Ogłoszenie z dnia 2022-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00347935/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych przy budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Turku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY URZĄD PRACY W TURKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311096640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Komunalna 6
1.5.2.) Miejscowość: Turek
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632802340
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: potu@praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pup.turek.ibip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-90e56acc-40ac-11ed-8832-4e4740e186ac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych przy budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Turku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90e56acc-40ac-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00409826
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00372451/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający wszczął postępowanie w trybie podstawowym na podstawie 275 pkt 1 ustawy pzp. Jednak w terminie do dnia składania ofert tj. do dnia 10.08.2022r. nie złożono żadnej oferty .
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PUP.WO.271.1.EB.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 225872,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Niniejsze zamówienie polega na:
- budowie podjazdu dla osób niepełnosprawnych o konstrukcji stalowej osadzonej na stopach żelbetowych do wejścia do budynku, balustrady zewnętrznej podjazdu i schodów z wypełnieniem przestrzeni pomiędzy słupkami ramkami z prętów10/10mm wys. H=110 cm z rur stalowych Fi 50 mm ze stali nierdzewnej stosowanej na zewnątrz, wraz z dodatkowymi pochwytami dla osób /wykonanie ozdobne/, na płycie żelbetonowej, posadzkę pochylni wykonać z lastryka płukanego w kolorze czerwonym,
- wykonaniu wymiany zewnętrznej przegrody z profili cienkościennych z drzwiami w wejściu do budynku na Aluminiowy aluminiowe system ciepły wsp. 1,5 W/(m2*K)- skrzydło drzwi w świetle ościeżnicy o wymiarach 90/200 cm,
- wykonanie wejścia na taras schodów wejściowych do budynku ze spocznika podjazdu poprzez wycięcie istniejącej balustrady.
W zakres niniejszego zamówienia wchodzi również zabezpieczenie kompleksowe terenu przyległego objętego robotami przed zniszczeniem, uporządkowanie i przekazanie do użytkowania Zamawiającemu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 277823,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 277823,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo produkcyjno Handlowo Usługowe BOMARD Czesław Kędzioraa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6681003817
7.3.4) Miejscowość: Laski 10 d
7.3.5) Kod pocztowy: 62-731
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE BOMARD CZESŁAW KĘDZIORA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27782324 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-10INNE PRZETARGI Z TURKU
- Przetworzenie zasobu geodezyjnego do postaci cyfrowej dotyczącego baz danych BDOT 500 i GESUT I
- Usługi wsparcia w procesie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej na terenie powiatu tureckiego.
- Remont drogi powiatowej nr 4535P ul. Poduchowne w Turku
- BUDOWA BOISKA ZE SZTUCZNĄ NAWIERZCHNIĄ NA OSIEDLU ZDROJKI LEWE
- REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI JEZDNI DRÓG GMINNYCH I WEWNĘTRZNYCH ORAZ CHODNIKÓW NA TERENIE MIASTA TURKU
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej wraz z Jednostką Ratowniczo - Gaśniczą PSP w Raciborzu
- Zaprojektowanie i wyk. robót bud. w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn.: "Modernizacja Oddz. Chirurgii Dziecięcej, I i II Oddz. Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej w WSZ w Płocku - etap II (2)"
- Budowa budynku sanitarnego na plaży w Gąsawie wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Łączniku - etap III
- Przebudowa lokali Gminnych na potrzeby "Centrum Usług Społecznych" w Działoszycach
- Przebudowa zbiornika osadnikowego wody deszczowej zlokalizowanego na działce nr 437 w miejscowości Gościęcice
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.