eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańMalowanie wnętrza budynku w Inspektoracie ZUS w Śremie



Ogłoszenie z dnia 2022-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Malowanie wnętrza budynku w Inspektoracie ZUS w Śremie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych

1.3.) Oddział zamawiającego: II Oddział w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000017756

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Starołęcka 31

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-361

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 874 54 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 61 877 28 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_poznan2@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zus

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Malowanie wnętrza budynku w Inspektoracie ZUS w Śremie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f12cdc8c-239d-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00409742

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00249709/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Malowanie wnętrza budynku w Inspektoracie ZUS w Śremie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00341332/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 540000.271.3.2022-ZAP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 336237,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest malowanie wnętrza budynku w Inspektoracie ZUS w Śremie.
1. Charakterystyka obiektu:
Lokalizacja:
Inspektorat Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Śremie przy ul. Szerokiej 2 jest to obiekt czynny, będący stale w eksploatacji. Budynek jest obiektem bez podpiwniczenia o zróżnicowanej liczbie kondygnacji:
- czterokondygnacyjna część frontowa,
- trzykondygnacyjne skrzydło boczne
- część parterowa mieszcząca salę obsługi.
Funkcja:
Budynek pełni funkcje użyteczności publicznej o charakterze biurowym. Działka posiada istniejący wjazd na drogę publiczną. Dojście do budynku występuje bezpośrednio z chodnika miejskiego. Obsługę transportową budynku zapewnia istniejący wjazd z drogi publicznej na teren posesji.
Ochrona prawna i instytucjonalna:
Obiekt nie znajduje się na liście Gminnej Ewidencji Zabytków.
Dane liczbowe:
Powierzchnia użytkowa - Pu=1662,42 m2
Kubatura - K=7412,10 m3
Ochrona przeciwpożarowa:
Budynek zaliczono do kategorii zagrożenia ludzi ZL III i klasy odporności pożarowej „B”.
2. Ogólna charakterystyka robót.
Prace obejmują:
1) Roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe:
zabezpieczenie podłóg folią - wykładziny dywanowe, wykładziny PCV, płytki gres itp.,
 zabezpieczenie okien folią,
 zabezpieczenie folią mebli lub wystawienie do pomieszczeń sąsiednich mebli znajdujących się w pomieszczeniu remontowanym wraz z ponownym wstawieniem, zabezpieczenie szaf w serwerowni i ups,
 zabezpieczenie regałów składnic akt osłoną z folii,
 rozebranie cokolika z płytek na zaprawie cementowej,
 przenoszenie w nosiłkach gruzu budowlanego w jednym poziomie na odległość do 30 m,
 wywiezienie samochodami skrzyniowymi gruzu z rozbieranych konstrukcji ceglanych,
 opłatę za składowanie i utylizację gruzu na składowisku odpadów.
2) Roboty budowalne:
a) Ściany:
 wyprawy tynkarskie wykonywane na ścianach sposobem ręcznym jednowarstwowe gr. 10 mm gipsowe zatarte,
 zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach o powierzchni podłogi ponad 5 m2,
 przyklejenie jednej warstwy siatki na ścianach – likwidacja nierówności na ścianach oraz pęknięć tynków – założono 960 m2,
 wewnętrzne gładzie gipsowe, dwuwarstwowe na ścianach z elementów prefabrykowanych i betonowych wylewanych - założono 960 m2,
 gruntowanie podłoży preparatami gruntującymi - powierzchnie pionowe – ściany,
 dwukrotne malowanie farbami lateksowymi powierzchni wewnętrznych,
b) Sufity:
 wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych dwuwarstwowych na sufitach z elementów prefabrykowanych i betonowych wylewanych - założono 115 m2,
 gruntowanie podłoży preparatami gruntującymi - powierzchnie poziome – sufity,
 dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów,
 wymiana płyt z włókien mineralnych 60x60cm w sufitach podwieszanych o konstrukcji metalowej (przyjęto10% płyt)
3) Inne roboty towarzyszące:
 montaż odbojnic ściennych z pcv min. 20cm wraz z zagruntowaniem powierzchni przed montażem,
 przyklejenie narożników ochronnych na narożach ścian (dł. 1,5m),
 wymiana listew osłaniających przy luksferach – klatka schodowa,
 wypełnienie szczelin masą akrylową (połączenia okna z ościeżem),
 demontaż kratek wentylacyjnych wraz z utylizacją,
 obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach wraz z wyprawieniem miejsca montażu,
 usunięcie starej farby olejnej - zmycie lub zeskrobanie farby z rur c.o, przygotowanie pod malowanie – przyjęto 220mb,
 dwukrotne malowanie farbą olejną rur c.o. – przyjęto 220mb,
 demontaż i ponowny montaż tabliczek z numeracją, tablic, tv i innych sprzętów, odklejanie instrukcji, naklejek itp.,
 naprawa fragmentu cokolika z płytek na korytarzu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 266349,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 447777,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 266349,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Magnum Agnieszka Ciupa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8211737173

7.3.3) Ulica: Rynkowa 12

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.5) Kod pocztowy: 08-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 266349,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.