Ogłoszenie z dnia 2024-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00369996/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-17
- 2024/BZP 00372821/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-19
- 2024/BZP 00380482/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup autobusu na potrzeby dowozu uczniów z niepełnosprawnością będących mieszkańcami Miasta Siedlce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SIEDLCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581765
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skwer Niepodległości 2
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jowita.leszczynska@um.siedlce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miasto-siedlce.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup autobusu na potrzeby dowozu uczniów z niepełnosprawnością będących mieszkańcami Miasta Siedlce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bad98dd9-2c9a-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409958
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013005/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup autobusu na potrzeby dowozu uczniów z niepełnosprawnością będących mieszkańcami Miasta Siedlce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00369996
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: F.271.19.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 362133,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia obejmuje zakup i dostawę fabrycznie nowego autobusu wyprodukowanego w 2024 r. z min. ilością miejsc siedzących 18 osób, w tym kierowca, koloru pomarańczowego, posiadający wyposażenie specjalistyczne (przystosowanie do przewozu osób niepełnosprawnych) zgodnie z wymaganiami zamawiającego określonymi w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, tj.:
1) autobus musi spełniać warunki techniczne określone w obowiązujących w Polsce przepisach prawnych dla autobusów szkolnych, w tym w szczególności: wymagania określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 poz. 1047 ze zm.) oraz rozporządzeniu Ministra infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.).
2) w ramach dostawy Wykonawca przeprowadzi szkolenie z obsługi przedmiotu niniejszego zamówienia wraz z instruktażem dla 2 (dwóch osób) wskazanych przez zamawiającego. Szkolenie odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w dniu odbioru.
3) autobus musi być kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych oraz prawnych.
4) Minimalne wymagania Zamawiającego dla pojazdu oraz szczegółowy zakres dostawy i obowiązków Wykonawcy określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 oraz Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 5.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 477732,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 525210,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 477732,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MERCUS PSQ Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272800987
7.3.3) Ulica: Żurawia 43/201
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-680
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 477732,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-16SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zadanie pn. „Zakup autobusu na potrzeby dowozu uczniów z niepełnosprawnością będących mieszkańcami Miasta Siedlce
jest współfinansowane ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa paliwa tj. benzyny bezołowiowej, oleju napędowego i skroplonego gazu ropopochodnego LPG dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Siedlcach w latach 2025 - 2026
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Systematyczna dostawa tlenu medycznego dla SPZOZ RM-MEDITRANS SPRiTS Siedlce
- "Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Siedlcach" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Sukcesywna dostawa posiłków regeneracyjnych dla Zakładu Utylizacji Odpadów sp. z o. o. z siedzibą w Siedlcach, Zakład w Woli Suchożebrskiej
- Dostawę mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach II 2 postępowanie.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA autokaru turystycznego przystosowanego do przewozu: 35 osób w nadwoziu zabudowanym wg. wskazanych wymagań technicznych, dla ZSCKR w Sandomierzu.
- Zakup używanego autobusu na potrzeby publicznego transportu zbiorowego dla Gminnego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o.
- Zakup autobusu do przewozu pasażerów
- Dostawa używanego autobusu dla potrzeb Gminy Łubnice
- Zakup autobusu do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej.
- Likwidacja barier transportowych w Warsztacie Terapii Zajęciowej w Sędku poprzez zakup autobusu
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.