Ogłoszenie z dnia 2024-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00337483/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-23
- 2024/BZP 00351188/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-04
- 2024/BZP 00358733/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa, przebudowa, termomodernizacja wraz ze zmianą sposobu użytkowania oraz wymianą źródła ogrzewania w budynku OSP Rogów i Biblioteki w Rogowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gorzyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258724
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościelna 15
1.5.2.) Miejscowość: Gorzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-350
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 4513056 wew. 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gorzyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-764327d6-181f-11ef-a7c1-72acb4a2af8f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa, przebudowa, termomodernizacja wraz ze zmianą sposobu użytkowania oraz wymianą źródła ogrzewania w budynku OSP Rogów i Biblioteki w Rogowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-764327d6-181f-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409850
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046742/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Rozbudowa, przebudowa, termomodernizacja wraz ze zmianą sposobu użytkowania oraz wymianą źródła ogrzewania w budynku OSP i Biblioteki w Rogowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00337483
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.16.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7179391,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamierzenia budowlanego obejmuje prace budowlane związane z przebudową a także rozbudową istniejących budynków wraz z zagospodarowaniem terenu (m. in. parking, przestrzeń utwardzona, przestrzeń biologicznie czynna, schody zewnętrzne, oraz elementami małej architektury. Zamierzenie obejmuje również kompleksową termomodernizację w zakresie m.in.: docieplenia ścian wraz z pracami związanymi z izolacją przyziemi, dociepleniem dachów/stopów, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, wymiany źródła ciepła, wykonania instalacji fotowoltaicznej, wykonaniem zadaszeń. Zakres robót obejmuje również wykonanie robót remontowych wewnętrznych (sufity podwieszane, posadzki, gładzie, malowania).
W ramach robót sanitarnych przewiduje się roboty związane z wymianą źródła ciepła, instalacją ciepłej wody, zimnej wody, cyrkulacji, roboty w zakresie instalacji kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji.
W ramach robót elektrycznych przewiduje się roboty w zakresie m.in.: zasilania obiektu, przeciwpożarowego wyłącznika prądu, głównej tablicy rozdzielczej, instalacji oświetlenia ogólnego, instalacji oświetlenia nocnego, instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, instalacji oświetlenia zewnętrznego, instalacji gniazd wtyczkowych, instalacji gniazd wtyczkowych wydzielonych typu „DATA”, instalacje dla odbiorników energii elektrycznej wymagających indywidualne zabezpieczenia, instalacja uziemiająca, instalacja odgromowa, instalacja paneli fotowoltaicznych, instalacja sieci strukturalnej, instalacja monitoringu CCTV, instalacja zasilania elektrycznego oddymiania klatki schodowej.
Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację sporządzoną i udostępnioną Wykonawcom przez Zamawiającego na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postępowania, obejmującą w szczególności specyfikację warunków zamówienia, zwaną dalej „SWZ”, wraz z załącznikami do niej, tj. dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarem robót oraz wszelkimi zmianami, i dodatkowymi ustaleniami wynikłymi w trakcie procedury stanowiącymi integralną część SWZ, wyszczególnionymi we wszystkich przesłanych i umieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego pismach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz jej późniejszych zmianach oraz ogłoszeniu i jego późniejszych zmianach doszło do rozbieżności w zakresie godziny ostatecznego terminu składania ofert - w dwóch różnych dokumentach upublicznionych w dniu 10.06.2024 r., tj. „zmianach SWZ” termin ten był ustalony na dzień 14.06.2024 r. na godz.10:30, zaś w „zmianie ogłoszenia” ostateczny termin składania ofert podano na dzień 14.06.2024 r. do godz. 9:30. Rozbieżności te mogły wprowadzić w błąd Wykonawców, co do faktycznego terminu składania ofert. Różnice w zakresie godziny ostatecznego składania ofert stanowią wadę postępowania, która ma istotny wpływ na jego prawidłowość.Z uwagi na powyższe okoliczności, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostaje unieważnione na podstawie art. 2545 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wada postępowania w postaci rozbieżności w zakresie godziny ostatecznego składania ofert jest niemożliwa do usunięcia i uniemożliwia zawarcie ważnej umowy.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8362770,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10269321,13 PLN
INNE PRZETARGI GORZYCE
- Zakup sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół im. por. J. Sarny w Gorzycach
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 854 relacji Annopol - gr. woj. lubelskiego - Antoniów - Gorzyce polegającej na budowie drogi dla pieszych w miejscowościach Wrzawy i Gorzyce.
więcej: przetargi GORZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Utworzenie oddziału przedszkolnego w Małkach - dobudowa budynku przedszkola do budynku istniejącej szkoły
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.