eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OsięcinyModernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Kościelna Wieś, obręb Włodzimierka



Ogłoszenie z dnia 2024-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Kościelna Wieś, obręb Włodzimierka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Osięciny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866650

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 14

1.5.2.) Miejscowość: Osięciny

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-220

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 54 2650030

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@osieciny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osieciny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-daf6e6e1-1cbf-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Kościelna Wieś, obręb Włodzimierka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-daf6e6e1-1cbf-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409894

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052089/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Kościelna Wieś

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341911

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.05.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1997187,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Kościelna Wieś, obręb Włodzimierka.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) W zakresie instalacji sanitarnych wymianę urządzeń technologicznych oraz instalacji technologicznej w stacji uzdatniania wody o zdolności produkcji wody uzdatnionej w ilości Qh=93 mJ /h oraz wydajności pompowni drugiego stopnia, zasilającej wodociągowy -gminny system sieci odbiorczej wielkości Qhmax=150 m3 /h.
2) W zakresie sieci i instalacji elektrycznych wykonanie:
- rozdzielnicy zasilająco sterującej pracą SUW
- instalacji elektrycznych na terenie budynku SUW
- wykonanie nowego oświetlenia hali filtrów
- podłączenie wymienionych urządzeń na terenie SUW
- montaż układu SZR
- montaż automatyki zasilania zespołu prądotwórczego.
3) Montaż sterylizatora wody-lampy UV.
Sterylizator wody stanowić będzie urządzenie awaryjne, załączone do pracy okresowo np.: w przypadku nagłego wzrostu ilości ogólnej liczby mikroorganizmów.
4) Budowa instalacji fotowoltaicznej na terenie stacji uzdatniania wody.
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
1) Dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących integralną część SWZ - załącznik nr 7 do SWZ.
2) Wzorze umowy - stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45317100-3 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2516778,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3627270,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2516778,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: H2Optim Sp. z o.o. Sp. k

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 97210617

7.3.3) Ulica: Poznańska 40

7.3.4) Miejscowość: Baranowo

7.3.5) Kod pocztowy: 62-081

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część elektryczna i AKPIA oraz fotowoltaika

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2516778,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.