Ogłoszenie z dnia 2024-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00333047/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie audytów energetycznych dla obiektów oświatowych w ramach zadania pn. „Audyty energetyczne dla obiektów oświatowych”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA - MIASTO GRUDZIĄDZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118833
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.grudziadz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie audytów energetycznych dla obiektów oświatowych w ramach zadania pn. „Audyty energetyczne dla obiektów oświatowych”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98afa7c7-1747-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409959
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035154/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Wykonanie audytów energetycznych dla obiektów oświatowych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00333047
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIR.271.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 75700,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie audytów energetycznych dla obiektów oświatowych w ramach zadania pn. „Audyty energetyczne dla obiektów oświatowych”.
2. W ramach przedmiotu zamówienia należy opracować audyty dla następujących obiektów oświatowych:
1) Przedszkole Miejskie „Kuntersztyn” (obiekt przy ul. Tysiąclecia 75),
2) Przedszkole Miejskie „Lotnisko” (obiekt przy ul. Kustronia 6),
3) Przedszkole Miejskie „Lotnisko” (obiekt przy ul. Ikara 8),
4) Przedszkole Miejskie „Tarpno” (obiekt przy ul. Dąbrówki 6),
5) Przedszkole Miejskie „Strzemięcin” (obiekt przy ul. Jackowskiego 47),
6) Przedszkole Miejskie „Śródmieście” (obiekt przy ul. Groblowa 15),
7) Szkoła Podstawowa nr 5 (kompleks obiektów przy ul. Sienkiewicza 24),
8) Szkoła Podstawowa nr 9 (kompleks obiektów przy ul. Fortecznej 29),
9) Szkoły Podstawowej nr 20 (kompleks obiektów przy ul. Jana III Sobieskiego 12),
10) Zespołu Szkół Technicznych (kompleks obiektów przy ul. Hofmanna 1-7),
11) Zespołu Szkół Budowlanych i Plastycznych (obiekt przy ul. Sobieskiego 11).
3. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona analizy poprawy efektywności energetycznej obiektów poprzez analizę zużycia energii w danym obiekcie, uwzględniające jego budowę, charakterystykę, wszystkie urządzenia techniczne oraz instalacje. Wykonawca dokona oceny efektywności z jednoczesną analizą ekonomiczną oraz wyliczeniem możliwej oszczędności energii i związanej z nią redukcją emisji zanieczyszczeń (tj. efektu ekologicznego) usprawnień takich jak np.:
1) ocieplenie przegród zewnętrznych,
2) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
3) modernizacja systemów ogrzewania i centralnej wody użytkowej,
4) modernizacja oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego,
5) montaż instalacji fotowoltaicznej, alternatywnych źródeł energii lub innych usprawnień.
4. Przedmiot zamówienia będzie wykonany w oparciu o materiały, dokumentacje i informacje posiadane przez Zamawiającego (podstawowe informacje o obiektach zawarto w dokumencie pn. „Wykaz podstawowych danych o obiektach dla zadania pn. Audyty energetyczne dla obiektów oświatowych”, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ), a także w oparciu o dane pozyskane przez Wykonawcę w wyniku wykonania inwentaryzacji obiektów oraz niezbędne do realizacji celu, jakiemu mają służyć.
5. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty został we Wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79212000-3 - Usługi audytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASIG Igor Kwiatkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8982146174
7.3.3) Ulica: ul. Kosynierów Gdyńskich 67/2
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-686
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dostawy sprzętu jednorazowego do Centralnej Sterylizacji na okres 24 miesięcy -znak sprawy Z/5/PN/25
- Wywóz odpadów komunalnych stałych, odpadów segregowanych oraz odpadów biodegradowalnych
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego stanowiącego wyposażenie pracowni dydaktycznych, budowanych w Centrum Kształcenia Zawodowego w Grudziądzu.
- Stała konserwacja oraz przeglądy stanu technicznego wojskowych bocznic kolejowych (WBK)- sprawa 1/2025
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych w zakresie: "Technologie informacyjno - komunikacyjne oraz wzmocnienie kompetencji cyfrowych na rynku pracy"
- Usługa nieregularnego przewozu osób dla 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grudziądzu oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu logistycznym- sprawa 2/2025
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Nur
- OPRACOWANIE WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ Z AUDYTAMI ENERGETYCZNYMI DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. "DOSTOSOWANIE BUDYNKU PRZY UL. DWORKIEGO 100 DLA POTRZEB ZESPOŁU SZKÓŁ...
- Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniami i szkoleniami w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Zakrzew"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania oraz wykonanie usług z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD - CZ. I PROJEKTU
więcej: Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.