eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RydułtowyDrugie postępowanie dla zadania pod nazwą "Modernizacja ul. Bolesława Krzywoustego w Rydułtowach"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Drugie postępowanie dla zadania pod nazwą "Modernizacja ul. Bolesława Krzywoustego w Rydułtowach"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Rydułtowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258635

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ofiar Terroru 36

1.5.2.) Miejscowość: Rydułtowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-280

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324537411

1.5.8.) Numer faksu: 324537410

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@rydultowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydultowy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/rydultowy

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Drugie postępowanie dla zadania pod nazwą "Modernizacja ul. Bolesława Krzywoustego w Rydułtowach"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16c6caf2-18c7-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409903

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032734/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja ul. Bolesława Krzywoustego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00336894

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BP.271.000008.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1886258,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie stosownych zezwoleń na realizację robót budowlanych, pełnienie nadzoru autorskiego oraz wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji robót budowlanych polegających na modernizacji ul. Bolesława Krzywoustego w Rydułtowach, realizowanych w procedurze zaprojektuj i wybuduj. Inwestycja została ujęta do realizacji w ramach programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
2. W zakresie zamówienia przewiduje się:
1) wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji ul. Bolesława Krzywoustego w Rydułtowach w zakresie umożliwiającym uzyskanie stosownych zezwoleń na realizację robót oraz wykonanie robót budowlanych wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego. Dokumentację należy wykonać w oparciu o będący w posiadaniu Zamawiającego program funkcjonalno-użytkowy w zakresie dotyczącym:
a) modernizacji ul. Bolesława Krzywoustego (droga gminna 460012S):
• długość modernizowanego odcinka: 350,00 mb
• szerokość modernizowanego odcinka: 4,00 mb
• jezdnia z kostki betonowej z podbudową – szacowana ilość 1 400,00 m2
• krawężniki betonowe na długości 700 mb
• pobocze utwardzone
b) budowy kanalizacji deszczowej wzdłuż ul. Bolesława Krzywoustego:
• długość sieci kanalizacji deszczowej 731 mb
• studnie kanalizacyjne – szacowana ilość 32 kpl.
• wpusty uliczne – szacowana ilość 63 kpl.
• wykonanie podbudowy wraz z nawierzchnią z tłucznia kamiennego na długości 731 mb oraz krawężnikami betonowymi (po robotach kanalizacyjnych). Roboty należy wykonać jako odbudowę nawierzchni po kanalizacji deszczowej tylko na szerokości wykopu budowanej kanalizacji deszczowej. Odbudowa wykonana razem z podbudową i krawężnikami (jeśli w trakcie robót kanalizacyjnych zostaną zdemontowane). Górną warstwę nawierzchni grubości 12 cm wykonać z tłucznia kamiennego.
c) budowy rowów przydrożnych/drenażu francuskiego wzdłuż ul. Bolesława Krzywoustego:
• długość rowów przydrożnych: 640 mb (w tym odcinki drenów francuskich opisanych poniżej
• rowy przydrożne, ziemne, koryto otwarte
• zabezpieczenie: dna rowów – koryta betonowe (na długości 640 mb), brzegów rowów – brak, ziemne obsiane trawą
• rury drenarskie: tworzywo zabezpieczone kokosem, obsypką z tłucznia drogowego o wysokiej przepuszczalności
• łączna długość odcinków drenówp 256 mb
d) budowy oświetlenia drogowego na skrzyżowaniu z ul. Radoszowską celem doświetlenia przejścia dla pieszych wraz z oznaczeniem przejścia dla osób słabowidzących:
• przyłącze elektryczne
• dwa słupy z oprawami LED, słupach należy zainstalować oprawy z źródłami typu LED o odpowiedniej optyce, o mocy 40W,
• oprawy po załączeniu „w porze nocnej” mają świecić z mocą zredukowaną do mocy znamionowej opraw.
• dwa detektory ruchu na słupach oświetleniowych w celu wykrywania obecności pieszego
• oznaczenie przejść dla pieszych będzie polegało na:
- ułożeniu pasów ostrzegawczych o szerokości 80 cm bezpośrednio przy krawędzi chodnika (za krawężnikiem) po obu stronach przejść na ich całej szerokości, wykonanych z betonowej kostki brukowej integracyjnej koloru żółtego o grubości 8 cm;
- ułożeniu pasów prowadzących (które będą się łączyć z pasami ostrzegawczymi prostopadle) wykonanych z kostki betonowej rowkowanej 30x30 cm koloru żółtego i grubości 8 cm, wykonanych na całej szerokości chodnika.
2) wykonanie robót budowlanych oraz robót rozbiórkowych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej w zakresie umożliwiającym użytkowanie wybudowanych oraz przebudowanych obiektów zgodnie z ich przeznaczeniem.
3. W zakres zamierzenia budowlanego wchodzą m. in.:
1) rozbiórki i demontaże,
2) roboty budowlane w tym: drogowe, kanalizacyjne, elektryczne,
3) inwentaryzacja zieleni oraz wycinka drzew i krzewów kolidujących z inwestycją wraz z nasadzeniami w przypadku konieczności,
4) przebudowa i/lub zabezpieczenie istniejącej infrastruktury, w tym sieci mediów w kolizji z projektowanym przedsięwzięciem,
5) roboty odtworzeniowe istniejących nawierzchni (zjazdy, jezdnia w pasie kanalizacji deszczowej prowadzonej w jezdni),
6) przebudowa ogrodzeń kolidujących z inwestycją w przypadku konieczności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2865900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3198000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2865900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Certigos Engineering sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423233789

7.3.3) Ulica: Brzezińska 8a

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-203

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zgodnie ze złożoną ofertą roboty drogowe będą realizowane przez podwykonawców:
1) EVP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Turzy Śląskiej przy ulicy Ligonia 13F, 44-351 Turza Śląska wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0001068906, NIP 647-260-52-16;
2) Krzysztof Polok Eurovip z siedzibą w Marklowicach przy ulicy Wiosny Ludów 19, 44-321 Marklowice, NIP 647-228-39-42.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2865900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.