Ogłoszenie z dnia 2022-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00389073/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa drewna budowlanego na potrzeby Muzeum Wsi Kieleckiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM WSI KIELECKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000659785
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 6
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-025
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 344 92 97 wew.119
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mwk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwk.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa drewna budowlanego na potrzeby Muzeum Wsi Kieleckiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-239435e8-4a09-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00410136
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00053448/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa drewna budowlanego na potrzeby Muzeum Wsi Kieleckiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00389073/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MWK.DIZ.271.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 158840,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 1 - Dostawa gontów1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gontów jodłowych, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 do SWZ.
1.1. Wymagania jakościowe
1) Gont jodłowy łupany winien być wyprodukowany ręcznie poprzez promieniste rozszczepienie siekierą kloca drewna, który rozpada się wzdłuż naturalnych włókien na deszczułki o trójkątnym przekroju, o szerokość od 8 do 12 cm w kształcie klina z felcem, wygładzony ośnikiem z rowkiem (wpustem) wyżłobionym za pomocą struga.
2) Nachylenie słoja rocznego – dopuszczalne 90º do 30º w stosunku do szerokości gontu.
3) Prostopadłość na stopce gontu – dopuszczalne odchylenie do 8% szerokości.
4) Sęki niedopuszczalne.
5) Kolor – dopuszczalne różnice w zabarwieniu które wynikają z naturalnych właściwości drewna.
6) Pęcherze żywiczne – dopuszczalne, jeśli nie przechodzą na druga stronę.
7) Ślady owadów niedopuszczalne.
8) Rysy – pęknięcia niedopuszczalne.
9) Odkształcenia – dopuszczalne odchylenie graniczne od płaszczyzny maksymalnie 4% sumy.
10) Gont zaimpregnowany metodą zanurzeniową, systemem wodorozcieńczalnym, nie zmieniającym kolorystyki drewna, który nie pęka, ani się nie łuszczy oraz można stosować go wewnątrz i na zewnątrz pomieszczeń.
11) Impregnacja gontu ma polegać na doprowadzeniu drewna impregnatem opóźniającym palność drewna do stopnia pozwalającego osiągnąć poziom klasę reakcji na ogień B-s2-d0.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03410000-7 - Drewno
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44112510-6 - Gonty
4.5.5.) Wartość części: 74607,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 2 - Dostawa drewna ciętego1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa belek sosnowych, modrzewiowych, dębowych, desek sosnowych, żerdzi sosnowych zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia – Załącznik Nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03410000-7 - Drewno
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44112700-5 - Belki
03419000-0 - Drewno cięte
03419100-1 - Produkty z drewna ciętego
4.5.5.) Wartość części: 84232,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup samochodu służbowego na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach
- Dostawa produktów i narzędzi ogrodniczych
- Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób w ramach projektu pn. ,,Dziś uczeń - jutro student'' nr umowy: FESW.08.03.IZ.00-0002/23.
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg wojewódzkich w roku 2025 w różnych technologiach na terenie działania ŚZDW w Kielcach w podziale na zadania częściowe
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ NA DACHU BUDYNKU C2 URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO WRAZ Z DOKUMENTACJĄ PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWĄ
- SUKCESYWNA DOSTAWA PAPIERU DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK POTRZEB PROKURATUR OKRĘGU KIELECKIEGO
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.