eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzWykonanie audytów energetycznych dla obiektów oświatowych w ramach zadania pn. "Audyty energetyczne dla obiektów oświatowych".



Ogłoszenie z dnia 2024-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie audytów energetycznych dla obiektów oświatowych w ramach zadania pn. „Audyty energetyczne dla obiektów oświatowych”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA - MIASTO GRUDZIĄDZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118833

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.grudziadz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie audytów energetycznych dla obiektów oświatowych w ramach zadania pn. „Audyty energetyczne dla obiektów oświatowych”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98afa7c7-1747-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409959

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035154/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Wykonanie audytów energetycznych dla obiektów oświatowych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00333047

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIR.271.15.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 75700,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie audytów energetycznych dla obiektów oświatowych w ramach zadania pn. „Audyty energetyczne dla obiektów oświatowych”.
2. W ramach przedmiotu zamówienia należy opracować audyty dla następujących obiektów oświatowych:
1) Przedszkole Miejskie „Kuntersztyn” (obiekt przy ul. Tysiąclecia 75),
2) Przedszkole Miejskie „Lotnisko” (obiekt przy ul. Kustronia 6),
3) Przedszkole Miejskie „Lotnisko” (obiekt przy ul. Ikara 8),
4) Przedszkole Miejskie „Tarpno” (obiekt przy ul. Dąbrówki 6),
5) Przedszkole Miejskie „Strzemięcin” (obiekt przy ul. Jackowskiego 47),
6) Przedszkole Miejskie „Śródmieście” (obiekt przy ul. Groblowa 15),
7) Szkoła Podstawowa nr 5 (kompleks obiektów przy ul. Sienkiewicza 24),
8) Szkoła Podstawowa nr 9 (kompleks obiektów przy ul. Fortecznej 29),
9) Szkoły Podstawowej nr 20 (kompleks obiektów przy ul. Jana III Sobieskiego 12),
10) Zespołu Szkół Technicznych (kompleks obiektów przy ul. Hofmanna 1-7),
11) Zespołu Szkół Budowlanych i Plastycznych (obiekt przy ul. Sobieskiego 11).
3. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona analizy poprawy efektywności energetycznej obiektów poprzez analizę zużycia energii w danym obiekcie, uwzględniające jego budowę, charakterystykę, wszystkie urządzenia techniczne oraz instalacje. Wykonawca dokona oceny efektywności z jednoczesną analizą ekonomiczną oraz wyliczeniem możliwej oszczędności energii i związanej z nią redukcją emisji zanieczyszczeń (tj. efektu ekologicznego) usprawnień takich jak np.:
1) ocieplenie przegród zewnętrznych,
2) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
3) modernizacja systemów ogrzewania i centralnej wody użytkowej,
4) modernizacja oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego,
5) montaż instalacji fotowoltaicznej, alternatywnych źródeł energii lub innych usprawnień.
4. Przedmiot zamówienia będzie wykonany w oparciu o materiały, dokumentacje i informacje posiadane przez Zamawiającego (podstawowe informacje o obiektach zawarto w dokumencie pn. „Wykaz podstawowych danych o obiektach dla zadania pn. Audyty energetyczne dla obiektów oświatowych”, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ), a także w oparciu o dane pozyskane przez Wykonawcę w wyniku wykonania inwentaryzacji obiektów oraz niezbędne do realizacji celu, jakiemu mają służyć.
5. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty został we Wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79212000-3 - Usługi audytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79950,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASIG Igor Kwiatkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8982146174

7.3.3) Ulica: ul. Kosynierów Gdyńskich 67/2

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 51-686

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.