, dwuwarstwowe na ścianach z elementów prefabrykowanych i betonowych wylewanych - założono 960 m2,
gruntowanie podłoży preparatami gruntującymi - powierzchnie pionowe – ściany,
dwukrotne malowanie farbami lateksowymi powierzchni wewnętrznych,
b) Sufity:
wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych dwuwarstwowych na sufitach z elementów prefabrykowanych i betonowych wylewanych - założono 115 m2,
gruntowanie podłoży preparatami gruntującymi - powierzchnie poziome – sufity,
dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów,
wymiana płyt z włókien mineralnych 60x60cm w sufitach podwieszanych o konstrukcji metalowej (przyjęto10% płyt)
3) Inne roboty towarzyszące:
montaż odbojnic ściennych z pcv min. 20cm wraz z zagruntowaniem powierzchni przed montażem,
przyklejenie narożników ochronnych na narożach ścian (dł. 1,5m),
wymiana listew osłaniających przy luksferach – klatka schodowa,
wypełnienie szczelin masą akrylową (połączenia okna z ościeżem),
demontaż kratek wentylacyjnych wraz z utylizacją,
obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach wraz z wyprawieniem miejsca montażu,
usunięcie starej farby olejnej - zmycie lub zeskrobanie farby z rur c.o, przygotowanie pod malowanie – przyjęto 220mb,
dwukrotne malowanie farbą olejną rur c.o. – przyjęto 220mb,
demontaż i ponowny montaż tabliczek z numeracją, tablic, tv i innych sprzętów, odklejanie instrukcji, naklejek itp.,
naprawa fragmentu cokolika z płytek na korytarzu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 266349,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 447777,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 266349,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Magnum Agnieszka Ciupa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8211737173
7.3.3) Ulica: Rynkowa 12
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU MAGNUM AGNIESZKA MONIKA CIUPA
jakie przetargi wygrała firma
PHU MAGNUM AGNIESZKA MONIKA CIUPA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 266349,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wynajem toalet przenośnych wraz z usługą serwisową na kąpieliskach miejskich
- Budowa budynku strażnicy dla JRG nr 10 KM PSP w Poznaniu - ETAP III
- Remont schodów zewnętrznych, wejściowych do parku od ul. Mostowej, remont alejek (chodników) oraz wykonanie fundamentów pod ławki i kosze na śmieci w parku przylegającym do Muzeum Etnograficznego
- Wykonanie usługi polegającej na naświetleniu, druku, bigowaniu, oprawie introligatorskiej oraz dostawie do siedziby Muzeum Narodowego w Poznaniu wydawnictw
- Usługi związane z przeglądami okresowymi i naprawami samochodów ciężarowych marki Mercedes - Benz Unimog U-300
- Gołaszyn: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku administracyjnym
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Tyszowcach
- "Budowa budynku kancelarii leśnictwa Wanda" - przetarg drugi
- PRZEBUDOWA I REMONT POMIESZCZENIA WARSZTATOWEGO NA SALĘ DYDAKTYCZNĄ NA POTRZEBY SYMULATORA SIŁOWNI OKRĘTOWEJ W BUDYNKU "G" ZACHODNIOPOMORSKIEGO CENTRUM EDUKACJI MORSKIEJ I POLITECHNICZNEJ
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
- " ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU "WILLA BAGATELA" NA POTRZEBY ZAKŁADU AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ WRAZ Z PLANOWANĄ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA DLA INWESTYCJI NA OBIEKT SANATORYJNY"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.