eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RudnikiZakup i montaż windy dla osób niepełnosprawnych w domu kultury w Rudnikach



Ogłoszenie z dnia 2024-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zakup i montaż windy dla osób niepełnosprawnych w domu kultury w Rudnikach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rudniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398586

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 12A

1.5.2.) Miejscowość: Rudniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-325

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 359 50 72

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rudniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudniki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rudniki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i montaż windy dla osób niepełnosprawnych w domu kultury w Rudnikach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06051017-271b-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00410105

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00577880/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Zakup i montaż windy dla osób niepełnosprawnych w domu kultury w Rudnikach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00359277

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PRG.271.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 621291,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Rudnikach o windę osobową zewnętrzną”. Zadanie ma na celu dostosowywanie budynku dla potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami. Projektowany dźwig umożliwi dostęp do wszystkich trzech kondygnacji budynku tj.:
1) Parter (obsługa kątowa – narożna – z zewnątrz oraz od środka budynku),
2) I piętro,
3) II piętro.
Dodatkowo na I piętrze przewidziano dostawę i montaż rampy mobilnej, umożliwiającej pokonanie bariery architektonicznej w postaci trzech stopni przed salą widowiskową.
Wymagania Zamawiającego przedstawione w Opisie Przedmiotu Zamówienia należy rozumieć i stosować w powiązaniu z pozostałymi dokumentami tworzącymi całość dokumentacji postępowania przetargowego.
Zamawiający posiada pozwolenie na budowę – Decyzja nr 141-III/2020 z dnia 20.04.2020 r. wydana przez Starostę Oleskiego.
Lokalizacja inwestycji: Adres: Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji, ul. Okólna 2, 46-325 Rudniki, nr działki 73, ID działki 160806_2.0019.AR_3.73
Zakres prac:
1) Wykonanie podszybia windy:
a. rozebranie istniejącej nawierzchni wraz z podbudową,
b. roboty ziemne,
c. płyta żelbetowa podszybia windy,
d. ściany fundamentowe (żelbetowe) podszybia windy,
e. izolacje przeciwwilgociowe fundamentów z lepików na zimno,
f. izolacje termiczne fundamentów z płyt styrodur.
2) Roboty w istniejącej części budynku:
a. roboty demontażowe (stolarka),
b. roboty rozbiórkowe (stolarka),
c. roboty murowe (uzupełnienia i wykucia otworów, obsadzenie nadproży),
d. roboty tynkarskie (uzupełnienie tynków),
e. roboty posadzkarskie (uzupełnienie posadzek),
f. roboty malarskie (uzupełnienie tynków),
g. montaż balustrad.
3) Szyb windy:
a. wykonanie konstrukcji stalowej szybu,
b. montaż fasady aluminiowo-szklanej,
c. wykonanie zadaszenia,
d. montaż daszku systemowego nad wejściem,
e. wykonanie ocieplenia dachu.
4) Zagospodarowanie terenu:
a. utwardzenie terenu kostką brukową,
b. montaż barier ochronnych,
c. montaż stojaków na rowery.
5) Roboty elektryczne:
a. wykonanie instalacji elektrycznej: zasilanie windy, wykonanie instalacji oświetlenia,
b. instalacja odgromowa,
c. pomiary elektryczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45262212-0 - Kopanie rowów

45262300-4 - Betonowanie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia

45262310-7 - Zbrojenie

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 613000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 697410,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 613000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERO SERWIS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182188061

7.3.3) Ulica: Daniłowskiego 6/76

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-833

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 613000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.