Ogłoszenie z dnia 2024-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00350419/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegające na montażu układów klimatyzacji
w budynkach Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001324
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gagarina 11
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@umk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.umk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cdc45097-21a5-11ef-87ba-8eb060fd7bb81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane polegające na montażu układów klimatyzacjiw budynkach Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdc45097-21a5-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409772
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00350419
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 90-DZP.261.040.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 160420,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 1 zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na montażu układów klimatyzacji w budynkach Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, przy ulicy Gagarina 5 i Wileńskiej 1 w Toruniu.2. Zakres prac oraz wymagania dotyczące wykonania zamawianych robót stanowi dokumentacja techniczna zawarta w załączniku nr 7a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 97377,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 2 zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i montażu układów klimatyzacji przystosowanych do pracy w pomieszczeniach technicznych w 2. serwerowniach Wydziału Matematyki i Informatyki UMK, przy ul. Chopina 12/18 w Toruniu.2. Zakres prac oraz wymagania dotyczące wykonania zamawianych robót stanowi dokumentacja techniczna zawarta w załączniku nr 7b do SWZ,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 99939,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68172,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68172,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68172,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SANIVEST Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792753563
7.3.3) Ulica: ul. Polna 59
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68172,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97022,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97022,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97022,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SANIVEST Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8972753563
7.3.3) Ulica: ul. Polna 59
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97022,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Usługa sprzątania w części A budynku RDLP w Toruniu
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kategorii B dla uczestników projektu "Młodzi przyszłością regionu!"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Skuteczna komunikacja jako narzędzie pracy w zespole dla 15 pracowników KP WK OHP"
- Zakup samochodu osobowo - dostawczego
- Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostarczenie, instalacja oraz uruchomienie stacjonarnego Magazynu Energii (BESS - Battery Energy Storage System), przeznaczonego między innymi do świadczenia usług sieciowych
- Opracowanie dokumentu pn. "Docelowy układ sieci publicznego transportu zbiorowego Metropolii Toruńskiej"
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja systemu schładzania powietrza w budynku Urzędu.
- Budowa i przebudowa budynków należących do Gminy Zaklików
- Budowa instalacji klimatyzacyjnej dla pomieszczeń biurowych znajdujących się na drugim piętrze budynku Ratusza ul. Rynek 3, 12-250 Orzysz
- Roboty budowlane w UMWP: 1) Remont połaci dachowej od strony wschodniej budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku", 2) Modernizacja pomieszczeń parteru w budynku przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku
- DOSTAWA I MONTAŻ JEDNOSTEK KLIMATYZACYJNYCH W POMIESZCZENIACH URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO WE WROCŁAWIU
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.