Ogłoszenie z dnia 2022-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00364378/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa opału na potrzeby ogrzewania placówek oświatowych w sezonie 2022/2023, wraz z transportem i rozładunkiem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMORZĄDOWE CENTRUM OŚWIATY WE WŁOSZCZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366044643
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 14
1.5.2.) Miejscowość: Włoszczowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 29-100
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.foks-klapa@gmina-wloszczowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://scowloszczowa.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wloszczowa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa opału na potrzeby ogrzewania placówek oświatowych w sezonie 2022/2023, wraz z transportem i rozładunkiem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a0ccf55-3d94-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00410196
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00139420/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa opału na potrzeby ogrzewania placówek oświatowych w sezonie 2022/2023, wraz z transportem i rozładunkiem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00364378/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SCO.2612.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 291238,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wraz z transportem i rozładunkiem eko-miału w workach foliowych (25 kg) na palecie o n/w parametrach, w ilości:Eko-miał – 30 ton
- kaloryczność ≥ 24.000 kJ/kg,
- zawartość siarki ≤ 1,20%,
- zawartość popiołu ≤ 12%,
- wymiar ziarna od 3 mm do 31,5 mm
Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa im. Stefana Czarnieckiego w Czarncy, 29-100 Włoszczowa, Czarnca, ul. Szkolna
16A - 30 ton
4.5.3.) Główny kod CPV: 09110000-3 - Paliwa stałe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09111210-5 - Węgiel kamienny
4.5.5.) Wartość części: 80900,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wraz z transportem i rozładunkiem pelletu drzewnego w workach foliowych (15 kg) na palecie, o n/w parametrach,w ilości:
Pellet drzewny – 106 ton - surowiec drewno: drewno z drzew iglastych lub liściastych lub stanowiący mieszankę drzew
iglastych i liściastych, bez domieszki innych substancji jak np. kleje, lepiszcze czy utwardzacze.
- wartość opałowa – nie mniej niż 17 000 kJ/kg (j/g).
- wilgotność – maksimum 10%
- zawartość siarki – maksimum 0,08%
- zawartość popiołu – maksimum 0,5%
- średnica pelletu – od 6mm do 8 mm,
- długość pelletu- od 10 mm do 50 mm.
Miejsce dostawy:
a) Zespół Placówek Oświatowych w Koniecznie, 29-100 Włoszczowa, Konieczno 80 – 40 ton,
b) Zespół Placówek Oświatowych w Kurzelowie, 29-100 Włoszczowa, Kurzelów, ul. J. Brożka 7– 40 ton,
c) ZPO Nr 1 we Włoszczowie, Filia SP Nr 1 w Łachowie, Łachów 71A, 29-100 Włoszczowa – 26 ton.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09110000-3 - Paliwa stałe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09111400-4 - Paliwa drzewne
4.5.5.) Wartość części: 298141,96 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107010,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa "DIANA" Sławomir Szczerek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6581075183
7.3.3) Ulica: Wólka Kłucka 201
7.3.4) Miejscowość: Mniów
7.3.5) Kod pocztowy: 26-080
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE SZCZEREK SŁAWOMIR
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE SZCZEREK SŁAWOMIR
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-10 do 2023-04-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 335421,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 469368,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 335421,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tartak "OLCZYK" sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6562170880
7.3.3) Ulica: Świdno 1
7.3.4) Miejscowość: Krasocin
7.3.5) Kod pocztowy: 29-105
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 335421,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-10 do 2023-04-28INNE PRZETARGI Z WŁOSZCZOWA
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1900T w miejscowości Gościencin na odcinku od km 0+000 do km 1+699
- Termomodernizacja budynku przedszkola w Woli Wiśniowej 95
więcej: przetargi w Włoszczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pelletu opałowego do ZSCKR w Studzieńcu
- "Sukcesywna dostawa węgla typu ekogroszek do Domu Pomocy Społecznej w Tyszowcach na rok 2025"
- Zakup z sukcesywnymi dostawami granulatu drzewnego (typu pellet, pelet, pellets) do Szkoły Podstawowej im. Pamięci Ofiar Stutthofu w Sztutowie w roku 2025
- Dostawa pelletu drzewnego do placówek oświatowych Powiatu Kłobuckiego - 2 części
- 43/2025 Miał węglowy typ 32.1, klasy 24-18-0,8 w ilości 150 ton
- Zakup Węgla dla pracowników korzystających z urlopów górniczych oraz emerytów i rencistów uprawnionych do otrzymania deputatu węglowego.
więcej: Paliwa stałe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.