eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Wykonanie opracowania "Analiza zapotrzebowania MŚP w województwa kujawsko-pomorskiego na korzystanie z infrastruktury biznesowej"



Ogłoszenie z dnia 2022-10-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie opracowania „Analiza zapotrzebowania MŚP
w województwa kujawsko-pomorskiego na korzystanie z infrastruktury biznesowej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Kujawsko-Pomorskie

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871121290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Teatralny 2

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kujawsko-pomorskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kujawsko-pomorskie.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie opracowania „Analiza zapotrzebowania MŚP
w województwa kujawsko-pomorskiego na korzystanie z infrastruktury biznesowej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb52425d-340b-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00410216

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024097/25/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.60 Wykonanie opracowania "Analiza zapotrzebowania MŚP z wojewódtwa kujawsko-pomorskiego na korzystanie z infrastruktury binesowej"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Pomoc Techniczna RPO 2014-2020 – Koszty przygotowania nowego okresu programowania

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00350311/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Głównym celem działalności KPFP Sp. z o.o. jest wspieranie powstawania i rozwoju przedsiębiorczości oraz rozwoju ekonomii społecznej na terenie woj. kuj.-pom., w szczególności przez ułatwianie dostępu do finansowania, szkoleń, doradztwa i biznesu. KPFP SP. z o.o. prowadzi także RIP w Bydgoszczy, Toruniu i Włocławku. Swoje miejsce znajdują tu początkujące firmy, które oprócz dużych zniżek w czynszu otrzymują w pełni wyposażone biura . Mogą te korzystać z opcji wynajęcia biurka na open space. KPFP SP. z o.o. współpracuje z przedsiębiorcami z województwa, stąd też realizacja powyższego zadania polegającego na zbadaniu zapotrzebowania MŚP na infrastrukturę jest zasadna. W związku z powyższym 6zasadne jest wszczęcie postępowania w trybie z wolnej ręki. Wskazany wykonawca posiada niezbędną wiedzę, uprawnienia i wieloletnie doświadczenie. (Szczegółowe uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki, znajduje się w sekcji informacje dodatkowe).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZW-I.272.64.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie opracowania „Analiza zapotrzebowania MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego na korzystanie z infrastruktury biznesowej”.
Dostęp do infrastruktury podmiotów świadczących pomoc informacyjną, finansową, doradczą i szkoleniową dla przedsiębiorców (m.in. ośrodków doradczo-szkoleniowych, inkubatorów przedsiębiorczości, ośrodków wspierających przedsiębiorczość i innowacyjność, centrów wsparcia biznesu, platform współpracy, centrów transferów technologii), a ponadto dostępność terenów pod działalność gospodarczą, są nieodzowne w budowaniu nowoczesnej, innowacyjnej i konkurencyjnej gospodarki. Dynamiczny rozwój podmiotów gospodarczych warunkowany jest m.in. przez właściwy model terytorialnej dostępności infrastruktury biznesowej, a także poszczególne jej rodzaje, które należy udostępnić w konkretnych ośrodkach. Niezbędna w tym celu jest rekomendacja działań mających za zadanie modyfikację istniejącego systemu i poprawę tej dostępności. Nie jest ona możliwa bez analizy aktualnego stopnia wykorzystania infrastruktury biznesowej oraz zbadania zapotrzebowania w tym zakresie. Zbadanie zapotrzebowania MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego na korzystanie z infrastruktury biznesowej. Badanie powinno być wykonane na podstawie próby podmiotów (MŚP) z terenu województwa, ze szczególnym uwzględnieniem podmiotów zarejestrowanych poza obszarem funkcjonalnym (OF) Torunia i Bydgoszczy (przez co należy rozumieć miasta Bydgoszcz i Toruń oraz powiaty toruński i bydgoski; podmioty spoza obszaru funkcjonalnego Torunia i Bydgoszczy powinny stanowić w badaniu udział dwukrotnie większy, niż wskazywałaby zasada reprezentatywnego wyboru). Badanie powinno być zaprojektowane w sposób pozwalający na zidentyfikowanie potrzeb kierowanych przez ankietowanych z OF Bydgoszczy i Torunia oraz spoza OF Bydgoszczy i Torunia na usługi oferowane w OF Bydgoszczy i Torunia oraz poza OF Bydgoszczy i Torunia i powinno uwzględnić następujące zagadnienia:
• Rozpoznanie korzystaniem z jakiego rodzaju infrastruktury biznesowej badany podmiot byłby zainteresowany w przyszłości.
• Rozpoznanie, czy badany podmiot dostrzega problem z dostępnością do infrastruktury biznesowej, wynikający z dużej odległości do miejscowości/ gminy, w której funkcjonuje infrastruktura biznesowa. W przypadku odpowiedzi twierdzącej rozpoznanie czy badany podmiot byłby skłonny częściej korzystać z infrastruktury biznesowej, gdyby była dostępna na terenie własnej miejscowości/ gminy lub w jej bliskim sąsiedztwie

4.5.3.) Główny kod CPV: 79000000-4 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kujawsko-Pomorski Fundusz Pożyczkowy Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562138642

7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 38

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.