eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KotlaBudowa świetlicy wiejskiej w Cebrze wraz z zagospodarowaniem terenu



Ogłoszenie z dnia 2022-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy wiejskiej w Cebrze wraz z zagospodarowaniem terenu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOTLA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647357

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Głogowska 93

1.5.2.) Miejscowość: Kotla

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-240

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 768318361

1.5.8.) Numer faksu: 768318308

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kotla.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotla.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.kotla.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa świetlicy wiejskiej w Cebrze wraz z zagospodarowaniem terenu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4066b759-21f9-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00410221

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005268/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa świetlicy wiejskiej w Cebrze wraz z zagospodarowaniem terenu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00313757/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.15.2022.EO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Zakres inwestycji obejmuje:
a) budowę budynku nowej świetlicy wiejskiej wraz z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi na działce o nr ewid. 671/15 w miejscowości Ceber (budynek świetlicy parterowy, niepodpiwniczony, jednokondygnacyjny z częściowym poddaszem nieużytkowym, pokryty dachem dwuspadowym, o pochyleniu połaci dachowych 30° - 57,74%. Budynek o konstrukcji murowanej – technologia wykonania tradycyjna)
b) wykonanie połączenia działki z drogą publiczną poprzez projektowany wg opracowania zjazd z drogi dz. nr 664 dr – w uzgodnieniu z zarządcą drogi zgodnie z pismem znak: ZD/0240/I/521/2016, w tym uzyskanie zezwolenia na zajęcia pasa drogowego celem wykonywania robót (pismo dołączone jest do projektu budowlanego - załącznik nr 6 do SWZ, Zamawiający dokonał zgłoszenia budowy zjazdu publicznego z drogi wojewódzkiej nr 321 w miejscowości Ceber),
c) wykonanie ogrodzenia części działki stanowiącej teren inwestycji objętej opracowaniem (ogrodzenie terenu wykonać jako ażurowe stalowe z paneli 3D Ø5mm/123cm na słupkach stalowych 40x60mm w rozstawie co 2,50 m. Osadzenie słupka w stopach betonowych 30x30x50cm z zastosowaniem prefabrykowanych betonowych stóp ogrodzeniowych i podwalin betonowych h=20cm. W ogrodzeniu wykonać bramę wjazdową o szerokości 4,50 m oraz furtkę o szerokości 1,50 m w systemie jak ogrodzenie terenu),
d) budowa placyku gospodarczego na pojemniki do tymczasowego gromadzenia odpadów komunalnych wraz z pojemnikami,
e) wykonanie dojść do budynku oraz dojazdy utwardzone wykonane z kostki betonowej o gr. 6 i 8 cm,
f) budowa bezodpływowego zbiornika na nieczystości stałe,
g) montaż instalacji fotowoltaicznej zgodnie z koncepcją systemu fotowoltaicznego,
h) wykonanie przyłącza elektroenergetycznego zgodnie z warunkami Tauron S.A. Oddział Legnica, po uprzednim uzgodnieniu z zarządcą sieci – na Wykonawcy ciąży obowiązek wystąpienia o uzyskanie nowych warunków przyłączeniowych
z uwzględnieniem instalacji fotowoltaicznej.
i) wyposażenie świetlicy w sprzęt i urządzenia gastronomiczne szczegółowo opisane w projekcie wykonawczym (załącznik nr 6 do SWZ) oraz stoły, szafy regały, krzesła, szklanki, itp. zgodnie z przedmiarami robót – wyposażenie (załącznik nr 7 do SWZ).
j) zakup i montaż pompy ciepła zgodnie z opisem technicznym zmiany sposobu ogrzewania i przygotowania ciepłej wody w budynku świetlicy.
k) wykonanie i montaż napisu na elewacji „Świetlica wiejska CEBER” – napis podświetlany, projekt napisu należy przedłożyć Zamawiającemu w celu akceptacji.
l) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej, metalowej (białe litery na czerwonym tle) „Świetlica wiejska w Cebrze”.

Szczegółowe opisy zakresu prac do wykonania zawarte są w dokumentacjach projektowych stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262300-4 - Betonowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1670050,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1790000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1670050,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa POS-BET sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971781613

7.3.3) Ulica: Onufrego Zagłoby 50n

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-514

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1670050,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.